• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee hoor.' zei ik toen ik opkeek. Ik voelde een vinger langs mijn schouder naar mijn heup glijden. 'Stop, dat kietelt!' giechelde ik voordat hij een kusje op mijn schouder drukte. Ik draaide me op mijn zij zodat ik hem recht aan kon kijken. 'Niet mij zo plagen meneertje.' fluisterde ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik kreeg een geheimzinnige glimlach op mijn mond, "Wie ga je daarvoor meebrengen ?" vroeg ik plagend. Ik maakte rondjes om haar schouder en liet af en toe mijn vinger weer afwalen naar haar heup.

    [Oke oke, ik verban mezelf wel weer naar dat verslag van het GIS po, en daarna nog Deutsch Kreativ stukjes maken. Want dat moet vrijdag ook weer ingeleverd worden. En dan heb ik morgen ook nog dat rot natuurkunde so, en na is echt me slechtste vak samen met grieks xd en ook nog is een geschiedenis pw dat ik moet inhalen. Surry, ik had even een uitstortmomentje xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [BTW, ik vraag me echt af wanneer Austin Felies het hof gaat maken hahahha, het lijkt echt in mijn ogen de HELE TIJD XD dathet zo snel kan gebeuren bij hen hahahaha. Alleen (wat ik dan voor me zie) is dat wanneer Aussie dat wilt, Felies het uiteinedlijk toch niet aankan door wat er gebeurt is :3 ja guys, ik lees vee lboeken xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Weet je, dit topic moet langer dan een dag houden, want to nu toe zijn we erg snel gegaan. Volgens mij denken de andere echt: Wow, ze zijn daar alweer, ik kan nu niet inene aankomen..... Stelletje spammers dat we zijn)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Dan doen we de momenten toch gewoon wat langer. En trouwens, ik bedenk me ineens. Dit is pas de... derde dag. Eerste dag in de bus, tweede dag in de bus en camping, derde dag vandaag. En dat voor 5 topics :3

    VOOR IEDEREEN DIE AAN DIT TOPIC MEEDOET, MAAR NIET WEET WAT HIJ ER MEE AAN MOET, JE KUNT ALTIJD INSPRINGEN, ALS JE NATUURLIJK IEMAND VAN DE PERSONAGES BENT, EN ALS JE EEN SAMENVATTING NODIG HEBT, VRAAG HET DAN :)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [uhm, als dit de derde dag is. HET IS DE DAG VAN DE BRUILOFT! waar is Finniee?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ja, ik hou van samenvatingen geven^^ En daarbij, vinden we gezellig hoor.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik weet het, het is de dag van de bruiloft xd, maar volgens mij is Finn niet online :3 en anders, moet je even kijken op Macadamia's profiel of ze online is :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En Jasperos, Jacky zit met smart op je antwoord te wachten :P

    Ik lees inderdaad veel boeken :Y) FUCK, IK MEOT NOG BOEKEN INLEVEREN. Oke, Jaimss, dat moet je morgen doen, ze zijn dan al 5 dagen te laat. Shitzooi -.-' Dom van me,


    maaarrr, ja, ik lees veel boeken+fantasie=tadaaaaaa, verhalen]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Mijn koffer met bakstenen.' grijnsde ik zachtjes. Nog steeds gleed zijn vinger over mijn schouder en nog steeds kietelde het. Ik lachtte zachtjes. 'Stop nou.' bloosde ik.

    [Jaimss, jij leest echt veelste veel boeken!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Close" lachte ik, "Maar dat zal me nog niet tegenhouden". Ze begon te blozen. "Ligt het aan mij of bloos jij echt zoveel ?". Ik bleef vrolijk verder doen. Het was de bedoeling dat het kietelde, en volgens mij was dat goed gelukt.

    Jasper:


    Ik keek haar vrolijk aan. "Ik weet het. Ik ben gewoon goed." Zei ik rustig en pakte de nutella."Hier, neem ook." Zei ik nadat ik mijn lepel er in gestoken had. "Het is heel lekker." Zei ik en stopte de lepel in mijn mond.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    'Ja door jou, normaal bloos ik niet zoveel hoor.' zei ik zachtjes. Ik draaide op mijn rug zodat hij niet meer zoveel naar mijn gezicht zou kijken, dan zou dat blozen hem ook niet meer zo opvallen. Normaal bloosde ik echt niet zo snel, alleen als ik een complimentje kreeg ofzo, maar kom op, dan bloost iedereen toch? Alleen Austin hoefde maar 1 ding te zeggen of te doen en ik werd al zo rood als een rijpe tomaat.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Hé !" zei ik verondwaardigd, "Waarom doe je dat nou ?". Nu ze op haar rug lag kon ik misschien niet meer zoveel naar haar mooie gezichtje kijken, maar het gaf me wel een andere kans. Ik liet mijn vingers van haar schouder naar haar buik gleden en tekende daar rondjes met mijn vingertoppen.