• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn Savarin

    'Je krijgt er maar eentje hoor.' waarschuwde ik hem alvast. 'Hier komt'ie, je hebt het stiekem al ontdekt daarnet, je hebt zelfs een reactie weten te ontlokken.' Ik trek mijn wenkbrauw twee keer snel na mekaar op en kijk hem afwachtend aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik dacht na. Was ik nou gewoon zo dom of zij zo onduidelijk. "Dat kan álles zijn!" Zuchtte ik. "Jij kent mijn zwakke plek al." Voegde ik daar aan toe en ging weer liggen. Ik sloot mijn ogen en dacht diep na.

    Marylinn Savarin

    'Opnieuw, gaan niet helpen liefje.' Ik grijnsde en begon zachtjes figuurtjes te tekenen op zijn zij zo ver mogelijk naar zijn rug toe en terug helemaal over zijn buik. 'hinthint' fluisterde ik.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Je buik of zij?" Zei ik vragend. Ik liet mijn vingertoppen over haar slapen gaan richting haar kaak en nek..

    [Zullen we na deze dag door gaan naar zaterdag?]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:17 ]

    [Ik zoek ook even een foto voor Liam zijn moeder dan heb je een beetje een idee (: ]

    [Is goed (op beiden)]

    Marylinn Savarin
    'Ik zeg niets, moet je zelf maar uitvinden.'Ik knipoog uitdagend en duw me dan recht. 'Ik moest maar eens gaan slapen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik knikte. Het was al laat geworden. "Of je blijft hier?" Zei ik met een speelse lach. Ik hoopte dat het antwoord ja zou zijn want om met haar in een bed te slapen zou geen enkele jongen erg vinden.

    [Nu over naar zaterdag?]

    Marylinn Savarin

    Blij liet ik me terug achterover vallen en nestelde me tegen Liam aan. De week die volgde ging veel te snel voorbij. Voor ik het wist stond ik voor de spiegel te dralen. Mijn donkergrijze skinny jeans en wijde schouderpull verstikten me opeens en mijn sneakers zaten irritant. Zelfs mijn haar met een lichte golfslag zag er opeens lelijk uit. 'ben je zeker dat ze het niet erg vinden dat ik meega?' vraag ik voor zowat de honderdste keer aan Liam.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Nee ik vind het juist leuk dat je mee gaat en relax ze zullen je aardig vinden." Knipoogte ik. "Kom we moeten weg." Ik kuste haar wang en trok haar aan haar hand mee naar buiten. Daar achter het huis stond mijn auto.


    Zijn moeder (:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:46 ]

    [Sorry als het wat langer duurt, mijn kat heeft enorm veel interesse in mijn toetsenbord :'D]

    Nerveus deed ik een rekker rond mijn pols zodat ik mijn haar zou kunnen opsteken indien nodig. Hand in hand wandelden we langzaam naar de parking. 'Kan ik jouw rijkunsten vertrouwen of hoor ik bang te worden?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Geeft niet! Dan moet je nu snel reageren (A) ]

    Liam Oliver Pryst

    "Tuurlijk kan je mijn rijkunst vertrouwen." Zei ik lachend. Ik opende de deur voor haar en stapte toen zelf ook in. "Het is maar een half uurtje rijden dus we zijn er zo." Deelde ik haar mee. "Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor Alison over de bruiloft vraagt."

    Marylinn Savarin

    Ik lachte zachtjes. 'Dat gaat vast niet lang duren.' Ik legde mijn arm op de leuning tussen ons in en probeerde hem ondertussen zo weinig mogelijk af te leiden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik reed de hoek om en zag mijn ouderlijk huis. "Daar is het." Ik wijs naar het grote hoek huis rechts van ons. Ik parkeer mijn auto op de oprit en stap uit. "Kom je?" Vraag ik als ik Linn zie twijfelen.

    Marylinn Savarin

    Ik haalde diep adem en sloot eventjes mijn ogen voor ook ik mijn deur opende en uitstapte. 'Ja.' Ik nam zijn hand vast en deed mijn best om het niet tot moes te knijpen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik druk op de de bel en wacht. Bijna direct word de deur open gedaan door een klein figuurtje. "Liam!" Alison springt naar me toe en noodgedwongen moet ik ik Linn los laten om haar op te vangen. "Hey Ali." Zeg ik tegen haar. Niet dat ze het hoort ze kijkt geboeit naar Linn.