• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

    Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

    Tijdelijke dodenlijst.

    jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

    Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:49 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dana
    'Eerlijk? Ik heb bijna niks meegekregen toen ik daar lag.' Ik glimlachte. 'Maar toch bedankt.' Ik dacht even na. 'Heb jij en Cherie wat?' Het was een spontane vraag maar ik vroeg het me af. Ze waren zo schattig samen. Ik had gezien hoe Cherie bezorgd was. Ze zouden prima bij elkaar passen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gawain
    'Jep eerlijk. Die jongen droeg je binnen, nou ja buiten de praktijk was nog niet open, en was in paniek dus toen heb ik gezegd dat het wel ging en jullie eerst mochten,' zeg ik. Daarna vraagt Dana naar Cherie. 'Jep, ze is echt super lief,' zeg ik lachend. 'En jij, ook zoveel geluk?' Het leek me best vanzelfsprekend dat de jongen waar ze net over vertelde haar geliefde was. Hopen maar dat hij nog leeft.

    Dana
    'Ik weet niet eens dat ik gedragen werd. Ik werd wakker en ik voelde me gewoon simpel zeg kut. Ik kon bijna niet praten en alles deed pijn.' Ik glimlachte even bij de vraag van Gawain of ik wat met Cedric had.
    'Ja,' zei ik. 'Cedric, de jongen die me naar de E.H.B.O. had gebracht.' Ik zweeg. 'Cherie en jij passen echt heel goed bij elkaar. Jullie zijn schattig samen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gawain
    'Ja Cedric dus heeft je gedragen, verder heb ik het niet echt meegekregen, toen was ik me op mezelf aan het concentreren om zo te gaan liggen dat het zo min mogelijk pijn deed,' zeg ik. Gelukkig leed mijn humeur er nog niet onder. Toch zou ik blij zijn als ik hier weer weg kon. 'Dankje, ze is echt super lief. Waarschijnlijk zijn jullie dat ook, ik heb jullie nog niet echt samen gezien.'

    Dana
    'Ik ken Cherie een beetje,' zei ik. 'Ik heb toe net nog met haar op het strand gestaan.' Ik haalde even mijn schouders op. 'Dus als je er nog aan twijfelde, ze leeft nog.' Ik glimlachte even en ging staan. 'Heb je dorst?' Ik merkte hoe droog mijn keel was.

    [Sorry zit op mijn telefoon en kan dus geen lang stuk typen ;$]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Noah Morrigan

    De stilte die heerste voelde zo rustgevend aan dat ik niet echt van plan was mijn mond te openen om deze te verstoren dus terwijl Cedric de wonden op zijn knokkels bestudeerde, liet ik mijn hoofd naar achteren vallen en sloot mijn ogen. De wind was koel en voelde fijn aan. Hij verlichtte de pijn van de schrammen en krabben die over mijn hele lichaam stonden, eigenlijk deden ze niet zoveel zeer, alleen de snee over mijn rechterwang deed echt pijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gawain
    'Ik heb haar al gezien en weet dat ze leeft. Ze was iets te enthousiast toen ze me zag dat ze me om mijn nek vloog en ik achterover in het puin viel, vandaar die snee. Ze was er niet heel blij mee toen ze merkte dat het bloedden,' zeg ik vrolijk. Dan vraagt Dana of ik wat wil drinken. Het was lang geleden dat ik had gedronken, ik geloof een beetje bij het ontbijt en daarna is het er niet meer van gekomen. 'Als je een beetje water zou hebben graag,' zeg ik.

    Cedric
    Noah was niet van plan om de stilte te verbreken. Het was ook wel fijn om even niet alleen te zijn maar toch rust te hebben. Noah was zo te zien ook een beetje gehavend van de omstandigheden. Ik probeer de confrontatie met mezelf weer aan te gaan door opnieuw de beelden van de laatste keer dat het gebeurde met Dana. Toen was ik boos geworden bij haar. Het was gewoon verschrikkelijk dat ze dat had moeten zien. Ik slik even bij de gedachten.

    Dana
    Ik liep naar de water tank en vulde twee bekertjes met water. Water hadden we genoeg. Ik liep terug naar Gawain en gaf hem een bekertje. Die van mij dronk ik gulzig leeg. Toen het bekertje leeg was zuchtte ik. Deze situatie begon me een beetje te irriteren. Ik wilde gewoon geen zorgen hebben. Maar dat ging niet, niet op dit moment. Er waren op de eiland meer dan tien doden en dat idee maakte me misselijk. Ik ging weer zitten en glimlachte even naar Gawain.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gawain
    'Dankje,' zeg ik als Dana me het bekertje aan geeft. Ik ga iets rechter op zitten en drink rustig mijn beker leeg. Daarna leun ik weer met mijn armen tegen de rugleuning. Mijn benen waren nog steeds om de stoel poten geklemd. Ik leg mijn hoofd weer op mijn armen. Dit ging nog wel even duren zo te merken. Langzaam sluit ik mijn ogen en bedenk wat we hier al hebben gedaan en hoe het thuis zou zijn. Ik zucht een keer zacht bij alle gedachten. Hoe zouden we dit gaan overleven, de groep was uitgedund van 12 naar 6 en van de staf waren er ook niet echt veel meer over. Misschien zouden we een hechte groep gaan worden en er nog iets van kunnen maken. Langzaam begint mijn humeur te veranderen naar de stemming die je in dit soort situaties zou moeten hebben, bedroefd en donker. De snee op mijn rug kon me niet meer genoeg opvrolijken en langzaam leek ik hem ook te vergeten. Hopelijk was ik hier snel weg en kon ik wat gaan doen. Het rusten was ik ondertussen ook een beetje zat geworden.

    Kan ik ergens inspringen met Cherie? :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Souza schreef:
    Kan ik ergens inspringen met Cherie? :'3

    Cedric zit op het puin met Noah, en Gawain zit nog steeds in de EHBO met Dana. verder weet ik het niet

    Sioux schreef:
    (...)
    Cedric zit op het puin met Noah, en Gawain zit nog steeds in de EHBO met Dana. verder weet ik het niet

    [Dan komt Cherie wel naar Dana en Gawain toe. :W]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Souza schreef:
    (...)
    [Dan komt Cherie wel naar Dana en Gawain toe. :W]

    Gawain heeft een lauwe doek op zijn rug omdat hij daar een snee heeft zitten dat heb je nog meegekregen dat ze in de EHBO zijn, toen was Cherie er ook bij toch??

    Sioux schreef:
    (...)
    Gawain heeft een lauwe doek op zijn rug omdat hij daar een snee heeft zitten dat heb je nog meegekregen dat ze in de EHBO zijn, toen was Cherie er ook bij toch??

    Oja, haha. Maar dan is ze in de tussentijd naar Heather gegaan om te kijken of die tijd had, en dat dan blijkt dat dat dus niet het geval was? ;'D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:30 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dana
    Ik keek naar Gawain. 'Gaat het voor de rest wel goed met je?' vroeg ik bezorgd. Zijn vrolijke bui was zo te zien voorbij. Ergens snapte ik hem wel. Ik zou me dood vervelen als ik hier zou moeten zitten en niks doen. Ergens bedacht ik me dat ik kon voorstellen om zij rug te verbinden maar ik besloot dat het slimmer was om het aan Heather over te laten.


    "Ignite, my love. Ignite."