• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik knikte grijnsend. "Jup, zo'n ding bestaat er inderdaad" lachte ik, "Wil je weten wat het is ?" vroeg ik verder. De speelse fonkeling in mijn ogen was duidelijk te zien en de lach die rond mijn lippen lach was ook niets anders dan plezier.

    Felicia

    Hij keek me speels aan en lachte. 'Wil je weten wat het is?' vroeg hij. 'Ja' zei ik knikkend. Volgens mij kon hij echt alles. Ik keek hem afwachtend aan en glimlachte vrolijk naar hem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik begon te lachen en liet haar handen los. "Ik zeg het niet" fluisterde ik in haar oor. Ik knipoogde even naar haar en liep toen naar de bar. Ik bestelde iets om te drinken met genoeg alcohol en dronk het op mijn gemakje uit.

    Felicia

    'Ik zeg het niet' fluisterde hij in mijn oor en liep naar de bar. Ik trok mijn wenkbrauw op en keek hem verbaasd na. Toen zag ik Jane en Megan staan en besloot er naartoe te lopen. Ik probeerde zo goed mogelijk door de mensenmassa heen te komen en toen ik eindelijk bij ze was keek ik eventjes. Jane stond heel close met een jongen te dansen en ik lachtte even naar haar, die had het wel naar haar zin. 'Hey.' riep ik toen ik erbij ging staan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Megan

    Ik had al aardig wat op. Niet dat ik al meteen dronken was. Ik had zegmaar genoeg gedronken voor de domme dingen te doen. Ik liep naar de jongen van daarnet toe en lachte naar hem. Na een paar minuutjes gedanst te hebben boog ik naar zijn oor toe, "Megan" riep ik er half in. De muziek was best luid. Hij riep iets terug maar de alcohol steeg nu pas echt naar mijn hoofd. Ik begon te lachen en liep huppelend weg. Jup zo was ik, als dronken Megan. Nog vrolijker, nog blijer, nog kinderlijker en niet stormpelend vol met hoofdpijn.

