• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amare Cecilia Jackson

    Eden is al weg en ik knik. Als er iets gebeurd dan zal ik er zijn. Ik kijk Matthew en Finn aan. Nu moet ik eerst hun rustig krijgen. Wie was de volgende act? Het publiek begint al wat rumoeriger te worden. 'Shit.' roep ik dan als ze alweer beginnen te schreeuwen. Ik kijk Finn aan, 'Er is niks bijzonders. Ik denk een menings verschilletje.' probeer ik dan nog te camoufleren. Er moet snel iemand komen die iets kan doen. Dan hoor ik geschreeuw komen vanuit de coulissen. Achter staat de band nog. 'Ik ben zo terug.' zeg ik snel en ren het podium op waarna ik naar de band ren. Ik vraag ze als ze door kunnen spelen en eroverheen. Als ze dat doen dan ren ik weer terug naar Finn en Matthew. 'Ben ik weer.'

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Samantha Butterfly

    'O ja gaat wel goed hoor.' Ik glimlachte. 'Hmm...' mompelde ik toen ik Mischa bekeek. 'Je red het wel he, liefje?' vroeg ik aan haar en draaide me toen weer om. 'Wat kwam je eigenlijk doen?' vroeg ik en liet mijn blik even vanaf zijn tenen tot aan zijn gezicht glijden. De wolven achter me waren klaar met eten en draaiden nu om onze benen heen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Vincent Reese

    'Shit,' riep Amare toen er geschreeuw klonk van achter. Ze keek mij aan en ik keek haar vragend aan. Eden was weggegaan naar de twee mensen. 'Er is niks bijzonders. Ik denk een menings verschilletje,' zei ze en ik haalde mijn schouders op. 'Zal wel goed wezen, goed moment om naar huis te gaan,' zei ik met een glimlachje en stond op. Ik keek Matthew even aan. 'Welke kant moet jij zo eigenlijk op?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cathy
    Ik kneep mijn ogen samen. ''Dat geloof ik best.'' mompelde ik, en voelde dat ik zometeen hem de zelfde, helse pijn kon laten voelen als hiervoor.
    ''Adam, doe eens rustig of ik dwing je om rustig te worden.'' zei iemand, en Adam leek alleen maar bozer te worden.
    ''Waag het!'' schreeuwde hij. ''Rot op met die stem van je.'' voegde hij er nog aan toe, en ik fronste. Gezellig persoon.
    ''Goed, ik kan je dezelfde pijn geven, maar ik denk niet dat je daar op zit te wachten. Doe rustig en laat me uit dit verdomde circus!'' snauwde ik naar Adam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik denk niet echt dat ze een band hebben...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eden Florence Morales
    'Waag het!' schreeuwt Adam. 'Rot op met die stem van je,'
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    'Als jij nou eerst gewoon even kalmeert, het publiek kan je horen. De baas zal niet echt blij zijn als jij ze weg jaagt met dat geschreeuw van je'.
    'Goed, ik kan je dezelfde pijn geven, maar ik denk niet dat je daar op zit te wachten. Doe rustig en laat me uit dit verdomde circus!' snauwt het meisje.
    'Allebei kalm nu,' zeg ik geïrriteerd. 'Jullie doen het uit jezelf of ik dwing jullie wel,' voeg ik er aan toe. 'En Adam ga nu niet zeggen dat je me dan iets aan gaat doen want je weet dat ik je dan ook tegen kan houden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amare Cecilia Jackson

    'Nee, ga niet.' zeg ik dan. 'De volgende act komt zo.' zeg ik nog snel terwijl ik niet wist wie op moest. Ik zuchtte. 'Blijf nog even, het wordt echt leuk,' glimlachte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amorphous schreef:
    [Ik denk niet echt dat ze een band hebben...]


    Act moeten toch achtergrond muziek hebben?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vincent Reese

    'Nee, ga niet. De volgende act komt zo,' zei ze. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en pakte mijn fakkels op die op de grond waren gevallen toen ik opstond. 'Blijf nog even, het wordt echt leuk,' zei ze daarna met een glimlach. 'Ik zie dat die act er is,' zei ik met een klein lachje en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Nee, ik denk dat het echt beter is als ik wegga. Weet ik zeker dat ik geen problemen krijg.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Act moeten toch achtergrond muziek hebben?


    [Ja, maar volgens mij gebeurd dat niet echt met een band :$]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adam Hayden Ravi Danner.
    "Goed, ik kan je dezelfde pijn geven, maar ik denk niet dat je daar op zit te wachten. Doe rustig en laat me uit dit verdomde circus!" Snauwt Cathy naar me.
    "Als je het maar waag, hé. Ik ram die grijns van je smoel," Dreig ik en bal mijn vuisten zo sterk dat mijn nagels ik m'n hand drukken.
    "Als jij nou eerst gewoon even kalmeert, het publiek kan je horen. De baas zal niet echt blij zijn als jij ze weg jaagt met dat geschreeuw van je," Zegt Eden.
    Ik kijk haar aan en knijp mijn ogen tot spleetjes. "Jammer die, de baas heeft toch al een hekel aan me,"
    "Allebei kalm nu. Jullie doen het uit jezelf of ik dwing jullie wel," Zegt Eden, maar kalm klinkt ze totaal niet. "En Adam ga nu niet zeggen dat je me dan iets aan gaat doen want je weet dat ik je dan ook tegen kan houden,"
    Ik grom en loop langs Eden. Woedend geef ik haar een zet en slenter vervolgens de tent uit. Ik ga buiten, in de regen op een bankje zitten. Het kan me niet boeien dat ik doorweekt ben, want ik heb het verdient. Fuck my life..

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Ja, maar volgens mij gebeurd dat niet echt met een band :$]


    Ik bedoelde een orkest XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Ja, maar volgens mij gebeurd dat niet echt met een band :$]


    [Bij Cirque du Soleil hebben ze wel een band. ;p]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Bij Cirque du Soleil hebben ze wel een band. ;p]



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)



    Ach, ze moeten its hebben XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.