• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Faye Sanchez, eens gelijk. Aangezien je gisteren zei dat ik moest doen alsof ik thuis was, ga ik je nu heel onbeleefd vragen of we kunnen ontbijten."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Sorry. Die pasta van gisteren was het enige dat je kreeg."
    Grinnikend sta ik op en trek haar mee recht.
    "Grapje. Kom maar mee naar de keuken, hop."
    Ik geef haar een tikje op haar kont.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Grapje. Kom maar mee naar de keuken, hop." Ik voel zijn hand op mijn kont slaan en loop lachend, heupwiegend door. Grinnikend achtervolg ik hem mee naar de keuken en ga op het aanrecht zitten.
    "Wat staat er vandaag op het menu?" vraag ik en laat mijn benen in de lucht zweven. Nieuwsgierig kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat staat er vandaag op het menu?"
    Ik grinnik.
    "Voor mij cornflakes, voor jou dat weet ik niet. Zoals ik al zei: doe alsof je thuis bent. En even de vertaling: raap zelf je eten bijeen."
    Lachend kijk ik haar aan en neem een kom uit de kast.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Voor mij cornflakes, voor jou dat weet ik niet. Zoals ik al zei: doe alsof je thuis bent. En even de vertaling: raap zelf je eten bijeen." Ik spring soepel van het aanrecht af en ga naast hem staan, waarna ik op mijn tenen sta om een kom uit de kast te vissen.
    "Cornflakes voor Faye, dan." zeg ik glimlach en wacht geduldig totdat Rey klaar is met het maken van zijn eigen ontbijt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Cornflakes voor Faye, dan."
    Ik vul glimlachend haar kom ook met ontbijtgranen en melk, en neem twee lepels uit de la. Ik ga aan tafel zitten
    "Smakelijk," zeg ik nog voor ik een hap neem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Glimlachend kijk ik toe hoe hij mijn kom vult en me een lepel aangeeft. Voorzichtig neem ik hem beet en ga naast hem zitten, waarna ik wat door de kom roer met mijn lepel.
    "Smakelijk." Hoor ik hem zeggen, ik glimlach en knik.
    "Eetsmakelijk," beantwoord ik en blaas automatisch over de lepel heen - alsof het gloeiend hete soep is - waarna ik een hap neem.
    "Oh, dit is echt bijna zo lekker als de pasta van gisteren." zeg ik lachend en kijk Rey grijnzend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oh, dit is echt bijna zo lekker als de pasta van gisteren."
    Ik grinnik.
    "Jaja, maar straks is het jouw beurt om te koken. En daarna gaan we lekker zingen."
    Ik neem een hap en kijk haar lachend aan.
    "Dat is waar ook, we moeten aan de anderen nog vragen of ze meegaan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Jaja, maar straks is het jouw beurt om te koken. En daarna gaan we lekker zingen. Dat is waar ook, we moeten aan de anderen nog vragen of ze meegaan." Ik verslik me even in mijn eten en klop even boven mijn borst. Ergens had ik gehoopt dat hij het vergeten was.
    "Oh ja," zeg ik vlug en glimlach even.
    "Ik hoop trouwens wel dat je me gaat helpen. Wil je zelfgemaakte pizza of zelfgemaakte pannekoeken?" vraag ik hem nieuwsgierig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik klop even op haar rug wanneer ze begint te hoesten.
    "Gaat het?" vraag ik een tikkeltje bezorgd.
    Maar ze heeft zich al snel weer herpakt.
    "Oh ja. Ik hoop trouwens wel dat je me gaat helpen. Wil je zelfgemaakte pizza of zelfgemaakte pannekoeken?"
    "Tuurlijk zal ik je helpen. En pizza klinkt wel aanlokkelijk."


    [Niet antwoorden D:
    Dat maakt het me zo moeilijk om te gaan leren :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chaim schreef:
    Madeline

    "Blijf je liever thuis vandaag? Om alles te regelen?" Ik knik. 'Ja, het is niet erg veel werk maar toch.' Ik ga in de kleermakerszit zitten en kijk naar hem. 'Heb je het boek echt verbrand of weg gestopt?' Ik weet dat hij het me niet gaat geven maar ik wil toch graag weten of het er nog is.

