• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madison Quin Prime
    "En jij doet je spreuk weer ongedaan." Zei Falte ofzoiets tegen mij toen hij zich op mij richtte. 'Ik heb geen een spreuk gebruik Domkop.' Bijt ik hem toe. Ik kon mijn gave perfect doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Thimo Parker.
    'Dan zal ik maar weer gaan.' zeg ik rustig. Ik zucht, Tiara had gelijk en ik had dat moeten weten. Ik loop rood aan en draai me om. Ondertussen schuift mijn andere zijde het bord van zich af. 'Je had gelijk Tiaar.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madison Quin Prime
    "En nu is het gedaan met dat vervloeken en saboteren en ambeteren en weet ik veel wat. Jullie zijn precies kleine kinderen," Schreeuwde Mary door de zaal. Ik schrok me dood. Wat was er van haar geworden? Ze was de koningin van dat alles. Ze leek wel. Wel een Aigles. Was hier soms iemand die iemand kon manipuleren?!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tiara Noëlle Pofue.

    Wanneer ik een deel van zijn gedachte heb gelezen, schuift hij het bord van zich af. 'Je had gelijk Tiara' Zegt hij. 'Weet ik toch,' Zeg ik glimlachend. 'Maar het maakt niet uit, of eigenlijk wel, je had dit wel moeten weten, maar boeiend, je weet het nu' Ratel ik glimlachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie Jade Mirron

    Ik negeer Mary die wat schreeuwt. 'Je hebt niet eens vrienden, Ow sorry ik ben die homo vergeten, maar dat is dan ook je énige vriend' Ik doe mankend nog een stap dichter naar hem toe. 'Hij is géén homo!' zeg ik boos. Ik negeer de steek in mijn handen en geef hem een harde klap in zijn gezicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    Ik wil achter hem aan lopen, maar besef dan dat iedereen me aankijkt.
    "Ik wil dat nu, op dit moment iedereen elke spreuk of elke gave die hij of zij voor het laatst heeft uitgesproken terugneemt. Dit is geen kleuterschool!"
    Ik voel hoe ik rood word, en ik kijk weer naar de jongen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Snel laat ik me andere helft weer in me verdwijnen waardoor ik half-rood ben. Ik zucht. 'Jaja.' Ik weet dat Tiara mijn gedachte's kan lezen. 'Maar toch zweer ik dat ik iets zag! Iets... Gewoon iets.' zeg ik mompelend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Fáilte

    Ik wierp een boze blik op Soufian, maar zonder verder aandacht aan hem te schenken, richtte ik me tot madison. "I don't care." Zeg ik. "Doe het gewoon ongedaan."


    Take me to wonderland

    Madison Quin Prime
    "Ik wil dat nu, op dit moment iedereen elke spreuk of elke gave die hij of zij voor het laatst heeft uitgesproken terugneemt. Dit is geen kleuterschool!" Schreeuwd ze weer. Ik zucht. Ik laat mijn gave uitgaan. Zodat Cassie weer kan lopen. Teleurgesteld doe ik mijn armen over elkaar en keg ik mijn kin eroverheen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Soufian Nigel Prángé.

    'Hij is géén homo!' Zegt ze boos en geeft me een harde klap in mijn gezicht. 'Ach, neem je het voor hem op?' Zeg ik en kijk haar vuil aan. 'Ik weet dat je mijn zachte huid wilt aanraken, maar dat kan ook wat zachter' Bijt ik haar toe en ga weer zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mary

    Ik loop naar de tafel van Les Aigles en kijk naar Souf.
    "Laat hen, Souf," ik kijk hem doordringend aan, en ik moet weer moeite doen niet naar de jongen te kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    Het gevoel in mijn voet komt weer terug en me handen stoppen met pijn doen. 'Ach, neem je het voor hem op?' zegt Soufian en hij kijkt me vuil aan. 'Ik weet dat je mijn zachte huid wilt aanraken, maar dat kan ook wat zachter' bijt hij me nog toe en loopt dan weg. 'De enige manier waarop ik jou huid wil aanraken is door je te slaan!' roep ik hem na.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soufian Nigel Prángé.

    'Laat hen, Souf' zegt Mary en kijkt me doordringend aan. 'Jaja,' Mompel ik en neem een hap van mijn eten. 'De enige manier waarop ik jou huid wil aanraken is door je te slaan!' Hoor ik Cassie nog roepen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thimo Parker.
    Ik word gek van alle ruziemakende mensen. 'Ik ga naar mijn kamer, het word me hier even wat te rumoerig. Tot morgen.' Als ik mijn kamer ben zal ik wel een plan bedenken om Les Tigres en Les Aigles weer in harmonie met elkaar te laten omgaan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Ik ga naar mijn kamer, het word me hier even wat te rumoerig. Tot morgen.' zegt Thimo. 'Wacht, ik ga ook mee. Naar mijn kamer bedoel ik' Zeg ik lachend en ren achter hem aan. Waarom ben ik altijd zo hyper? Geen idee.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'