• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik keek Jane verward aan, "Jane, drink niet zoveel" lachte ik. Ik hielp haar naar de bar en legde haar handen op de bar. "Laat ze niet weglopen" zei ik tegen de barman. Ik liep naar buiten om even wat frisse lucht te hebben.

    Felicia

    Uiteindelijk opende ze de deur en ik knielde neer naast de wc. 'Het is niets.' zei ze. 'Althans, het is wel iets. Jasper flirt met andere.' zei ze daarna. Ik legde mijn arm over haar been, alleen om wat meer evenwicht te hebben op mijn hakken. Ik zuchtte en veegde met wat wc-papier haar tranen weg. 'Ik ken het.' zei ik zachtjes, 'Het komt wel goed..'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Nadat Austin weg was gelopen lette de barman gelijk niet meer op mij. Wat mij de kans gaf om acher Austin aan te gaan. Moeizaam kwam ik uiteindelijk luid lachend buiten. 'Net zo'n leger oefen ding!' Mijn hakken schop ik uit en zet ze onder aan de prullenbak. 'Nu zie jij er ook mooi uit.' Arme meid toch, zulke kleren dragen als je uitgaat. Hakken had ik toch genoeg. Op blote voeten loop ik naar Austin. 'Je mist het feest binnen.' Ondanks dat het geen grap is, moet ik toch lachen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Je bedoelt dat feest waar iedereen bezweet tegen elkaar aandanst, waar ze drinken tot ze in coma liggen en waar ze lachen om alle dingen die niet grappig zijn ?" gokte ik, "Nee, ik denk niet dat ik iets mis". Ik keek op mijn horloge en zag dat het al laat was. Ik gokte dat dit niet de enige avond was dat ik uit ging gaan dus ik deed teken dat ik maar eens wegging. Onderweg stopte ik nog in de nachtwinkel voor een Redbull blikje en toen ik uiteindelijk bij de camping aankwam zat ik weer vol energie. Ik danste vrolijk over het gras en deed rare dingen over het algemeen. De alcohol, niet van de Redbull, begon waarschijnlijk te werken.

    Jane
    Vrolijk liep ik weer naar binnen, alhoewel je het niet echt lopen kunt noemen. Tegen elk mens bots ik wel op. 'Ben jij Jacky?' brabbel ik tegen een jongen die voorbij komt lopen. 'Als jij wilt dat ik Jacky ben, ben ik Jacky,' zegt hij. 'Mijn schoenen zijn weg.' Ik kijk zielig naar hem. 'Kijk.' In het midden van de dansvloer ga ik op de grond zitten en gooi mijn voeten in de lucht. 'Ze zitten er niet aan!' Hij tilt me overeind en laat me op hem leunen. Met hulp van hem gaan we naar de bar, dan loopt hij weer weg. 'Ik wil er twee!' roep ik vrolijk. 'Dat is mijn lievelingsgetal.' Twee shotjes worden voor mijn neus gezet. Gelijk drink ik ze op en klim op de bar waar een paal staat. Het is net zo een die je in een speeltuin altijd heb. Ik vond het toen al leuk om daar vanaf te gaan. Dan begin ik te dansen. Een groep mensen vormt zich voor mijn neus.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [JANE TOCH XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat Jane nu doet, heb ik dus in het echt gedaan -.-']


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Laat ik Megan dronken maken !]

    Ik wist niet het hoeveelste shotje dit al was. Ik begon te giechelen en ging op de dansvloer dansen. Ik had mijn schoenen ergens weggegooid, vraag me niet waar. Mijn bruine haren waren aan mijn gezicht geplakt door de hitte hier. Een jongen kwam tegen me aanstaan. Ik liet een schreeuw los toen ik Jane zag staan en liep naar de bar. "Tequila" zei ik. De man knikte en zette een glas voor mijn neus. Ik gooide wat geld op de bar en liep weg. Naar buiten. Ik had frisse lucht nodig. Ik zag een boom en liep er vrolijk naartoe. Niet wetend dat het een boom was. Ik gaf hem een knuffel, "Gelukkig verjaardag dikke vriend".

