• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Tuesday schreef:
    Door al die verhalen moest ik opeens huilen, jullie hebben allemaal écht veel geluk gehad. Ik hoop écht dat alles goed komt met mijn nicht..

    Ik hoop het ook, uit de grond van mijn hart echt waar. Zou je me op de hoogte kunnen houden over haar toestand? Als je dat niet wil is het ook goed hoor (:

    Die verhalen grijpen echt aan, hoe iedereen net ontsnapt is aan de dood, verschrikkelijk gewoon ): 1 seconde, 1 andere handeling en het zou helemaal anders kunnen zijn.


    Olive

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ik hoop het ook, uit de grond van mijn hart echt waar. Zou je me op de hoogte kunnen houden over haar toestand? Als je dat niet wil is het ook goed hoor (:


    Is goed (heart2)

    Tuesday schreef:
    (...)

    Is goed (heart2)


    Ja, hou mij ook een beetje op de hoogte (:

    Ik ben morgen meegevraagd naar Parkpop en ik ben gewoon bang om te gaan - hoewel ik zelf niet bij Pukkelpop was. Gewoon, het zal onweren en het lijkt teveel op Pp .


    Olive

    Tuesday schreef:
    (...)

    Is goed (heart2)


    Mij ook?

    Allemaal zo erg wat er gebeurd is!
    Veel sterkte aan de families en vrienden :(


    If you never fail, you're not trying hard enough.

    Authors schreef:
    (...)

    Ja, hou mij ook een beetje op de hoogte (:

    Ik ben morgen meegevraagd naar Parkpop en ik ben gewoon bang om te gaan - hoewel ik zelf niet bij Pukkelpop was. Gewoon, het zal onweren en het lijkt teveel op Pp .

    Als je liever niet wil, moet je ook niet gaan. Ze kunnen je niet dwingen. Maar ik denk dat de kans klein is dat het net ook morgen gaat gebeuren, net hetzelfde als op pkp. Onweders zijn normaal heel plaatselijk en wij hadden gewoon ongelofelijk veel pech, de kans dat dit net morgen bij Parkpop ook gaat gebeuren is nihil.

    Tuesday schreef:
    (...)

    Is goed (heart2)

    Bedankt, echt waar. And keep your head up, alles komt goed <3

    Abrazo schreef:
    (...)
    Als je liever niet wil, moet je ook niet gaan. Ze kunnen je niet dwingen. Maar ik denk dat de kans klein is dat het net ook morgen gaat gebeuren, net hetzelfde als op pkp. Onweders zijn normaal heel plaatselijk en wij hadden gewoon ongelofelijk veel pech, de kans dat dit net morgen bij Parkpop ook gaat gebeuren is nihil.


    Nja, ik wil wel, daar niet van. Maar gewoon die schrik dat het misschien toch geen toeval was. Ik weet dat het dom klinkt, maar het heeft me echt afgeschrikt. Daarbij, volgens mij gaat mijn moeder me toch niet laten. Ze was zo in schock door Pukkelpop.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Nja, ik wil wel, daar niet van. Maar gewoon die schrik dat het misschien toch geen toeval was. Ik weet dat het dom klinkt, maar het heeft me echt afgeschrikt. Daarbij, volgens mij gaat mijn moeder me toch niet laten. Ze was zo in schock door Pukkelpop.

    Ik weet het, ik geloof ook niet dat het toeval was want nergens was het zo slecht en dan barst gewoon alles los boven zoveel mensen.
    Het heeft me ook afgeschrikt hoor, maar bij mij ligt dat natuurlijk anders dan bij jou.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ik weet het, ik geloof ook niet dat het toeval was want nergens was het zo slecht en dan barst gewoon alles los boven zoveel mensen.
    Het heeft me ook afgeschrikt hoor, maar bij mij ligt dat natuurlijk anders dan bij jou.


    Blij dat ik niet de enige ben met die mening. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het duurde eventjes, maar dit is mijn ervaring van de storm in de club


    As travars

    Tuesday schreef:
    (...)

    Mijn nicht waarschijnlijk ook. ik belde net naar het ziekenhuis, ik hoopte dat ze sliep, maar dat is niet zo. erger.


    omg zo erg :(
    Heel veel sterkte en houd ons inderdaad op de hoogte, als je dat wilt <3


    As travars

    Tuesday schreef:
    (...)

    Mijn nicht waarschijnlijk ook. ik belde net naar het ziekenhuis, ik hoopte dat ze sliep, maar dat is niet zo. erger.
    Ik hoop dat alles goed komt met je nicht, echt waar!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik heb trouwens gehoord dat jared leto eten heeft uitgedeeld aan de mensen! echt ontzettend lief!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H