    Jacky
    Felicia had mij verlaten, en ik stond nog met mijn drankje. Ik gooide hem in een keer leeg en genoot van de alcohol. Ik kon goed tegen alcohol gelukkig. Ik wilde nog een cocktail bestellen, maar besloot toch maar een beetje rustig aan te doen. Ik zag Jasper met een meisje praten, geen idee welke afkomst. Jane en Megan waren shotjes aan het drinken en aan het dansen. En Felicia en Austin waren dus samen. Ik kon Lars nergens vinden, dus liep ik maar naar Jasper toe. Maar net toen ik Jasper wilde aanspreken werd ik aan mijn hand meegetrokken van achter. Ik draaide me om en daar stond één of andere jongen, ik kende hem niet.
    'eh, sorry, maar dat is mijn hand hoor.' zeg ik tegen hem. Shit, hij zal wel Spaans zijn natuurlijk.
    'Ja, ja dat weet ik,' zegt hij grinnikend, tot mijn verbazing. Hij is Nederlands. Hij zag er wel oke uit, maar bij Jasper vergeleken was hij niets.
    'Zou ik hem misschien terugmogen?' zei ik. En ik trok mijn hand terug. Maar hij pakte hem weer vast, en zei:
    'Alleen als ik een dans van je mag,' zegt hij flirtend. Ik was met Jasper, dus ik ging hier niet op in.
    'Ehh, sorry, maar ik ben hier al met iemand anders.' knikkend richting Jasper, duidelijkmakend dat ik niet in ben voor flirten. De jongen keek even om. Hij grinnikte, haalde zijn schouders op en trok me alsnog mee naar de dans vloer. Om niet door ellebogen geprikt te worden danste ik alsnog. Ik zou hem weleens laten zien hoe ik kon verdwijnen. Ik speelde niet alleen gitaar, en zong ook niet alleen. Ik kon ook dansen, hiphop, breakdance, maakte niet uit. En ik was blij dat ik mijn sneakers aan had. En een legging onder mijn jurkje. Ik maakte een dancemove en schoot zo de menigte in. Ik was blij dat ik hem niet meer zacht, maar ineens voelde ik beweging achter me, ik draaide me om, en keek recht in de ogen van de jongen.
    'Wie ben jij eigenlijk?' vroeg ik aan hem.
    'Aangenaam, ik ben Patch,' zei de jongen, Patch dus.
    'Jacky,' zei ik kort tegen hem terug. Ineens maakte Patch een paar dancemoves die er echt gaaf uitzagen. En toen viel het me ineens op, hij kon ook dansen.
    'Je kan dansen,' merkte ik tegen hem op.
    'Jij ook,' zei hij op precies dezelfde toon terug. 'Ik had je dernet zien dansen met dat andere meisje.' hij doelde op Felicia. 'Laat me tegen je battelen, als jij wint, dan laat ik je met rust. Maar win ik,' en hij lachte, hij maakte zijn zin niet af.
    'Oke,' zei ik,'doen we.' ik had zelf vertrouwen. Ineens riep Patch in het Spaans dat er een battle kwam. Ik rolde even met mijn schouders en nek, en de rest van de mensen die hier stonden gingen opzij. De perfecte muziek kwam en ik begon met een paar simpele moves, waarna Patch verder ging. We dansde, overtroffen de ander, en toen, toen ging ik een move maken die me nog nooit goed was gelukt. Een 360 backflip met een halve draai, en het lukte me. Ik keek hem grijnzend aan, maar ik wist dat het niet anders kon dan dat ik gewonnen had. Maar dingen veranderen in tijden, en hij deed een geweldige move. In je eentje kon je dat niet overtreffen. En even keek ik twijfelend om me heen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 16:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Trollollol, wie heeft er lef om het stuk helemaal te lezen? xD Het zou zo een hoofdstuk kunnen zijn in een story zo lang het is xd surryy. Nu ga ik weer verder met homework ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Felicia was erbij komen staan, Megan was net weggehuppeld. Best raar, nu ik weet dat ze boos op me is gebruik ik haar hele naam in plaats van een afkorting. Ik maak me los van de jongen, dan draai ik naar Felicia. Hij knijpt in mijn kont en loopt weg. Ugh, ik ben blij dat het alleen bij dansen is gebleven. 'Hoi,' zeg ik kortaf terug. Ik ben niet van plan sorry te zeggen als ik niet eens weet waarvoor.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [KABAM ik, xp, ik wou net Austin op een reddingsactie sturen, auw, to bad]

    [O dan pas ik het wel aan ;D en hoe bedoel je precies op reddingsactie. Tijdens het dansen, of niet? Want Austin kon toch ook goed dansen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Trouwens, respect dat je het gelezen hebt xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Wat deed je als klein onschuldig meisje dat al half dronken was tussen 2 veel te grote jongens ? Héél simpel. Onschuldig grijnsen en nee blijven zeggen. "Waarom wil je niet dansen ?" "Zomaar" zei ik schouderophalend, "Je hebt lef voor zo'n klein meisje" zei 1 van de 2 op dreigende toon, "Dankje," antwoordde ik simpel terug. Ik voelde gewoon dat ze me wouden slaan, maar hé, ik deed Kickboksen voor iets hoor. Net voor zijn hand me wou raken week ik uit, "Tututut, niet netjes om een dame te slaan, vind je ook niet ?" vroeg ik. Zijn ogen schoten vuur en hij zei iets in het Spaans. Jup, we waren al de hele tijd Engels aan het spreken. Ik deed mijn schoenen uit, zette ze netjes langs de kant, trok mijn jurkje op en ging in gevechtshouding staan. "Don't mess with the wrong girl" zei ik lachend. Mijn hoofd was licht en tolde, maar ik stond altijd klaar voor een goed gevecht tussen 2 jongens die dachten dat ze me konden verslaan.

    [Ik doe wel dat ze hem nodig heeft bij het dansen ;D Dat kan nog freaking awesome worden.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okee]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 16:41 ]

    [Het is aangepast :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.