    Jasper:

    "Vanilla." Gil ik lachend. En doe een poging om naar haar toe te lopen. "Hoe.... gaat het." Vraag ik moeilijk en dring tussen de groep door. Ik kijk even naar haar. Dit zag er geniaal uit. Ik was nu al weer alles kwijt en mijn verstand stond op nul. Dat had ik wel vaker. Tuurlijk dat stemmetje in je hoofd. Je bent verlieft. nogsteeds keek ik lachend naar Jane die stond te dansen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Echt? Welke? Op de bar dansen of voeten in de lucht gooien?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Midden op de kermis op de grond gaan zitten en me door een onbekende naar huis laten dragen :U en op stap op de bar gedanst ja. Hahaaha, i feel so stupid :(]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    En Jasper hoorde me niet, en was ineens weer weg. Even had ik écht hoop gehad. Maar dat was dus voor niets. 'Ik ga terug naar de camping Felies, maar blijf jij maar hier.' en ik liep samen met Felicia terug naar de dansvloer. Ik zag Jane op de bar staan dansen, mensen die naar haar stonden te gapen, en Jasper. Een brok kwam in mijn keel. Ik keek weg, en liep naar buiten. De frisse buitenlucht was een verfrissing.
    'Het is niet zo erg,' mompel ik tegen mezelf, 'jullie hadden helemaal niets.' 'Leugenaar,' hoorde ik achter me. Ik draaide me om, Patch. Hoe kon het dat ik die jongen telkens zag.
    'Laat me gewoon met rust,' zeg ik verslagen tegen hem. Met hem hier alleen buiten, dat voelde niet goed.
    'Ik zie toch dat je je klote voelt.' zegt hij. En hij zet een stap in mijn richting. 'Ik zag wat die gozer deed. Op de dansvloer. Hij is jou niet waard.' zegt Patch. Ik voelde een steek in mijn hart. Ik weet het mam, ik ben stom geweest zei ik naar boven.
    'Wat wil je van me?' vroeg ik hem. Negerend wat hij zei over waard en niet waard.
    'Dat weet ik niet,' zei hij zacht.
    'Laat me dan met rust. Laat me verdomme gewoon met rust,' zeg ik. En ik loop weg van hem. Ik bibber een beetje, het is koud buiten in een jurkje met legging en sneakers. Ook het verdriet maakte me koud vanbinnen. Ik hoorde geen voetstappen, maar ineens lag er een jas om mijn schouders.
    'Ik heb de battle gewonnen,' zeg ik, en dan:'Laat. Me. Met. RUST.' en ik schud de jas van me af. Ik kijk even achterom, Patch die daar gewoon stond.
    'Sorry,' zei ik zacht, maar ik bleef verder lopen. 'Ik denk dat ik gewoon niemand waard ben.' en dan ren ik terug naar de camping. Ik zie dat Austin danst, waarschijnlijk de nawerking van alcohol. Ik loop richting mijn tent. Waar Jasper ook nog in komt te liggen. Verdomme. Ik ging de tent weer uit, en wilde nergens meer aan denken. Ik ging tegen een boom zitten, en keek naar de sterren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Woeps]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    blij zwaaide ik naar de menigte. Toen zag ik Jappie staan. 'Kijk, ik ben beroemd! Iedereen wil mij zien dansen!' Ik maak een overdreven sexy beweging met mijn heupen, wat gejoel opleverd. Er wordt wat geld neergelegd. 'Ik krijg zelfs geld!' roep ik verwonderd en pak de muntjes op. Die gooi ik omhoog en laat ze op mijn hoofd neervallen. 'Auw!' pijnlijk wrijf ik door mijn haren. 'Bij Dagobert Duck ziet het er niet zo pijnlijk uit.' Voor mijn neus komt weer een drankje te staan, die ik in een paar slokken op heb. 'Iedereen geeft mij gratis spullen!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Dat wil ik ooit meemaken. <- dit klinkt pas dom. Nu ben ik nog braaf en drink geen alcohol.:Y)]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”