• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diana Anderson
    'Wauw. Jammer dat ik dat niet kan, zeg,' grinnikte hij. Ik glimlachte.'Jammer genoeg ben ik de enige in de hele familie.' Ik legde de nadruk op enige.
    'Mijn broertje, mijn oudere zus die er helaas niet meer is, Ouders en hun ouders. Ik ben de enige.' Vertelde ik. 'En jouw familie?' Vroeg ik nieuwsgierig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    TheRumIsGone schreef:
    {tariq hulp nodig van Alexandra? :Y)}

    [Tariq is daar te egoïstisch voor, ben bang dat als hij alleen maar zal winnen door toedoen van Alexandra hij ook een steen of wat bovenop haar gooit (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    bonita105 schreef:
    Quinten

    'Nopp dat zal echt niet gaan helpen my dear. Ik heb gezorgd dat ik dat niet meer zou laten gebeuren' grijns ik

    Tess
    'Nouhh' zeg ik. 'Laat dan maar die 5 seconden dinges van jou zien' zeg ik glimlachend. Ik loop naar hem toe, en pak zijn hand vast.


    That is a perfect copy of reality.

    Nathan Lockwood
    'Die heb ik sinds mijn achtste niet meer gesproken,' beantwoordde ik haar vraag ietwat kortaf. Sindsdien was ik er aardig in geslaagd hem te ontwijken, zeker als je bedacht hoe bekend en belangrijk hij was, maar de laatste tijd leek hij me te achtervolgen. Niet dat ik hem persoonlijk had gezien of gesproken, maar mensen merkten steeds vaker op dat ik hen bekend voorkwam. Erg irritant. Dit meisje was echter knap genoeg om een eerlijk antwoord te ontlokken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Guerra schreef:
    (...)
    [Tariq is daar te egoïstisch voor, ben bang dat als hij alleen maar zal winnen door toedoen van Alexandra hij ook een steen of wat bovenop haar gooit (cat)]


    {hmm.. Nevermind then.. Ik zie mijn personage 's liever niet geplet door een steen XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Quinten

    Rustig neem ik haar mee naar een plek waar heel weinig mensen staan. 'beloof me niet te lachen' vraag ik onzeker


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Neen, neen doe ik niet' zeg ik. [ En wat gaat ze doen, lachen xd] 'Nou doe dan' zeg ik als we bij de plek zijn.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten

    Rustig concentreer ik me op warmte in mijn hand zodra ik vuur voel open ik voorzichtig mijn hand waar allemaal kleine hartjes van vuur in liggen en die langzaam na een paar seconde 1 voor een doven. 'hmmmm vaag' mompel ik terwijl ik een hartje in mijn hand zie en die steeds groter wordt met vuur


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tariq Lupus Sandulf
    Mijn gespierde armen schoten omhoog naar de rots die niet ver van me vandaan lag, en die gelukkig zwaar en sterk genoeg was om de boom te houden. Anders was ik meteen morsdood geweest.
    De brandwond in mijn buik begon er echter voor te zorgen dat mijn spieren protesteerden. Scheldwoorden persten zich tussen mijn opeen geklemde lippen door, ik stootte mijn handen naar boven om mezelf wat tijd te gunnen en schoot onder de boom en rots vandaan.
    Ik kon het echter niet voorkomen dat één van de takken tegen de zijkant van mijn hoofd zwaaide, grommend en vloekend greep ik naar mijn suizende oor.
    Mijn inmiddels diepzwarte ogen schoten in het rond, tot ik haar uiteindelijk zag staan. Ondanks de pijn in mijn buik stonden mijn spieren zo strak als kabels, waardoor mijn ontblootte bovenlichaam twee keer zo breed leek. Ik stampte eens goed op de grond, waardoor een enorme brok aarde en rotsen naar boven sprong. Tezamen met een grom schopte ik die in haar richting.
    Feeks.

    Myla Reina Dulce
    "Ja!" riep ik vrijwel meteen op zijn voorstel. De rivier was aardig breed, en de temperatuur leek alleen maar te stijgen.
    Ik trok mijn hemd en broek uit, waardoor ik alleen nog maar in mijn ondergoed stond. De stof van mijn onderbroekje was zwart, scheen op sommige punten een beetje door en had kant, maar hij was niet te sexy of uitdagend om mijn broek aan te moeten houden.
    Kane was vast wel iets gewend, en mijn beha scheen sowieso niet door.
    "Kom je nog?" vroeg ik, waarna ik me omdraaide en in de richting van het water liep. Ik bedacht me op dat moment dat ik pure mazzel had dat ik geen string had aangetrokken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phillip Lloyd Finley.

    Ze likt even aan mijn hand, waarna ik hem vervolgens snel weg trek en hem tegen mijn broek aan wrijf, waardoor mijn hand weer droog word.
    "Wat ik dat deed echt niet hoor" Zegt ze onschuldig en ik grinnik even.
    "Nee, dat had ik door" Zeg ik en lach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tess
    Ik zie allemaal dingen, en uiteindelijk begin ik toch te lachen. 'Sorry, maar hier moet je gewoon om lachen' zeg ik lachend. Ik kijk naar het vuur in de vorm van een hart. 'Misschien is dit omdat je verliefd bent' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Diana Anderson
    'Die heb ik sinds mijn achtste niet meer gesproken,' beantwoordde hij.
    Ik keek hem even vragend aan. 'Sinds je 8ste al niet meer! Ik zou dat verschrikkelijk vinden.' Zei ik tegen hem en toen schoot er iets me te binnen.
    'Wacht...' Ik keek hem even aan. 'Je bent toch niet de zoon van een bekende ambtenaar in de Firenation?' Vroeg ik erg voorzichtig. Ik kon me goed herinneren dat mijn moeder het verhaal vertelde.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eliana Quincy Salomon
    Glimlachend draai ik mijn hoofd naar hem toe en laat die rusten op zijn schouder. 'Ik wou dat iedereen net zo lief was als jou Philip dan werd ik niet elke dag uitgemaakt voor het blinde meisje dat niks kan' fluister ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Quinten
    'dat kan inderdaad zo zijn ,want ik had dit ook toen ja je weet wel' zucht ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Catherine 'Cathy'
    Een geamuseerd lachje ontsnapte uit mijn mond toen ik zag dat hij een tak tegen de zijkant van zijn hoofd kreeg, en vloekte van de pijn. Doordat ik zoveel 'lol' had, vergeet ik bijna zijn aanval te ontwijken, wat me dan ook nog maar net lukte. Ik merkte een enorme schaafwond bij mijn been op, en zag dat de kimono iets was gescheurd. Fijn, zal Andrez blij mee zijn.
    De ongen gaf ook maar niet op..
    Misschien moest ik hem net wat meer pijn geven, ik hield ervan om zijn soort te zien lijden. Een lichte vlam schoot naar voren, en streek langs zijn wond. Met weinig kracht, zodat hij misschien net achteruit zou deinsen, maar volgens mij zorgde het wel voor de nodige pijn. ''Zonde.'' zei ik, met een lichte, ondeugende grijns terwijl ik zijn lichaam bekeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''