• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten
    Blozend kijk ik haar aan en strijk een losse pluk haar uit haar gezicht. Zachtjes druk ik een kus op haar mond. 'omdat ik je nog liever dan lief vind' vertel ik haar blozend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tariq Lupus Sandulf
    Alle spieren in mijn lichaam spanden zich aan toen ik de bliksemschicht hoorde. Ik had de trillingen in de grond gevoeld, maar het meisje was te snel voor ik had kunnen reageren.
    Een grote scheur verdween in de muur, die in enorme brokstukken uit elkaar viel.
    Voor die ook maar in mijn buurt konden komen, had ik mijn positite echter al aan genomen. De rotsblokken die anders bovenop me waren gekomen, stonden plotseling loodrecht en doodstil boven mijn hoofd.
    Mijn donkere ogen waren nog duisterder geworden terwijl ik mijn brede lichaam naar haar toedraaide.
    Ik had haar niet hoeven zien vuursturen om te weten dat ze uit Solange kwam.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    ik wordt rood, ik kijk hem aan en geef hem nog een kusje. 'I like you so much' zeg ik zachtjes naar hem. Ik schaam me dood voor mijn rode kop.


    That is a perfect copy of reality.

    Libbi Kira Makayla.

    "Het weer is echt perfect, momenteel."
    "Zo.." Zegt ze na een korte stilte.
    "Bender of non-Bender?" Vraagt ze dan.
    "Ik hoor zeker niet bij de vuurnatie. Al zouden ze dat natuurlijk wel graag willen" Zeg ik en kijk haar even aan. "Ehm, en jij?" Vraag ik dan en vraag me dan af of het wel een goed idee was om dit zomaar te vertellen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Catherine 'Cathy'
    De jongen verstijfde, en raaide zich langzaam om. Een lichte grijns sierde mijn gezicht. Dit kon nog wel eens leuk worden, ik heb lang niet gevochten en had wel wat agressie die ik kwijt moest.
    Ik bekeek hem even. Donkere haren en ogen, gespierd lichaam.. Jammer dat hij geen inwoner van Solange was. Ik strekte mijn vingers even, en hield mijn oren gespitst. Ik zag dat hij de rotsblokken boven zijn hoofd liet zweven, en mijn grijns werd breder. Aarde. Gemakkelijk. Winnen zou ik sowieso wel, daar twijfelde ik niet aan.
    Ik nam een positie aan zodat ik klaar stond voor een aanval, terwijl ik hem geamuseerd aankeek.
    Gigantische vuurvlammen ontstonden er vanuit mijn handpalmen, en ik stuurde het op de rotsblokken af.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 21:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinten
    'I like you to'fluister ik zacht in haar oor.'je bent schattig als je bloost' glimlach ik er achter na


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Misschien Alex binnenlaten wandelen xd]
    Tess
    Nu begin ik nog erger te blozen, ik druk nog een kusje op zijn mond. 'Jij bent trouwens ook schattig als je bloost' zeg ik. Ik giechel een beetje.


    That is a perfect copy of reality.

    Aragog schreef:
    Catherine 'Cathy'
    De jongen verstijfde, en raaide zich langzaam om. Een lichte grijns sierde mijn gezicht. Dit kon nog wel eens leuk worden, ik heb lang niet gevochten en had wel wat agressie die ik kwijt moest.
    Ik bekeek hem even. Donkere haren en ogen, gespierd lichaam.. Jammer dat hij geen inwoner van Solange was. Ik strekte mijn vingers even, en hield mijn oren gespitst. Ik wist niet welk element hij bestuurde, maar daar zal ik snel genoeg achter komen. Winnen zou ik sowieso wel, daar twijfelde ik niet aan.
    Ik nam een positie aan zodat ik klaar stond voor een aanval, terwijl ik hem geamuseerd aankeek.

    Hij houdt de rotsblokken boven z'n hoofd met Earthbending.. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oh, oeps, overheen gelezen :'D *gaat het aanpassen*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ben zo terug, even langs m'n moeder op haar werk :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aragog schreef:
    Catherine 'Cathy'
    De jongen verstijfde, en raaide zich langzaam om. Een lichte grijns sierde mijn gezicht. Dit kon nog wel eens leuk worden, ik heb lang niet gevochten en had wel wat agressie die ik kwijt moest.
    Ik bekeek hem even. Donkere haren en ogen, gespierd lichaam.. Jammer dat hij geen inwoner van Solange was. Ik strekte mijn vingers even, en hield mijn oren gespitst. Ik zag dat hij de rotsblokken boven zijn hoofd liet zweven, en mijn grijns werd breder. Aarde. Gemakkelijk. Winnen zou ik sowieso wel, daar twijfelde ik niet aan.
    Ik nam een positie aan zodat ik klaar stond voor een aanval, terwijl ik hem geamuseerd aankeek.
    Gigantische vuurvlammen ontstonden er vanuit mijn handpalmen, en ik stuurde het op de rotsblokken af.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinten
    ' ik wou dat ik je langer kende als vandaag' glimlacht

    alex
    ' oke tortelduifjes hier hebben julie jullie cola' grijnst licht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    ik schrik als Alex binnen komt. Ik laat Quinten los, en pak wat cola. Dan loop ik weer naar Quinten. 'Ik wou dat ik jou ik ook wat langer kende' zei ik tegen hem. Ik zette mijn glas cola neer, en geef Quinten nog een kus.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    glimlachend kijk ik haar aan en fluistr in haar oor 'misschien is het nog wat vroeg maar zou je mijn meisje willen zijn' bloost heel zacht en kijkt der verlegen aan

    alex
    Rustig loop ik weer naar de bar toe


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tariq Lupus Sandulf
    Op het punt dat de vlammen de rotsblokken raakten, liet ik het contact los en zette simpelweg een stap opzij. Stofwolken stapelden zich op en zorgden ervoor dat we elkaar uit het oog verloren.
    Maar ik kon de trillingen van de aarde voelen, kon genoeg contact ermee maken om te weten waar ze stond.
    Ik trok een aantal rotsblokken uit de half neergestorte muur, en gooide die in haar richting.
    Firebenders waren simpel. Ze hadden geen strategie, konden niks anders dan verwoesten.


    "Do you believe monsters are born or made?"