• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    "Ik hou niet zo van mensen..." mompelde ik tegen Darren. Misschien verklaarde dat wel genoeg. "Jij bent een... speciale vriend." zei ik, bij gebrek aan een beter woord. "Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken dat die hier ook rondlopen." rilde ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Neen, ik bedoelde echt voor meisjes." Zeg ik en draai me naar hen om ik knik hevig.
    "Echt, voor meisjes ben je sexy!" Zeg ik.
    Ze geloven je niet Solomon, hou maar op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir
    "Ooooh, dat verklaard heel wat." Ik glimlachte naar haar en streelde over haar wang. "Dat is niet erg hoor of raar." probeerde ik haar gerust te stellen. "Speciale vriend, grappig woord als ik eerlijk moet zijn. Maar ik ben het wel met je eens. Dat beschrijft het het beste." Ik ging nog wat lekkerder liggen. "Maak je niet druk Mary, hier zijn ze niet. Ik let op de vampieren die hier gaan wonen. En diegenen die zich niet aan de regels houden zal ik persoonlijk straffen."

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 21:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik bijt op mijn onderlip en twijfel even. 'Ehm, Solomon?' begin ik voorzichtig, 'ben je ehm, homo?' vraag ik dan aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    Ik voelde me oprecht veilig bij Darren, nooit gedacht dat ik me ooit zo zou voelen bij een vampier. Plotseling begon mijn maag luid te knorren en lachte ik zenuwachtig. "Ik denk dat ik toch maar iets moet eten." Bekende ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik kijk naar Cassie.
    "M-misschien." Stamel ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir
    Ik hoorde hoe Mary's maag luidt knorde. Wat was het toch een raar geluid. Ik had er al zolang geen last meer van. "Ik denk dat ik toch maar iets moet eten." bekende ze. Ik grinnikte. "Zal ik iets voor je maken?" stelde ik voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    'Als je het echt bent kan je het gewoon zeggen hoor,' zeg ik vriendelijk, 'ik heb er geen probleem mee,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    "Ik heb niet zoveel in huis." zei ik. "Dus iets maken hoeft niet. Ik pak wel gewoon wat cruesli." Ik gooide de dekens van mezelf af en stapte uit bed.

    Luca Jones
    "Het is niet erg Solomon, alsof jij er iets aan kan doen." zei ik. Ik was eigenlijk wel blij dat Cassie het vroeg, nu wist ik tenminste waar ik aan toe was en waarom hij geirriteerd was.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Ik heb nog heel veel thuis staan" zei ik snel toen Mary uit bed was gestapt. "We kunnen ook anders daar samen ontbijten." Ik kroop ook maar eens overeind.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 22:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon

    "Oké, ja ik ben het." Zeg ik dan maar.
    "Ik kan nooit iets geheim houden." Mompel ik zeurderig tegen mezelf.
    "Sorry, Cassie. Dat ik net zo deed." Zeg ik gemeend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat maakt niet uit,' zeg ik glimlachend, 'nu snap ik tenminste een beetje waarom,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    Ik keek even naar mijn pyjama. "Dan moet ik me wel eventjes aankleden." zei ik.

    Luca Jones
    Eventjes dacht ik wat er gisteravond was gebeurd, net voordat ik Solomon tegen het lijf liep. Holy fuck, dat was allemaal wel heel toevallig. Ik moest het vast aantrekken. Nu maar hopen dat dit niet hetzelfde liep.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik glimlachte licht naar Cassie en liet me toen weer neervallen op het bed.
    "Wat denk je?" Vraag ik aan Luca als ik merk dat hij denkend kijkt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir
    Ik knikte. "Ik wacht wel in de woonkamer." Ik stond op en liep naar de deur toe. Ik stapte de kamer uit, deed de deur achter me dicht en plofte op de bank. Daar wachtte ik op Mary.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.