• Eerste en vooral, aallen die nu als eerstejaars naar het middelbaar gaan, ik heb niks tegen jullie

    Evaluatie van de eerstejaars in school :

    - zijn nog kleiner dan verleden jaar
    - zijn nog meer gestrest
    - lijken allemaal mini nerd of the rings (sorry!) te zijn (sommigen dan)

    En nog :

    Was er dus een meisje, eerstejaar, die had laarzen aan tot aan haar knie met zowat 10 cm (ik zweer het) hoge hak..

    Zou ik toch nooit doen op mijn eerste dag.


    Hoe zijn de eerstejaars bij jullie op school?



    (bericht aangepast door een moderator)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mhahah
    -klein
    -Tas veel te hoog hangen
    Maar sommige daarvan zijn schattig :''D

    Mhahah
    -klein
    -Tas veel te hoog hangen
    Maar sommige daarvan zijn schattig :''D

    Ikke schattig zijn xD Nee niet waar.
    Mjah look, we zijn allemaal eersejaars and het middelbaar is nieuw voor ons enzoo dusjah we weten nog niet écht goed wat allemaal te doen. 'Bout dat staren, bij ons is het nét omgekeerd. Bij ons in het school staren de bovenbouwers naar ons inplaats van de middenscholers en eerstejaars naar hun ^^

    En ook in een klas naast mij zit er ook zo'n wyf met veelste hogen hakken. I was like, als ik die zag ; Oemg ! Sorry maar dat draag je niet op jouwn eerste dag, ik heb nog geen bovenbouwers gezien met zo'n hoge hakken en dan zie ik een brugger met zo'n hoge hakken?

    Ikke schattig zijn xD Nee niet waar.
    Mjah look, we zijn allemaal eersejaars and het middelbaar is nieuw voor ons enzoo dusjah we weten nog niet écht goed wat allemaal te doen. 'Bout dat staren, bij ons is het nét omgekeerd. Bij ons in het school staren de bovenbouwers naar ons inplaats van de middenscholers en eerstejaars naar hun ^^


    Tjah ik heb de eerste schooldag ook naar de eerstejaars gekeken en de helf durvde neit terug te kijkenxD


    Live life limitless.

    En ook in een klas naast mij zit er ook zo'n wyf met veelste hogen hakken. I was like, als ik die zag ; Oemg ! Sorry maar dat draag je niet op jouwn eerste dag, ik heb nog geen bovenbouwers gezien met zo'n hoge hakken en dan zie ik een brugger met zo'n hoge hakken?


    Nooit doen, zker niet in het eerste, buitn als je bij de popu wilt horn, maar dn moet je nog anders zijn, en dat is te hoog volgens mij zene


    Live life limitless.

    Ik durf terug te kijken want ik heb geen schrik xD Nee sorry nu ben ik net een streber ofzo of zo'n kutwyf dat denkt dat ze het is -.- Nee maar serieus, eerlijk gezegt had ik eerst wel schrik maar nu niet meer :P

    Dude...bij ons zijn ze ook al zo fucking klein man Oo Ok, ik was in 1e ook wel wat kleiner dan nu maar hun zijn echt gwn TE klein voor die leeftijd O_o
    Maar ach ja, ik heb er geen last van want 1e en 2e is middenschool en dus ook andere speelplaats ^^

    Eerstejaars?
    Damn. Ik ben zelf eerste jaars xD
    Maar goed:P
    Ik ben net zo groot als... Als... De leerlingen van het laatste jaar:)

    Ghehe xD
    Ik ga ook niet naar de middelbare ><


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    En ook in een klas naast mij zit er ook zo'n wyf met veelste hogen hakken. I was like, als ik die zag ; Oemg ! Sorry maar dat draag je niet op jouwn eerste dag, ik heb nog geen bovenbouwers gezien met zo'n hoge hakken en dan zie ik een brugger met zo'n hoge hakken?


    noujah, dat bedoel ik nou ook , zoiets doe je gewoon niet.
    Dat kind waar ik het over had stond vandaag gewoon lekker tikkertje te spelen in der pumps


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    Nooit doen, zker niet in het eerste, buitn als je bij de popu wilt horn, maar dn moet je nog anders zijn, en dat is te hoog volgens mij zene


    helemaal waar, als je je gaat optutten alsof je 20 bent en pumps/hoge hakken/laarzen gaat dragen (btw, over die laarzen het is nog geen winter) word je direct uitgelachen

    en ook geen winterjassen enzo aandoen

    ook geen sandalen (ooit al een iemand gezien met oranje sandalen en sneeuwwit haar? ik wel. het was eng :X )


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    pff wat zeuren jullie over klein? De helft van me klas is nu over de 1.60 heen .. ;l


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    whahaha ik be ook klein!!!
    zo klein dta ze daCHTEN DAT IK EERTSJEJAARS WAS (het was een leeraar) maarjah ik zit nu toch egt in de 2de....


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    pff wat zeuren jullie over klein? De helft van me klas is nu over de 1.60 heen .. ;l


    Ik ben maar 1.55 cm
    Maar euh het is niet alleen hun lengte ze moeten zich volwassener gedragen sommige of beter gezegd naar hun leeftijd


    Live life limitless.

    bij ons zijn ze echt miniscuul en ze spelen ook vaak tikkertje en zo op de speelplaats --'


    And all the girls in the front row scream your name.