• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Dan is het goed." zei ik glimlachend. "Heeerlijk" zei ze toen blozend. Ik glimlachte. "Gelukkig maar. Daar ben ik blij om." Ik streelde even mijn haar goed.
    "Wil je misschien wat meer over jezelf vertellen? Ik wil graag goed leren kennen." vroeg ik een beetje nieuwsgierig. "Hoeft natuurlijk niet!" zei ik er snel achteraan.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 21:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik leg een hand op Solomons schouder. "Hé, wat is er nou aan de hand?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 21:28 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    Hier was ik zo verschrikkelijk slecht in. "Ehm, wat wil je weten?" vroeg ik aan Darren.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Nou uuuuhm... Wat doe je op school? Heb je veel vrienden? Hoe gaat het dan op school?" somde ik op. "Daarmee zou ik alweer wat meer van je weten." zei ik, "En dat vind ik erg fijn."

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 21:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Nihiks." Zeg ik en haal mijn schouders op.
    Dat ik jaloers ben hoeven hun toch niet te weten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    "Ik studeer ja, geschiedenis." zei ik. "En eh..." Waarom wilde iedereen altijd weten of je vrienden had. Nee, die had ik niet! "Ik ben pas net begonnen, dus heb ik nog geen vrienden gemaakt. Maar school is wel erg leuk." vertelde ik. "En jij?"


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    Ik blijf naar Solomon kijken. 'Zeg gewoon wat er is,' zucht ik, 'en dan zeggen ze dat meisjes moeilijk doen,' mompel ik er zacht achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik wil alleen maar helpen..." zeg ik zacht. "Je kan mij alles vertellen." Ik klonk nu net als een wijf, maar ik vond het vervelend als iemand zich ergens niet goed bij voelde.


    Your make-up is terrible

    Solomon[<<
    "Neen," Zeg ik naar Cassie toe.
    "Ja maar dit is vreemd, dat ga ik niet vertellen." Zeg ik nog steeds met mijn rug naar hen toe.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 21:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir
    "Oooh, interessant." zei ik, "En ach, vrienden maak je vanzelf wel. Ik ben er toch eentje?" Bij het laatste gedeelte grinnikte ik zachtjes. "Ik ben wel blij dat het leuk is op school. Dat moet ook." Ik dacht even na over mijzelf. "Nou ja, ik studeer niet meer. Ik ben hier de huisbaas en dat is ook mijn werk. Vrienden, uuuhm. Die had ik eens. Die zijn allemaal allang dood en verder willen er niet veel mensen met mij omgaan." Ik zuchtte zachtjes. "Behalve vampieren dan, maar dat zijn vaak de vampieren die ik niet kan uitstaan. Die geen respect meer hebben voor de mensen." Ik trok een verzachtend gezicht. "Helaas kan ik er niks aandoen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Ik vind niets meer raar, Solomon." zeg ik. "Gister verklaarde een jongen nog dat hij me sexy vond." zeg ik, om mijn rariteitsniveau aan te geven.

    Mary Lea Ché
    Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb geen vrienden nodig." mompelde ik. Ik hield niet zo van mensen. "Maar jij bent een ander soort vriend." zei ik er nog achteraan. "Dat klinkt ook niet allemaal fijn." Ik trok een lang gezicht. "Gelukkig wil je daar geen vrienden mee zijn, bah."


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Maar dat ben je ook." Ik slik even. Zei ik dat hardop?
    "Ik bedoelde, je bent sexy voor meisjes." Probeer ik me te herstellen.
    Het werkt vast niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir
    "Ik heb geleerd dat vrienden handig kunnen zijn. Maar dan moet je wel de goede uitzoeken. En dat is een van de moeilijkste dingen van de wereld." Ik glimlachte toen ze zei dat ik een andere soort vriend was. "En wat voor soort vriend ben ik dan?" vroeg ik onschuldig. "En ja, met die mensen wil ik niks te maken hebben!"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    'Damon heeft concurrentie hoor ik,' grinnik ik als ik hoor wat Solomon zegt en ik prik Luca in zijn buik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik liet een zenuwachtig lachje horen maar herstelde me snel. "Natuurlijk, dit is leuk voor elk geslacht, jong of oud." zei ik. Ik raakte een beetje in de war van wat hij net zei. Ik moet lachen als Cassie me prikt. "Jij weet ook alles hé!"

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 21:49 ]


    Your make-up is terrible