• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Abrazo schreef:
    Mijn ouders willen nu naar Maanrock gaan -festival- met mij erbij. Heb ik eerlijk gezegd niet echt veel zin in, urhg


    Snap ik wel, dat je niet wil, maar het is beter om te gaan, dan kun je je over die traumatische ervaring heen zetten.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Snap ik wel, dat je niet wil, maar het is beter om te gaan, dan kun je je over die traumatische ervaring heen zetten.

    Ik heb gewoon geen zin, nu nog niet, het is pas van donderdag geleden :/ & nu zijn mijn ouders boos omdat ik niet mee wil --'

    Blijkbaar mag je nu met je festivalbandje van pkp gratis naar andere festivals zoals onder andere Maanrock.

    Kingcrawler schreef:
    Blijkbaar mag je nu met je festivalbandje van pkp gratis naar andere festivals zoals onder andere Maanrock.

    Maanrock is sowieso gratis ... (:

    Wat ik hoorde op 3FM, iemand ging terug naar Pukkelpop, om achtergelaten spullen op te halen, bleek 90% gewoon te zijn gejat o___o - sorry als 't oud nieuws is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben sprakeloos, gewoon sprakeloos. Mijn hoofd wil duizenden dingen zeggen, maar ik kán niets zeggen. Ik maak me echt veel zorgen om Mellanie, ik tril, ik huil nog steeds altijd. Ik wil dingen schreeuwen, maar ik kan het niet. Ik kan het gewoon niet.

    Grindylow schreef:
    Wat ik hoorde op 3FM, iemand ging terug naar Pukkelpop, om achtergelaten spullen op te halen, bleek 90% gewoon te zijn gejat o___o - sorry als 't oud nieuws is.


    Da's wel klote. ):
    @Abrazo:
    Ik zou gewoon gaan als ik jou was. Misschien helpt het om over de schok heen te komen ofzo. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Da's wel klote. ):
    @Abrazo:
    Ik zou gewoon gaan als ik jou was. Misschien helpt het om over de schok heen te komen ofzo. (:

    Maar ik heb geen zin & dan nog, de line up is echt slecht.

    Grindylow schreef:
    Wat ik hoorde op 3FM, iemand ging terug naar Pukkelpop, om achtergelaten spullen op te halen, bleek 90% gewoon te zijn gejat o___o - sorry als 't oud nieuws is.
    Ja ik las dat daarnet ook in de krant. Er stond ook iets in van mensen van in de marquee en dat is gewoon wat wij hadden meegemaakt alleen is het in minder detail wat daarna gebeurde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja ik las dat daarnet ook in de krant. Er stond ook iets in van mensen van in de marquee en dat is gewoon wat wij hadden meegemaakt alleen is het in minder detail wat daarna gebeurde.

    Zo onrespectvol [: Dan zijn er mensen overleden en liggen er nog mensen in levensgevaar. En dan jat je gewoon iemand anders z'n spullen! Waar gaat 't toch heen met de wereld..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Abrazo schreef:
    (...)
    Maar ik heb geen zin & dan nog, de line up is echt slecht.

    Ik snap het wel. Mijn mama zei ook dat ik nu naar Parkpop kon gaan (een zeer klein festival hier in de buurt) en ik had er echt ook geen zin in.

    Grindylow schreef:
    (...)
    Zo onrespectvol [: Dan zijn er mensen overleden en liggen er nog mensen in levensgevaar. En dan jat je gewoon iemand anders z'n spullen! Waar gaat 't toch heen met de wereld..

    Indd zoiets vind ik echt vreselijk. Bah.

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Ik snap het wel. Mijn mama zei ook dat ik nu naar Parkpop kon gaan (een zeer klein festival hier in de buurt) en ik had er echt ook geen zin in.

    Ja, kijk, mijn mama was er ook bij en zij gaat nu alsof er niks gebeurt is efkes naar maanrock gaan, komaan. Ik ga niet, en nu is iedereen hier thuis boos op mij en krijg ik hier een lange preek dat ik mijn ouders respectloos behandel etc omdat ik geen zin heb om mee te gaan --'

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ja, kijk, mijn mama was er ook bij en zij gaat nu alsof er niks gebeurt is efkes naar maanrock gaan, komaan. Ik ga niet, en nu is iedereen hier thuis boos op mij en krijg ik hier een lange preek dat ik mijn ouders respectloos behandel etc omdat ik geen zin heb om mee te gaan --'


    Hmm. Die uitleg gaat er ook wel over. Alsof Maanrock ter ere van hen is ofzo. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Hmm. Die uitleg gaat er ook wel over. Alsof Maanrock ter ere van hen is ofzo. ;x

    Het beste is nog; die preek kwam allemaal van mijn zus. Wat heeft zij ermee te maken, zij gaat zelf niet eens mee