    Liam

    "Lekker geslapen?" Ik streel haar arm en knik. 'Ja erg goed. Jij ook of had je last van de wond?' Vraag ik een beetje bezorgt. Ik smeer een broodje jam en kijk een beetje omhoog om haar aan te kunnen kijken.

    Atreyu

    "Mowkay, roep me als het ontbijt klaar is," roept Fé nog.
    Ik kan niet anders dan even luidop lachen. Ach, zonder haar in bad gaan is ook best fijn. Ik zak wat onderuit en leg mijn hoofd wat achterover tegen de badrand. Mijn armen laat ik op de zijkanten rusten. Ik moet even geeuwen en kan het Fedea niet verwijten dat ze nog even wil blijven liggen. Ik kan me trouwens best voorstellen dat ze moe is. Mijn gedachten dwalen af naar Liam en Camargue. Misschien moest ik straks maar eens een smsje sturen om te vragen hoe het is met haar, en wanneer ze naar huis mag. En Irial moet ik ook nog eens bellen. Ik heb de band verwaarloosd door dat gedoe met Fé en we moeten nog steeds een keer repeteren met, ehm- Hoe heet ze nou weer? Ma- Marie? Nee dat is het niet. Malou? Nee. Iets met een "i". Madeline. Dat was het.

    Irial

    "Ja, het is niet erg veel werk maar toch. Heb je het boek echt verbrand of weg gestopt?"
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan met een no-nonsense blik. Die vraag doet me twijfelen of ze het wel echt meent. Wie weet was dat gewoon een vriendin aan de lijn gisteren die- Nee, nee nee. Ik moet niet paranoïde worden. Maar wat moet ze in godsnaam met dat boek nu? Ik neem nog een slok thee om wat tijd te rekken. Eigenlijk hoef ik haar helemaal geen antwoord te geven. Dat boek krijgt ze hoe dan ook niet terug.
    "Is de thee lekker?" vraag ik dan.

    Camargue

    Ik krijg een aangename rilling als hij mijn arm streelt en kijk hem glimlachend aan.
    "Ja erg goed. Jij ook of had je last van de wond?"
    Ik schud mijn hoofd en kijk weer naar de ontbijttafel. Vervolgens haal ik mijn hand door mijn haren.
    "Nee, ik heb geslapen als een roosje," antwoord ik vrolijk.
    Ik schenk mezelf een kom cornflakes in en moet half over tafel heen reiken om bij de melk te kunnen. Verdomde korte armpjes. Uiteindelijk krijg ik hem te pakken en niet veel later zit ik van de cornflakes te smullen.
    "Weet je trouwens dat je praat in je slaap?" vraag ik onschuldig als ik een hap weggeslikt heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Goed geen antwoord dus.. Tja was te verwachten. "Is de thee lekker?" Ik knik en neem nog een slokje. Het is fijn thee vast te kunnen hebben aangezien mijn vingers nogal koud waren. 'Ik denk dat het beter is als ik misschien terug naar me ouders ga.' Ik kon hier niet tegen. Dat afstandelijke gedoe. Ja ik had een fout gemaakt maar ik hou nog steeds van hem.

    Liam

    "Weet je trouwens dat je praat in je slaap?" Ik kijk verbaast op. 'Nee? Heb ik dan nog iets interesant gezegt?' Ik kan me niet herineren waar ik vannacht over gedroomt heb en volgens mij heb ik nooit eerder gepraat.

    [Zeg maar als je klaar bent met leren, dan reageer ik wel terug, haha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    [Zeg maar als je klaar bent met leren, dan reageer ik wel terug, haha.]


    [KLAAR 8D :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    Aangezien slapen niet echt meer lijkt te lukken, sta ik maar op, en loop met mijn charmante slaaphoofd naar de badkamer. Zonder iets te zeggen of te waarschuwen, laat ik me bij hem in het warme water zakken.
    "Het werd een beetje koud zonder jou," zeg ik zacht, en kruip lekker tegen hem aan.
    Een glimlach staat op mijn lippen en dolverliefd kijk ik hem aan. Zacht druk ik mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.