• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Joey Evans

    "Oke, kom maar op dan" zegt Lynn. Ik draai mijn prikding [jah XD] een paar keer rond, en voor ik het weet ligt m'n marsmallow in het vuur.
    "Uhum, shit. Kom maar op met die opdracht"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lisl Strole

    "Ik heb nog wel een fles spa mee" zeg ik tegen Jason. Ik graai wat in mijn tas en vind daar de 2 literfles. Ik houd hem omhoog "Heb je hier wat aan?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Uhum, shit. Kom maar op met die opdracht" Zegt Joey, wanneer hij zijn marshmallow in het vuur laat vallen. "Ehm," Zeg ik en tuit mijn lippen nadenkend, "Loop naar het busje en sla er een paar keer tegenaan, totdat je ze hoort gillen" Zeg ik dan grijnzend, maar door het licht van het vuurtje verschijnt er een heel enge schaduw op het hout, waardoor ik begin te lachen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iral

    Lindsey gaat naast me zitten en kijkt dan naar me. Dat geeft me een onbehaaglijk gevoel, ik wend mijn blik dan ook af van haar en kijk naar voren. Daar zijn mensen soep aan het maken. Ik wil wel helpen, maar ze zijn al met genoeg man.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joey Evans

    "Loop naar het busje en sla er een paar keer tegenaan, totdat je ze hoort gillen" grijnst Lynn. Ik lach. "Tuurlijk" Ik sluip naar het busje, en ga er dan met mijn rug tegenaan staan, tussen 2 ramen. Dan bonk ik met mijn vuist hard tegen het raam. Er klinkt gegil, en ik grijns vals. Dan hoor ik ook nog iets anders. Een soort gepiep, het komt van rechts. Maar als ik mijn hoofd in die richting draai is het weg. Ik haal mijn schouders op en loop terug naar Lynn.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Tuurlijk" Zegt hij en sluipt naar het busje. Geamuseerd kijk ik toe hoe hij op de ramen bonkt en er een luid gegil vandaan komt. Schouderophalend loopt hij terug en ik kijk weer naar mijn marshmallow, waar ik de hele tijd niet naar gekeken heb, omdat ik met de opdracht bezig was. "Telt een verbrande marshmallow ook?" Zeg ik droog en kijk naar mijn marshmallow waar ene lichte vlam vandaan komt.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 12:30 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iral

    Ik kijk verward op als ik gebonk hoor. Een jongen slaat met zijn vuist tegen de ramen aan. Hij heeft een valse grijns op zijn gezcith. Dan loopt hij weer weg. Oké, waar was dat voor nodig?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joey Evans

    "Telt een verbrande marshmallow ook?" zegt Lynn droog en ik schiet in de lach. Er komt een lichte vlam van haar marshmallow af. "Inderdaad. Ik weet al wat" sluw kijk ik haar aan. "Ga naar het busje en zing het Wilhelmus. Doe er desnoods een leuk dansje bij, als je wilt"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Hij schiet in de lach terwijl ik nog steeds naar mijn Marshmallow kijk. "Inderdaad. Ik weet al wat" Zegt hij en kijkt me sluw aan. "Ga naar het busje en zing het Wilhelmus. Doe er desnoods een leuk dansje bij, als je wilt" Zegt hij dan. "Omg, nee. Dat meen je niet hé? Ik kan dat lied niet eens. Alleen de eerste zin" Zeg ik, maar sta langzaam op. Dit word echt gênant.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    Grijnzend kijk ik hoe Lynn opstaat. Oké, misschien was het toch wel een beetje gemeen. Maar toch ben ik benieuwd hoe ze het gaat doen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Langzaam loop ik naar de bus. "Komt ie hea" Zeg ik en kijk hem aan. "Omg, dit kan ik echt niet" Zeg ik nog voordat ik het eerste stukje begin te zingen.
    Wilhelmus van Nassouwe
    Ben ik van Duitse bloed,
    Den Vaderland getrouwen
    Blijf ik tot in den dood
    Laaalalallala
    Lalalalalala,

    Ik kan niet zo slecht zingen ofzo, maar ik doe het gewoon liever niet. "Zo," Zeg ik lachend en ren weer terug. "Dat was echt het gênantste wat ik ooit heb gedaan" Zeg ik, als ik weer zit.

    [Lolol, dit heb ik van songteksten ik ken dat ding niet XDD ]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 12:51 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iral

    Net als ik een beetje ingedommeld ben, stapt er iemand de bus binnen en begint het Wilhelmus te zingen. Verbaasd kijk ik naar het meisje. Komt ze aandacht te kort of zo? Lachend rent ze weer weg.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joey Evans

    Ik heb de slappe lach als Lynn daar staat te zingen. Ze rent terug en zegt: "Dat was echt het gênantste wat ik ooit heb gedaan". Ik veeg een traan uit mijn ooghoek en por in haar zij. "Je hebt wel lef, moet ik toegeven. Maar meer opdrachten kan ik niet aan hoor!" lach ik, en houd weer een nieuwe marshmallow boven het vuur.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Je hebt wel lef, moet ik toegeven. Maar meer opdrachten kan ik niet aan hoor!" Zegt hij en houd weer een marshmallow boven het vuur. Ik kijk even grijnzend naar zijn arm en geef er een tik tegenaan, waardoor zijn stokje in het vuur valt. "Tja, toch moet je een opdracht doen" Zeg ik zo onschuldig mogelijk en kijk hem aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lisl

    Plotseling komt Lynn het busje binnen en zingt het Wilhelmus. Ik kan haar alleen maar verbijsterd aankijken, en dan rent ze lachend weer terug. Ik kijk haar na en zie haar naar Joey rennen, die de slappe lach heeft. Even ben ik jaloers, zij hebben marshmallows! Maar ja, de soep is bijna klaar. Vince en Fee zijn er mee bezig. Ik weet niet echt welke "kant" ik moet kiezen..


    Hope. It's the only thing stronger than fear.