• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik glimlachte. "Ja ik ben er ook wel blij mee." Ik keek tevreden rond. "Wat wil je doen?" Vroeg ik toen maar.

    [Ik moet eventjes weg, zo terug (: ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Demesne schreef:
    [Ik moet eventjes weg, zo terug (: ]


    is goed!

    Marylinn Savarin

    Ik haalde onverschillig mijn schouders op. 'Waar heb jij zin in?' Het maakte mij niet zoveel uit.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Geen idee ik lig wel lekker." Zei ik lachend. "Je mag wel gaan zitten hoor." Voegde ik daar aan toe en glimlachte naar haar.

    Marylinn Savarin

    Ik ging voorzichtig naast hem op het bed zitten, mijn rug tegen de leuning aan, hoofd naar achteren tegen de muur en ogen gesloten. Het spijtte me dat ik geen beter gezelschap was maar ik voelde me niet zo lekker dus moest hij het er maar mee doen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik ging net als Linn rechtop zitten. "Gaat het?" Vroeg ik zachtjes. Ik legde mijn arm rond haar middel en kuste even haar nek.

    Marylinn Savarin

    'Ja hoor, gewoon een beetje moe.' Ik grijnsde even voor ik mijn hoofd van de wand wegtrok en hem opnieuw in zijn nek begon te kussen zo helemaal naar boven tot aan zijn slapen en terug naar zijn lippen. 'Wist je dat ik je heel, heel, heel leuk vind.' fluisterde ik zacht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik maakte een vaag hmm geluidje toen ze mijn nek en kaaklijn weer begon te kussen. 'Wist je dat ik je heel, heel, heel leuk vind.' Ik glimlachte. "Wist je dat ik jou heel, heel, heel, heel leuk vind." Zei ik.

    Marylinn Savarin

    'Opschepper.' gnuifde ik zachtjes. Ik nestelde me tegen zijn borstkas aan en snoof diep. hij rook zo lekker naar shampoo en koffie.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Waarom ben ik nou een opschepper?" Vroeg ik lachend. Ik streelde over haar middel en liet toen mijn hand liggen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:09 ]

    Marylinn Savarin

    'Daarom.' Zijn hand die zacht over mijn middel streelde bezorgde me rillingen. 'Dat kietelde.' mopperde ik zachtjes.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Kan je daar niet tegen?" Vroeg ik lachend. "Je hebt geen idee wat je met me doet als je mijn nek en kaaklijn kust." Fluisterde ik zachtjes in haar oor.

    Marylinn Savarin

    Ik begon even een wenkbrauwwiebel maar stopte ermee toen die teveel pijn deed aan mijn hoofd. 'Handig voor als ik wraak wil nemen niet?' Ik begon weer aan mijn weg naar boven om hem helemaal gek te maken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Waarom zou je wraak willen nemen? Ik ben juist zo lief voor je." Fluisterde ik en streelde haar wang.