• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [ik ga even over op iPod dus ik reageer wat langzamer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okee.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Hé?" Ik schrik op uit mijn gedachtes door Solomon, die ernaar vraagt. "Oh, niets hoor." zeg ik dan. Zou niet zo'n heel fijn gespreksonderwerp worden.

    Mary Lea Ché
    Ik trok een broek en een shirt aan in mijn slaapkamer en liep daarna naar de woonkamer. "Ga je mee?" vroeg ik aan Darren.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Ow oké." Zeg ik zacht.
    k dacht even na.
    "Hé? Damon?" Ik besefde me ineens wat Cassie een paar minuten gelee zei.
    "Is Damon ook?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir
    "Natuurlijk ga ik mee." Ik liep naar de deur en hield deze open voor Mary. "Na jou." zei ik glimlachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik knikte kort. "Hij gaat voor beide." zei ik, zacht. Het deed me even denken aan het rare gevoel dat ik kreeg toen ik hem kuste, uit die rare opwelling.

    Mary Lea Ché
    Ik liep samen met hem naar zijn kamer, waar hij de deur opendeed en ik even in de rondte keek om alles in me op te nemen. Daarna ging ik op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 22:24 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik knikte langzaam terwijl het tot me doordrong.
    "Oké..." Zeg ik alleen maar kort.
    Ik draaide me weer op mijn zij en staarde vooruit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Wil je dat we weggaan?" vraag ik zacht. "Of wil je praten?"


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    Ik kijk naar Luca die eruit ziet alsof hij nadenkt over iets, 'gaat alles goed?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    "Mij maakt het niets uit." Zeg ik en draai me dan toch wel op mijn andere zijn naar Luca en Cassie toe.
    "Soms mis ik het mens zijn." Fluister ik zo zacht als ik kan in Luca's oor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik knikte even. "Natuurlijk." zei ik tegen Cassie. Ik knikte even naar Solomon en keek hem begripvol aan. "Ik ook." fluisterde ik terug.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 22:29 ]


    Your make-up is terrible

    [Ik wil zooo graag slapen, maar dit is zooo leuk.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir
    "Waar heb je zin in Mary? Ik kan bijna alles klaarmaken voor je." zei ik glimlachend. "Zolang het maar met ontbijten te maken heeft." zei ik er nog snel achteraan, "De rest kan ik niet zo heel goed."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik ken het, haha]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    "Hmmm... Wat heb je allemaal?" vroeg ik.


    Your make-up is terrible