• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Going to sleep, bye.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik kom even op adem en loop voorzichtig alle rijen af. Op dit moment voel ik me zo'n stalker.
    De zenuwen razen door mijn buik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    Ik kijk even op en zie dat bijna niemand van me vrienden nog aan tafel zit. Ik zucht en sta op. Ik loop naar de les Aigles leerlingenkamer. Daar aangekomen laat ik me op één van de banken vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke Phoenix ( Les Aigles )

    Onwennig zat ik aan de tafel van Les Aigles en speurde de zaal met mijn blauwe ogen nieuwsgierig af.
    Het was mijn eerste jaar dat ik hier was en daar kwam dan ook nog eens bij dat ik niet eens van Frankrijk, maar van Amerika kwam.
    Een kleine blos verscheen op mijn wangen toen ik merkte dat er een jongen naar me zat te staren, waarvan ik erg ongemakkelijk werd.
    Onbewust speelde ik met een lange blonde lok die over mijn schouder lag, in afwachting tot iemand me zou aanspreken.


    Anthony Blair ( Les Tigres )

    Met een brede, arrogante grijns op mijn gezicht, ging ik nonchalant aan tafel zitten en keek mijn medeleerlingen één voor één aan.
    "En, vertel me eens." Begon ik op een spottende toon. "Wie heeft me gemist?
    Ze wisten maar al te goed dat ik tegen hen nooit zo arrogant zou doen en dat maakte het juist zo leuk om te doen.
    Het was mijn tweede jaar op deze school en ook al hoor je het me niet vaak zeggen, maar ik was toch blij dat het school terug was begonnen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Madison Quin Prime
    Er kwam een jongen naast me zitten die grijnsde. Ik glimlachte 'Anthony toch? 2 jaars?' Zei ik geïnteresseerd. Hij was altijd wel aardig tegen me geweest.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Thimo Parker [2].]
    Ik lees het boek door en kom er vervolgens achter dat het toch niet is wat ik zoek. Ik sluit mijn ogen evn en geeuw weer. Ik kijk de bibliotheek rond en sta dan op. Ik veeg mijn handen aan mijn broek af en stap de bieb uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie Jade Mirron

    'Shit,' mompel ik als ik er achter kom dat me iPod nog in de eetzaal ligt. Met een zucht sta ik op een loop weer naar de eetzaal.

    Liam Jayden Keano

    "Wie heeft me gemist?' ik kijk Anthony aan, 'niemand'. grinnik ik. 'Waar kom je zo laat vandaan? Je hebt een hele show gemist. Cassie heeft mij en Souf een klap verkocht,' dan zie ik dat Cassie de eetzaal weer in loopt, 'alsof je het over de duivel hebt,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anthony Blair ( Les Tigres )

    "Niemand" grinnikte Liam op mijn vraag.
    Ik lachte luidop terwijl ik hem een speelse stomp gaf. "Bedankt hoor."
    "Anthony toch? 2 jaars?" Hoorde ik een vrouwelijke stem zeggen.
    Ik draaide mijn hoofd in haar richting en knikte met een glimlach. "Ik ben blij dat je mij nog kan herinneren."
    Ik liet ongegeneerd mijn ogen over haar glijden en ik moest toegeven dat ze er absoluut niet slecht uitzag.
    "En als ik me niet vergis." Zei ik terwijl mijn ogen zich een beetje vernauwden. "Ben jij Madison."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mary

    Ik hoor voetstappen en loop er snel heen. Voor ik het weet ben ik op hwm gebotst.
    "Oeps, sorry," zeg ik snel. Ik kijk hem even aan en voel hoe ik rood word.
    Daar sta ik dan, met mijn schoenen in mijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    Ik loop de eetzaal in en zie dat Anthony er nu ook is. Ongegeneerd bekijkt hij Madison. Ik rol met mijn ogen, geweldig nog zo'n idioot, denk ik. Ik loop verder naar de tafel waar ik net zat en pak me iPod.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker. [2]
    Ik bots tegen het meusje met de rode lipprnstift op, of beter gezegd zij tegen mij. Ze draagt haar hakken in haar hand. 'Oeps, sorry.' zegt ze. 'Ik ben al weg.' zeg ik mijn ogen naar de hemel draaiend. Snel trippel ik weg, ik krijg de kriebels van dat kind.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madison Quin Prime
    'En als ik me vergis.' Begint hij zijn ogen vernauwend. 'Ben jij Madison.' Zeg Pt hij weer met een glimlach. Ik knik. 'Ja dat ben ik. Vorig jaar waren Mary en ik de queens, maar nu hebben we concurrentie van een ene Alexis.' Grom ik haar naam.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    "Wacht even!" roep ik.
    Ik loop hem achterna.
    "Het spijt me van daarnet... Ik ben Mary," ik steek vriendelijk mijn hand uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jason Quinten Happle
    Ik loop de eetzaal binnen en plof aan een tafel. Een paar ogen bekijken me. Ja bekijk me maar goed de Love Doctor is weer gearriveerd. denk ik grijnzend. Ik kijk voor me uit en zie Cassie. 'Heey Cassie hoe was je vakantie?' Zeg ik vrolijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Jade Mirron

    'Heey Cassie hoe was je vakantie?' Zegt Jason vrolijk. 'Wel okee,' zeg ik glimlachend, 'ben blij dat je hier bent, ik word nu al gek van die Tigres'.

    [ik schakel even over op mobiel dus ik reageer wat langzamer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered