• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    ik geef mezelf een facepalm.
    "Hijs goed!" zeg ik tegen hem.
    Ik doe de tomatensaus, de ondergrond, erop zodat hij er niet weer op gaat rammen.
    ik grinnik, gekkerd.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik word rood, bijna zo rood als de tomatensaus.
    "Eh, de tomaten, paprika en de rest." Zeg ik en geef het bakje aan Alex.
    "Doe jij het maar, ik smijt alles er ineen keer op waardoor de ene elft meer heeft dan de andere." Zeg ik droog.
    "Maar ik wil de kaas doen." Zeg ik dan met een glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Als je de geraspte kaas bedoelt, die moet er eerst op" zeg ik met een grijns
    Wat is hij weer lekker in de war, wat zou er mis zijn?
    Meer aan een kant dan de andere en erop smijten is niks voor hem, nee hij zou het waarschijnlijk tot in de detail doen. Net als zijn kamer.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Hé? O." Ik pak het bakje geraspte kaas en loop ermee naar de Pizza.
    "Ik dacht dat het altijd als laatst moest." Zeg ik dan en pak wat kaas tussen mijn vingers.
    Ik breng mijn hand naar de Pizza. "Moet dat echt als eerste?" Vraag ik voor de zekerheid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    "Ja als eerste, dat is de ondergrond, het kan ook als laatste maar dan krijg je geen pizza effect" leg ik hem uit, doet hij dit de eerste keer? de eerste keer dat ik dit deed deed ik ook de kaas als eerste maar dat is denk ik een beginner fout.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik dacht even na. "Volgens mij móét de kaas ook als laatste." Zeg ik dan en schud even mijn hoofd. Ik breng mijn hand naar het bakje terug en doe de kaas er terug in.
    "De saus als eerst, dan de groenten en dán de kaas. Ik weet het weer." Zeg ik dan. Alsof ik uit een dagdroom ontwaak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    ik maak een Fout bleep geluid als in een spel, "Kaas moet eerst, serieus ik meen het."
    "Anders zit de salami eronder en dat heb ik nog nooit gezien, dat geld ook voor de rest"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Maar, de groenten moet ónder de kaas." Zeg ik.
    "De Salami eróp." Ik kijk hem verward aan.
    "Ben ik zo in de war?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "of ik ben in de war" zeg ik onzeker.
    nou wist ik het helemaal niet meer zeker, wat moest nou eerst?
    "Volgens mij moet eerste de kaas, ander verbrand de groente toch onder de kaas?"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Neen, want het ligt erónder." Zeg ik dan. "Het verbrand éérder als je het erop legt." Zeg ik nadenkend.
    "Alleen de Salami moet boven de kaas..." Mompel ik.
    Ik weet het niet meer...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    "heeft er iemand een hand leiding?" vraag ik.
    Ik sla mijn hoofd tegen een kastje aan, gelukkig net niet hard genoeg om mezelf pijn te doen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Goed." Lach ik.
    "We doen het op beide manieren, half om half, en dan kijken welke het best gaat. Goed?" Vraag ik en kijk Alex aan.
    "Slim idee toch?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    "okay is goed" ik pak een handje kaas, om dat aan de ene kant te doen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Zoals ik dus al zei, gooide ik alles gewoon op mijn helft van de Pizza, de ene kant lag vol met groente, terwijl de andere kant wel wat meer kon gebruiken.
    Ik strooide er wat kaas overheen en als laatst Salami.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.