• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex

    "help me er gewoon van af of zo, weet ik veel" praat ik half binnendsmonds.
    Ik weet niet hoe het voelt, ik weet niet wat allemaal kan, ik weet niet of het pijn doet, enz. wat moet ik dan beslissen nee stop maar en laat me er een dag mee rond lopen of zo? wat nou mindfuck.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik zucht even en ga recht zitten en trek zijn boxer naar beneden.
    Zo hé, klein is 'ie niet.
    "Zo zo." Grijns ik en streel een keer rondom zijn penis.
    Ik kijk Alex aan om zijn reactie te peilen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (en boem, gvd hoe moet ik dit nou weer doen, ik probeer wel wat, ofzo.)

    Alex
    Eerste keer dat iemand anders eraan zit? check. Ik kreun luid, maar probeer het toch te dempen, ik weet niet hoe dik deze muren zijn.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    De kreun van Alex klinkt luid. Even lach ik en ik leg mijn vingers om zijn erectie. Ik ga een keer langzaam op en neer en blijf naar hem kijken.
    Ik wil alles volgen, wat hij doet. Hoe hij kijkt, zijn reacties.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Omg 3D groep 6 vervalt de HELE middag! En ij 3D groep 8 NIET! D:]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik ga, naar me oma in het ziekenhuis. Ik weet niet of ik nog Online kom vanavond.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Doe je expres ofzo)

    Alex
    Ik druk mijn hoofd achterover, in het bed, waardoor mijn lichaam omhoog gaat.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Yo)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Emily
    Ik zucht en verwissel mijn lange trainingsbroek voor een paar shorts en een een lange trui, ik loop naar een klein, rond tafeltje en zet de foto van mijn moeder erop die alweer 2 jaar geleden overleden was, daarnaast een paar foto's van mij en mijn vrienden en nog eentje van mijn vader. Ik kijk even naar alle gezichten op de foto's en hoewel het hier heel mooi is en ik Liv heb of nouja heb zo kan ik het niet echt noemen, mis ik mijn vrienden en vader.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David

    Ik vind Alex' reactie fucking opwindend.
    Ik ga iets sneller met mijn hand terwijl ik kusjes op zijn onderbuik zet.
    Ik doe er alles aan om hem het naar zijn plezier te maken.
    Ietsje langzamer ga ik met mijn hand om en neer. Met mijn andere hand pak ik zijn hand, ik ga iets naar boven, terwijl ik door blijf gaan met hem aftrekken, en leg zijn hand tegen mijn boxer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( en nu kan ik het helemaal niet meer typen :(
    Ik ben RPG maagd xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ghehe, doe wat het eerst in je opkomt.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Snel wegklikken het browser? lijkt me niet zo slim, faal heid :S)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Alex
    Hij legt mijn hand tegen zijn kruis, ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik kreun weer een keer luid maar probeer het binnensmonds te houden. "W-wat moet ik doen?" Vraag ik dan en kijk David aan.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Maakt niet uit, doe wat je denkt dat goed is." Zeg ik met een kreuntje.
    Ik trek hem weer iets sneller af.
    "Maar boven alles, ontspan en geniet." Mompel ik dan.

    [En nu zelf wat doen Lin, je kan het. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.