• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Ik blijf voor over leunen en kietel nog steeds in haar zij, 'Misschien moet je proberen lief te vragen?' zeg ik dan met een kleine grijns op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    Lisl deelt wat dekens uit en ik glimlach even dankbaar naar haar. Terwijl Joey het dak maakt, haal ik nog een paar takken waarmee we de schuilplaats compleet kunnen maken. "Hebben sommige mensen misschien een kussen meegenomen of een matje ofzo?" Vraag ik dan wanneer ik me bedenk waar we op moeten slapen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iral

    Een meisje begint wat dekens uit te delen. Dankbaar neem ik er een aan en sla hem om me heen. Dan probeer ik geen warmte meer los te laten.
    Als ik de bus rond kijk zie ik dat iedereen al contact heeft.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lisl Strole

    Ik loop naar Joey, Lynn en Jayden toe. "In het busje zitten ze wat te spelen en giechelen" zeg ik somber. De hut schiet al aardig op. Ik bloos als ik naar Jayden kijk. Hij is écht knap. Ik werp weer een blik op de bus, waar gelach klinkt.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [@Diapel: Joey, Jayden, Lynn en Lisl zijn buiten hea ;) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Maar ze dekens ging uitdelen en dat uiteindelijk iedereen een deken had, dus ik dacht dat Iral er ook een kreeg. ^^]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lynn Audri.

    "In het busje zitten ze wat te spelen en giechelen" Zegt Lisl somber. "Kijken of ze straks ook nog zo vrolijk zijn, als ze buiten gaan slapen" Zeg ik en werp weer een blik op de mensen die in de bus zitten. Hier kan ik zo niet tegen hé, mensen die profiteren van het werk van iemand anders.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Misschien moet je proberen lief te vragen?' zegt hij met een kleine grijns terwijl hij me blijft kietelen. Ik kijk hem zo lief mogelijk aan, 'alsjeblieft lieve Vince?' zeg ik op een lieve toon. 'Dan kunnen we ze gelijk buiten even mee helpen,'

    JJ
    'In het busje zitten ze wat te spelen en giechelen' zegt Lisl somber. 'Ze draaien vast wel bij. Iedereen heeft een andere manier om dit soort dingen te verwerken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja, dat klopt wel xd, laat maar xD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik moet gaan, maar denk niet dat het jullie veel boeit. :P]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik grinnik dan, 'Hmm, daar moet ik even over na denken hoor...' zeg ik met een glimlach en even later kom ik van haar af. 'Oké dan, als ze me niet weer gaan lopen te negeren.'


    I only miss you when I'm breathing

    [Doeg ! <3]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    "Iedereen heeft een andere manier om dit soort dingen te verwerken." zegt Jayden. Als je het zo zegt, oke, maar ik vindt het zelf nogal lief gedacht. Ze kunnen echt wel even helpen, wij moeten het toch ook verwerken.
    Ik bindt het laatste stukje van het dak aan elkaar. Ik doe een stap achteruit om het te bekijken. Het is een beetje gammel, maar het biedt onderdak.
    "Tadaah."


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Doegg!]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lisl Strole

    "Tadaah." zegt Joey. Ik kijk op en zie dat hij de hut af heeft.
    "Super!" glimlach ik. Hij gaat in de hut zitten en ik loop naar de bus. Daar pak ik mijn gitaar, en loop dan terug. Ik ga naast hem zitten en sla de eerste akkoorden van 'The A-team' aan. Even later begin ik er ook zachtjes bij te zingen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.