• Eerste en vooral, aallen die nu als eerstejaars naar het middelbaar gaan, ik heb niks tegen jullie

    Evaluatie van de eerstejaars in school :

    - zijn nog kleiner dan verleden jaar
    - zijn nog meer gestrest
    - lijken allemaal mini nerd of the rings (sorry!) te zijn (sommigen dan)

    En nog :

    Was er dus een meisje, eerstejaar, die had laarzen aan tot aan haar knie met zowat 10 cm (ik zweer het) hoge hak..

    Zou ik toch nooit doen op mijn eerste dag.


    Hoe zijn de eerstejaars bij jullie op school?



    (bericht aangepast door een moderator)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Cody heeft berenwenkbrauwen Ó________o

    bij ons zijn ze echt miniscuul en ze spelen ook vaak tikkertje en zo op de speelplaats --'


    Dat laatste is echt genant dat heb ik vorig jaar niet gedaan, dan zou ik me rot geschaamt hebben echt waar dat doe je toch gewoon niet meer
    Oke het is raar in de basisschool wel tikkertje en in het middelbaar niet meer maar euh jah dat is nu eenmaal zo


    Live life limitless.

    elk jaar brutaler en irritanter
    en ze worden elk jaar kleiner het gemiddelde
    van dit jaar is 1.40 sommige lijken uit groep 4 te komen XD


    You are so god damn Sexy <3

    ZE lijken kleiner, maar da's gewoon omdat wij groter worden :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    ik was vorig jaar 1m70 (toen ik in het 1ste middelbaar zat)
    Dat noem ik niet klein O.ô
    Maarjh als je die nu zo ziet (zit in het 2de jaar), ze zijn idd wel véél kleiner als mij & ze spelen nog met knikkers :O


    HaveFun!

    (...)

    Ik ben maar 1.55 cm
    Maar euh het is niet alleen hun lengte ze moeten zich volwassener gedragen sommige of beter gezegd naar hun leeftijd



    oke xD
    maar 'wij' zijn echt niet klein, idd, jullie groeien gewoon.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    En ga nou niet over derdejaars beginnen! x'D
    Ik moet het jaar weer overdoen >,<
    Real Bummer, maar dan had ik vorige jaar ook geen 8 maanden moeten spijbelen! x'D Plus nog 2,5 zomervakantie. Tja, 10,5 zonder school..(A)
    Maar dan moet ik nu wel de derde overdoen en het valt echt op dat ze veeeeeeeel kinderlijker zijn als mij. En ook veel meer lachen om niets.. Ook zo stom.. En die bruggers bij mij op school zijn KLEIN!!
    Whaha! x') Oh My Gosh en zo kan ik nog veeeeel meer verhalen vertellen (A)
    x Lisa. (flower)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ZE lijken kleiner, maar da's gewoon omdat wij groter worden :')


    maar soms ZIJN ze gewoon klein ! En dat valt op (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ben zelf eerste jaar , maar ik he b wel kinderen in mijn lkas , die geen gevoel voor humor hebben!
    Het minst wata ik al zeg , bv. mijn zus is van de trap gevallen , begon der één keeei hard te lachen!Ze zat zelf te stikken in de abnormale lach van d'r en de meeste zijn well kinderahtig , maar er zijn wel nog gekke kinders bij net als ik xD !!

    Maar niet stom gek , maar gestoord gek xD


    You'll never dream alone. <3

    OMG ik riep vandaag zo: "Bruggertjes!"
    Zo'n kind uit mijn klas: "Jij bent toch ook brugger geweest." Ze zei het op zo'n toon dat ik niet kan uitstaan. Ik zo: "nanananananan"
    en toen riep ik na school keihard: "Ik mag bruggers uitschelden, want ze kunnen toch niet meer zeggen dat ik ook een bruggewr ben"
    en die tassen van hun zijn ugly x|

    OMG ik riep vandaag zo: "Bruggertjes!"
    Zo'n kind uit mijn klas: "Jij bent toch ook brugger geweest." Ze zei het op zo'n toon dat ik niet kan uitstaan. Ik zo: "nanananananan"
    en toen riep ik na school keihard: "Ik mag bruggers uitschelden, want ze kunnen toch niet meer zeggen dat ik ook een bruggewr ben"
    en die tassen van hun zijn ugly x|


    Humm ga je mij ook uitschelden ofzo >,< Njah van sommige zijn de tassen lelijk, niet van iedereen (puh)

    (...)

    Humm ga je mij ook uitschelden ofzo >,< Njah van sommige zijn de tassen lelijk, niet van iedereen (puh)
    Jij zit niet eens bij mij op school en nee, ik pestte een bruggertje toen een 3e klasser vroeg of hij zijn kapotte beker wilde vastpakken. En een paar klojo's die er gewoon om vroegen.

    Weetje Katy, ik vind eigenlijk dat jij een droge bent xD

    (...)

    Dat laatste is echt genant dat heb ik vorig jaar niet gedaan, dan zou ik me rot geschaamt hebben echt waar dat doe je toch gewoon niet meer
    Oke het is raar in de basisschool wel tikkertje en in het middelbaar niet meer maar euh jah dat is nu eenmaal zo

    Als ik en mijn vriendinnen zin hebben om tikkertje te spelen doen we dat gewoon. En ik zit in de 4e. Ik vind dat dat gewoon moet kunnen. n_n


    blame the bully.

    Weetje Katy, ik vind eigenlijk dat jij een droge bent xD
    uhm... echt? :P
    Zou ik niet zeggen xD