• Eerste en vooral, aallen die nu als eerstejaars naar het middelbaar gaan, ik heb niks tegen jullie

    Evaluatie van de eerstejaars in school :

    - zijn nog kleiner dan verleden jaar
    - zijn nog meer gestrest
    - lijken allemaal mini nerd of the rings (sorry!) te zijn (sommigen dan)

    En nog :

    Was er dus een meisje, eerstejaar, die had laarzen aan tot aan haar knie met zowat 10 cm (ik zweer het) hoge hak..

    Zou ik toch nooit doen op mijn eerste dag.


    Hoe zijn de eerstejaars bij jullie op school?



    (bericht aangepast door een moderator)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Normaal, groot, hyper, melig, best oké,


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik zit nu in het derde jaar, En het valt me op:
    Ze worden elkjaar kleiner! x]
    Ik was niet zo klein toen ik naar de eerste ging.. en ik had niet zo'n mega tas(bij ons op school lopen er tassen met kinderen op hun buik),, Ik gebruikte me kluisje!

    Maar voor alle eerste jaars hier.. Succes in de eerste!! ;]

    x


    Winter is coming.

    GEWELDIG!! (ja ben er zelf een ghehehhe (a) ),
    maar nee. Ik als eerstejaars snap zelf ook wat je bedoelt ik zit in zo'n nerdjes klas (mss ligt dat aan het niveau dat ik doe xD), maar iig nerdjes dus idd klein. Ik ben best wel lang voor mijn leeftijd dus heb nooit last van dat HE BRUUGGER MET JE KOELKAST gebeuren. GHEHEHHE

    Dus bij ons op school zijn ze wel CHILL!! gehhehhehe (a)

    P.S> Ik haat die koelkasten van mijn klasgenootjes. Ik vergeet altijd per ongeluk express mijn boeken. Behalve bij strenge leraren:Y)

    Zelf ben ik ook eerstejaarsXD
    maar ik wel veel kinderen die ook in de eerste zitten,dat ze ook van de mega tassen hebben,ik heb gewoon een klein tasje war net mischien 3 boeken in pas ofzo en verder mijn etui.verder ben ik wel klein XD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vind niet alle eerste klassers bij ons op school kut, maar heel veel lopen er in de weg >.<
    Zo irritant. Maar wij beuken ze gewoon om en zeggen: 'We zijn toch maar 2de klassers. Dan mag dat x'D'.
    Maar niets tegen de eerste klassers hier hoor <3

    Dat ligt gewoon aan mijn school x'D


    bla bla bla

    De helft van de eerste jaartjes zijn groter dan ik. :S Ikzelf ben al 2de jaar ;p maar dat zie je niet echt.

    Ik heb ook niet echt iets tegen eerstejaars maar wel als ze irritant doen. -.-' Wat ze bij mijn school dus vaak doen.


    The aliens are attacking from mars! ö

    Maargoed, zoals ik al zei, ik ben 1.68 ofzo:P
    En mijn klas is echt geweldig, niet zo van die nerdjes (behalve 4 kindjes waarvan er een een pokemonkneusje is:S) en één jongen is gewoon om weg van te smelten x'D Maar we zijn ook niet echt kinderachtig ofzo, sommige dachten zelfs dat ik met m'n vriendinnen in de 2e of 3e klas zat x'D


    a figment of your imagination

    bij mij worden ze allemaal nep emo`s-.- stelletje losers.


    <3

    ik weet niet hoe de eerstejaars eruit zien ik zit al 3jaar op de bovenbouwxD


    I go wherever you will go..

    ik zit in de eerste maar iedereen denkt dat ik in de 3e zit:d

    By ons worden de eerste jaars als maar kleinder, grotere mond, steeds meer irritant, ze lopen steeds én ze roepen geijk het zot!

    Hààt aan eerste jaars x')


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Als ik en mijn vriendinnen zin hebben om tikkertje te spelen doen we dat gewoon. En ik zit in de 4e. Ik vind dat dat gewoon moet kunnen. n_n

    Een paar dagen terug liepen we als neanderthalers door de albert heyn met mcdonalds ballonnen - gejat bij de kinderafdeling - terwijl we eigenlijk les hadden. En we kwamen ook nog opdagen tijdens het Brusgmurfenfeest waar we probeerden te hakken. En dat ging nogal moeilijk met m'n zwarte rok aan. Het feestthema was: Leger en wij kwamen aanzetten als: 1 hippie, 1 gothic en een paar 'normaal' geklede mensen. God, wat hadden wij een lol :']


    No growth of the heart is ever a waste

    EDIT: zit in de 4e en ik vind dat dat je zo oud bent als je je voelt ^^
    En tikkertje spelen is gaaf. Mensen doen zo hun best om volwassen te worden dat ze hun jeugd vergeten en hoe leuk die was.
    dat klonk veel te volwassen


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben zelf erste jaars

    maar voor degene die in de 2de of derde zitten

    het kan dat ze steeds kleiner worden

    mar het kan ook dat jullie steeds groter worden

    en dat jullie ze dan klein vinden

    Ik vind niet alle eerste klassers bij ons op school kut, maar heel veel lopen er in de weg >.<
    Zo irritant. Maar wij beuken ze gewoon om en zeggen: 'We zijn toch maar 2de klassers. Dan mag dat x'D'.
    Maar niets tegen de eerste klassers hier hoor <3

    Dat ligt gewoon aan mijn school x'D


    Het zelfde, aan de kant beuken, want die nemen een hele gang in beslag. Echt niet normaal, maar bij ons zit het eerste en het tweede middelbaar in een school en het derde, het vierde, het vijfde en het zesde in een andere school. Nieti n een andere stad of zo hoor
    En niks tegen eerste jaars, maar als ze zich niet naar hun eigen leeftijd gedragen, dus niet 4jaar of 16 jaar maar 11jaar of 12jaar of 13jaar. En er rekkening mee houden dat wij ook nog les hebben is het oke


    Live life limitless.