• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Linnn.' Zei ik op een zeikerig toontje. 'Het is geen Huffler van mij. Ik heb hem pas een keer gesproken en dat was alleen maar omdat hij me hielp omdat ik met mijn slimme kop weer viel.'
    'Maar vond je hem niet aardig dan? Hij hielp je wel.'
    'Natuurlijk was hij wel aardig Linn, maar als normale mensen een keer een gesprek hebben met iemand van het andere geslacht dan hoeft er niet zomaar iets te zijn hoor.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Aangezien ik mijn lesje wel geleerd had sloeg ik dit keer niet op mijn voorhoofd maar op dat van Gwen. 'Dus wel. Hij is schattig, lief en behulpzaam. helemaal perfect voor jou.' Net op dat moment moest er achter me iemand niezen, met een ruk draaide ik me om.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    Als ik het meisje zie staan kletsen met Guinevere schiet het me opeens te binnen. 'Natuurlijk Kat!' Ik grijns en kijk naar Kat die op het punt staat om te niezen. Ik schrik wanneer hij keihard niest en lach dan. 'Gekkie!' Ik stop abrupt als ik zie dat het meisje en Guinevere naar me kijken. Ik lach schaapachtig naar ze en werp Kat dan even snel een 'nep' boze blik toe.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Marylinn Savarin

    'Gwen dit is Marve, Marve ontmoet Gwen.' Zei ik sarcastisch. Hij keek even beschaamd naar de grond. 'Haar ken ik maar jou niet?'
    'En laten we dat zo houden, het is slecht voor je reputatie.' Met die woorden huppelde ik weg.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Hé Marve, Hé Kat. Alles goed?' Ik wierp een dodelijke blik op Linn haar rug.
    Hij wierp een boze blik naar de rat en zachtjes begon ik te grinniken.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:31 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marve
    Ik bloos niet vaak maar dit leek me een geschikt moment om een uitzondering te maken. 'Awkward...' zeg ik blozend. Ik kijk Guinevere die dus Gwen bleek te heten aan. 'Ja... Uhm... Moet gaan...' Ik glimlach poeslief en stop Kat snel in min tas. Voor het eerst schaam ik me voor de naam die ik mijn rat gegeven heb.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Marylinn Savarin

    Boos kwam Gwen achter me aan. Ze wou een hele preek afsteken maar ik was haar voor 'Nou, hoe was het?'
    'Hoe was wat?' Ik zuchtte diep en schudde haar even door mekaar. 'Je gaat me toch niet vertellen dat jullie niet even gepraat hebben? Gwen, je bent een lieve meid maar nu maak je het me toch even moeilijk hoor.'

    [Ik ga even eten, zo terug (heart2)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Olivia Madison Snape.
    'Altijd' zei Jasper lachend. 'Gezellig.' Net op dat moment kwam Neville binnenstormen en riep iets over 'Dusty-kerkers-afbreken'. Geen idee wie dusty was trouwens. Jasper nam afscheid en liep weg. Ik stond op en gaf Neville een hand. 'Jij moet dus Neville zijn? Ik ben Olivia, Olivia Snape.'

    [ Ja i know, ik loop een beetje achter, sorry. ]


    Stay Strong Darling

    Roxanne Weasley.
    Ik sprong bijna letterlijk een gat in het dak toen ik de brief zag van pa. Hij had ook een grote doos gestuurd. Er zat alleen wel een dikke laag stof op. Ik pakte de brief en begon te lezen.
    Hallo Roxanne,
    Dus het is leuk op school, mooizo. Maar
    dat had ik ook wel verwacht. Natuurlijk zie ik
    er weer naar uit als je thuis komt.
    Dit was de enigste spijbelsmuldoos die ik kon
    vinden. Ik heb er niet veel meer gemaakt na je
    oom's dood.
    Maar ik hoop dat je er veel plezier mee hebt, en
    trouwens doe aan Neville de groetjes van me.
    Groetjes je pa.


    Stay Strong Darling

    Leven julie nog? of zijn julie gestikt in julie eten?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [I'm still alive.]
    Guinevere Samantha Longbottom
    'Hij liep weg. Dat was echt heel erg Awkward Linn. Als je dat nog een keer doet ruk ik je kop eraf.' Ze keek me lachend aa en ik keek dodelijk terug.
    'En dat meen ik.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Gelukkig, ik schrok al (;]
    Marve
    Met een rood hoofd verdwijn ik zo snel mogelijk. Wanneer ik op mijn kamer kom smijt ik mijn tas op de grond, dan schrik ik op als ik me herinner dat Kat er in zat. 'KAT!?' Schreeuw ik. Ik pak mijn tas snel op en kijk of ik Kat zie. Ja, hebbes. Ik pak he uit de tas en kan weer opgelucht adem halen als hij me met zijn rode oogjes aankijkt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."



    Marylinn Saverin

    'kalmeer nu toch eens.' Lachend liep ik verder. 'Oh en trouwens als je mijn hoofd eraf wil rukken mag je achteraan in de lijn gaan aanschuiven. Er zijn nog een heleboel mensen met diezelfde drang.' Woedend keek ze me aan, straks ging ze nog stampvoeten als een klein kind.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Marylinn wees voor een keer serieus. Hij begon te blozen daar kom op. Straks gaat hij zich afreageren op die rat. Misschien als ik het vraag helpt hij me wel jou kop eraf te rukken dat brengt mij minder werk. En ik sluit nooit achter aan de rij aan dat weet je!'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Begon hij te blozen? Hoe fucking schattig! Nu ga ik nog meer mijn best doen.' Argwanend trok ze één wenkbrauw op. 'Voor wat meer je best doen?'
    'Koppelen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.