• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Leighton Dennis Coup.

    "Dat is Leighton Dennis Coup of iets wat op zijn naam lijkt" Grinnikt Courtney en begint me te kietelen. "Het, was: of iets wat op mijn naam lijkt" Zeg ik grijnzend tussen het lachen door.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Courtney Rayaela Williams.
    "Het, was: of iets wat op mijn naam lijkt." Ik stop met kietelen. "Ook goed." Glimlach ik. Leighton mag ik wel.

    Leighton Dennis Coup.

    "Ook goed" Glimlacht ze en stopt met kietelen. "Wanneer beginnen we eigenlijk met werken en komen de eerste gasten?" Vraag ik dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Courtney Rayaela Williams.
    "Wanneer beginnen we eigenlijk met werken en komen de eerste gasten?" Ik haal mijn schouders op. "Geen idee, ik ben hier voor de eerste keer. Ben jij hier al eerder geweest?' Vraag ik aan Leighton.

    Leighton Dennis Coup.

    "Geen idee, ik ben hier voor de eerste keer. Ben jij hier al eerder geweest?" Vraagt ze. "Jep, ik kom hier nu al twee jaar" Beantwoord ik haar vraag.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Courtney Rayaela Williams.
    "Jep, ik kom hier nu al twee jaar." Beantwoord hij mijn vraag. Ik knik. "Dan weet jij het toch?"

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Geen idee, dat is het wel zo'n beetje," beantwoord hij mijn vraag. We lopen verder.
    "Wil je nog iets over mij weten?" vraagt hij dan.
    "Barst maar los," lach ik.
    Alles beter dan stiltes. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel stiltes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Barst maar los." Lacht ze. "Nou, ik kom uit een groot gezin. Ik heb twee oudere broers, Riemer en Lenry. Ook heb ik een jonger zusje, Katja en een oudere zus Christina." Vertel ik. "Mijn ouders zijn gescheiden, de jongens wonen bij mijn vader omdat ze te lui zijn om een eigen huis te zoeken. Christina woont samen met haar vriend en Katja woont bij mijn moeder." Ratel ik aan één stuk door. "Wil je nog iets over ze weten?"

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 20:42 ]

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Nou, ik kom uit een groot gezin. Ik heb twee oudere broers, Riemer en Lenry. Ook heb ik een jonger zusje, Katja en een oudere zus Christina.Mijn ouders zijn gescheiden, de jongens wonen bij mijn vader omdat ze te lui zijn om een eigen huis te zoeken. Christina woont samen met haar vriend en Katja woont bij mijn moeder," ratelt hij alsof hij dit heeft ingestudeerd.
    "Wil je nog iets over ze weten?" vraagt hij.
    "Vertel me alles!" lach ik.
    Hij stem is heerlijk om naar te luisteren. Het maakt me rustig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Vertel me alles!" Lacht ze. "Nou, ik vertel wel over mijn broers." Begin ik. "Een paar jaar geleden ben ik een keertje met ze te stappen geweest. Riemer moest draaien als DJ in een disco en was nuchter, zelf was ik redelijk nuchter, maar Lenry was vreselijk dronken. Hij flirtte met alle meiden, het zag er echt grappig uit. Later op de avond reed Riemer met zijn draaitafel naar huis, maar wij konden niet mee. Dus ik en Lenry moesten fietsen. Nouja, het werd lopen want Lenry kon niet fietsen. Op een gegeven moment liepen we langs de gracht, de Amsterdamse grachten. En misschien zie je het al aankomen, Lenry viel in de gracht met fiets en al. En uiteindelijk hebben we de brandweer moeten bellen om hem eruit te halen." Vertel ik, pak dan mijn flesje water en drink eruit. Wat ben ik blij dat ik die cursus Spaans heb gedaan.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Nou, ik vertel wel over mijn broers." Begint hij. "Een paar jaar geleden ben ik een keertje met ze te stappen geweest. Riemer moest draaien als DJ in een disco en was nuchter, zelf was ik redelijk nuchter, maar Lenry was vreselijk dronken. Hij flirtte met alle meiden, het zag er echt grappig uit. Later op de avond reed Riemer met zijn draaitafel naar huis, maar wij konden niet mee. Dus ik en Lenry moesten fietsen. Nouja, het werd lopen want Lenry kon niet fietsen. Op een gegeven moment liepen we langs de gracht, de Amsterdamse grachten. En misschien zie je het al aankomen, Lenry viel in de gracht met fiets en al. En uiteindelijk hebben we de brandweer moeten bellen om hem eruit te halen," vertelt hij.
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Hoe oud zijn je broers?" vraag ik terwijl hij uit zijn flesje water drinkt.
    Ik ga even met mijn hand door mijn lange golvende bruine lokken. Het is veel te warm voor los haar. Snel pak ik een elastiekje en maak ik een sportieve hoge staart.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Riemer is ongeveer drieëntwintig en Lenry eenentwintig. Ik heb ze al een tijdje niet gezien, want ik woon bij m'n moeder. Laatst heb ik een grote ruzie met mijn vader gehad." Ik kijk naar haar en zie dat ze met een elastiekje een sportieve staart maakt. Dan betrap ik mezelf erop dat ik iets te lang naar haar kijk, ze is ook wel erg mooi..

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 21:28 ]

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Riemer is ongeveer drieëntwintig en Lenry eenentwintig. Ik heb ze al een tijdje niet gezien, want ik woon bij m'n moeder. Laatst heb ik een grote ruzie met mijn vader gehad," verteld hij terwijl hij naar me kijkt.
    Ik knik.
    "Sorry voor dat," zeg ik zachtjes.
    Snel begin ik over iets anders.
    "Waar wil je nou precies heen lopen en hoe lang moet de tocht duren?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ik zie haar knikken. "Sorry voor dat." Zegt ze zachtjes. "Het geeft niet." Mompel ik. "Waar wil je nou precies heen lopen en hoe lang moet de tocht duren?" Ik denk even na en voel met mijn hand ik mijn zakken. "Nee, hé." Dan schud ik mijn hoofd. "Ik ben de kaart vergeten." We lopen nog een stukje verder en komen bij een t-splitsing. "Shit.."

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 21:41 ]

    Maria Carmen Domíniguez Cháves.
    "Nee, hé," zegt hij en hij schud zijn hoofd. "Ik ben de kaart vergeten."
    Ik schiet in de lach.
    Typisch.
    We lopen een stukje door en komen bij een T-splitsing.
    "Shit," hoor ik naast me.
    "Ik gok links, je moet altijd naar links," lach ik.
    Ik pak Deans arm en trek hem mee het linkerpad op.
    "Wil je nog iets over mij weten?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."