• Eerste en vooral, aallen die nu als eerstejaars naar het middelbaar gaan, ik heb niks tegen jullie

    Evaluatie van de eerstejaars in school :

    - zijn nog kleiner dan verleden jaar
    - zijn nog meer gestrest
    - lijken allemaal mini nerd of the rings (sorry!) te zijn (sommigen dan)

    En nog :

    Was er dus een meisje, eerstejaar, die had laarzen aan tot aan haar knie met zowat 10 cm (ik zweer het) hoge hak..

    Zou ik toch nooit doen op mijn eerste dag.


    Hoe zijn de eerstejaars bij jullie op school?



    (bericht aangepast door een moderator)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    brutaal,,,,,,VEEl te brutaal!!


    er was zo'n gassie naar de kont van mijn vriendin aan het staren en toen even later zei ik zo van: de volgende keer he...wil je dan de andere kant op kijken? xD hij snapte me niet en toen werd ie rood!! xD! GEWELDIG!!!


    OMG, wat een gasteke, geweldig hylarisch


    Live life limitless.

    Ik vind ze tering irritant maar ik ben dus aardig geweest, ik heb aan de brugger, die nu het kluisje onder me heeft, gevraagt of ze aan het einde vna het jaar van kluis wil ruilen, aangezien ik dan wegga. Like, hoe goed van mij.
    Verder heb ik er al wel een paar omver gelopen [per ongeluk] en een paar opzij gebeukt [expres]
    Maarja, ik was ook ooit zo. >.<

    die eerste jaars van onze school zoeken alleen maar ruzie dus echt gestrest zijn ze niet

    ze denken dat ze de baas zijn
    maar inderdaad de eerstejaars bij ons lijken er precies op

    De eerste jaars bij mij in school doen veel te cool .. ik heb al ruzie met 4 jongens van het 1ste maar echt .. ze bekijken mij vies en zijn constant over mij & mijn vriendinne & vrienden bezig ..


    Spirits move me, every time I'm near you.

    bij ons lope ze altijd met van die overvolle eastpacks omdat ze gwoon niet naar hun kluisje wille lope of ze niet kunne vinde xD das eiglijk bes wel lol om te zien xD


    Gone...

    Ik zal zo eens zien waar ze op trekken >.< Ik hoef om 14.00 pas op school te zijn om mn rooster op te halen [A]


    Bored.

    omg dat was zo grappig xD Ik liep zo over het schoolplein echt zo; nieuw, nieuw, nieuw, nieuw, hé die is oud! nieuw, nieuw, xD echt de hele tijd door das gwn komisch heo erg ze opvallen ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ze zijn superklein,Ze spelen tikkertje in de aula,Lopen met een te grote rugtas,Zitten allemaal in het midden van de aula,Lopen voor je met teveel boeken ¬¬


    Pictures fade away, but memories are forever

    Weetik veel xD
    Ben over een jaar pas eerstejaars :$


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ze zijn miniscuul klein, echt 1.30 ofzo xD
    Maar By ons zijn er gwn té veel 1e jaars.. 0__o
    Het is zo verschrikkelyk dru..
    Ik doe er uren over om by mn kluisje te kunnen.. xD gwn n misselykmakend...
    En dan v0oral de dinsdagen,, dan is de hele sch0ol het 6e uit Ö


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    brutaal,,,,,,VEEl te brutaal!!


    er was zo'n gassie naar de kont van mijn vriendin aan het staren en toen even later zei ik zo van: de volgende keer he...wil je dan de andere kant op kijken? xD hij snapte me niet en toen werd ie rood!! xD! GEWELDIG!!!


    omg , das dan wel extreem

    behalve dat er zo'n kinders naar ik en me bf zaten te kijken (we waren melig enzo) dus ...

    meisje : kijkt
    bf : dat kind kijkt naar ons
    ik : WAAR?
    bf : daarzo
    ik : kijkt in dat kind der ogen en dan bliksemsnel in ogen van bf DUS DAT KIND? en dan ga ik der lekker aanstaren
    dat meisje zo superrood komen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik vin de eerste jaars altijd erg ze denken dat ze alles mogen

    (...)

    omg , das dan wel extreem

    behalve dat er zo'n kinders naar ik en me bf zaten te kijken (we waren melig enzo) dus ...

    meisje : kijkt
    bf : dat kind kijkt naar ons
    ik : WAAR?
    bf : daarzo
    ik : kijkt in dat kind der ogen en dan bliksemsnel in ogen van bf DUS DAT KIND? en dan ga ik der lekker aanstaren
    dat meisje zo superrood komen


    Geweldige actie Fie
    Meen ik he


    Live life limitless.

    bij ons lope ze altijd met van die overvolle eastpacks omdat ze gwoon niet naar hun kluisje wille lope of ze niet kunne vinde xD das eiglijk bes wel lol om te zien xD


    overvolle eastpacks?

    bij ons zitten er ook best veel met van die grote boekentasdingen

    (die ik mss vroeger ook droeg)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    Geweldige actie Fie
    Meen ik he


    zo doe ik altijd tegen iedereen ;)

    egt je moet gewoon hun eens de hele tijd aanstaren en als zij dan kijken moet je héél luid zeggen :

    OMG ZIE JE DAT? DAT KIND KIJKT DUS EGT DE HELE TIJD NAAR MIJ!

    whaha egt lachen

    de mensenpester :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]