• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Dat weet je best,' zeg ik lachend. 'Stel je voor, als ik dit zou doen,' en ik legde mijn handen in zijn nek, mijn hoofd tegen zijn schouder, en ik gaf kleine kusjes op zijn schouder. 'Zou dat niet afleidend zijn?' en ik lach nog steeds.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Nee, totaal niet." Zei ik en bleef relaxed zitten. Ten minste tot ze naar mijn gevoelige plekje ging. "Nee, Jacky. Niet-" Te laat. De kreun was al over mijn lippen. Ik voelde hoe ik rood werd en beet even op mijn wang. "Doen het is nogal gevoelig daar." Ging ik verder. Volgens mij was ik nogsteeds even roo en schuldig keek ik haar aan. "Sorry???"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Watthefack? xD ze was pas bij zijn schouder hoor :P]
    Jacky
    Jacky moest haar best doen om niet in lachen uit te barsten. Het was zo aandoenlijk om te zien hoe hij rood werd, en inwendig bedankte ik God nogmaals dat ik nooit bloosde.
    'En jij zegt tegen mij sorry?' ik moest nog steeds mijn best doen om niet in lachen uit te barsten. Ik vond het gewoonweg hilarisch.
    'Duuuuss... je bedoelt,' en ik kuste hem nog een keer op die plek en zei: 'hier.' en ik barstte alsnog in lachen uit.
    'Sorry, Jasperos, ik kon het niet laten. Als je je eigen gezicht had gezien, zou je ook gelachen hebben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Wacht even daarna komt mij reactie maar: Uit onderzoek blijkt dat de gevoelige plek van een jongen meestal net naast de holte van zijn nek naar zijn schouder zit aan de schouders kant, bij meisje zit dezed meestal boven in de nek. True story...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:

    "Niet doen." Zei ik half kreunend toe nze het weer deed, "Jacky." Gilde ik daarna en werd weer rood. Dit was verschrikkelijk. Dit was raar en onhandig. "Alsjeblieft niet doen." Smeelte ik haar. Ze wou niet te ver gaan, maar als ze zo door ging. Ik pakte haar handen en hield ze omhoog terwijl ik opzoek ging naar haar gevoelige plekje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Nevermind :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Weet je dat als je zegt: gevoelig plekje, dat dat best raar klinkt xd Dat klinkt niet als het plekje bij de schouders. if you know what I mean xd.]

    Jacky
    Hij pakte mijn handen en hield ze omhoog. En ik wist gelijk wat hij probeerde. Hij probeerde het plekje te vinden bij mijn schouders waar ik niet tegen zou horen te kunnen. Mwuhahah dacht ik bij mezelf, ben ik blij dat ik daar tegen kan.
    'Wat aandoenlijk om je te zien smeken,' begon ik,' maar als je me handen in de lucht houdt kan ik inderdaad niets doen. Maar ik weet waar je naar op zoek bent, het plekje bij mijn schouders. Maar dan kan ik je alvast vertellen, ik ben niet voor 1 klap te vangen.' en met die woorden draaide ik mijn polsen uit zijn handen los. En pakte zíjn polsen zo beet dat hij geen kant op kon. Tenzij hij gewoon even goed nadacht, en zijn kracht op een goede manier gebruikte. Dit was dan wellicht een handige manier om iemand beet te houden, het was geen sterke manier.
    'En, lieve Jasper, welke kant wil je nu op?' en ik geef hem een klein kusje op de mond.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 3:19 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Lieve Jaimy iedereen heeft er 1, somige mensen zelfs meerdere zoals Jasp. Maar iedereen heeft er in ieder geval 1. En idd, het klinkt heel.... ja.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Iedereen zal er vast en zeker een hebben, maar Jacky kan er gewoon zogenaamd tegen om Jasper te plagen :P okeee, ik pas mijn stukje wel aan]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    In een beweeging was ik los. "Wow, Jacky. Je bent zo verschrkkelijk sterk en heb zo een pech dat ik wel slim ben." Lach ik. Daarna zucht ik even. "Aangezien wij hier niet meer zoveel te doen hebben. Gaan we naar de stenen?" Vraag ik blij en zwaai met mijn handjes.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    En helaas, met een beweging was hij los. Hij stelt voor om naar de stenen te gaan. Hij vraagt het erg blij en zwaait zelfs met zijn handen. Ik moet er om lachen. 'Je moet wel heel graag naar die stenen willen, maar oke, is goed.' zeg ik. En ik sta op, loop de tent uit, kijk recht de zon in, loop verblind achteruit, struikel zowat over de tentlijn, en loop dan weer terug naar binnen om mijn zonnebril te pakken.
    'Dan mag jij voorop gaan, want ik heb geen flauw idee waar we heen moeten.' zeg ik tegen Jasper, en ik pak zijn hand.

    [Ik ga slapen, eigenlijk was ik dat al 3 uur geleden van plan xd, tot ''morgen'' vanmiddag, vanavond ofzo, geen idee wanneer ik online kom. Adios Jasperos/Sav]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Dagggggggg, tot morgen. Het is niet de volgende dag tot dat ik geslaoen heb.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik ben er weer :3

    en ik ga weer xd]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 12:00 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HAHAHHHAHAH, wie van Nederland is, ofja, eigenlijk België ook, moet echt eens naar Hoehle gaan. Google int West-Vlaams. HILARISCH]

    [Ik ben er weer, reageer alleen niet snel, ben met huiswerk bezig :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.