• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    'Oh, ik denk rond half 9,' antwoordde ze met een glimlach. Ik dacht eventjes na terwijl zij verder praatte met de andere jongen. Opeens kwam er een meisje bij. Eden stelde haar voor als Amare. Ik glimlachte eventjes vriendelijk naar haar. 'Ik denk dat ik wel nog een kwartiertje kan blijven,' zei ik tegen Eden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare Cecilia Jackson

    Ik glimlach naar beide jongens als ze me voorstelt, 'Amare, zoals jullie al hadden gehoord.' zeg ik en steek mijn hand uit. Eden gaf me nog het later gebaar en ik knikte. Ik wierp nog even een blik op Adams show en keek de jongens nog aan, 'Hmmm, moet je zo snel al gaan? Blijf anders tot de volgende act.' zeg ik met een glimlach. 'Ik bedoel maar, dit circus is er echt niet voor altijd.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Matthew

    'Jongens, dit is Amare. Amare, dit zijn Finn en Matthew,' Ik glimlach en steek mijn hand even op als teken dat ik Matthew ben. Ik weet niet waarom maar al deze artisten lijken wel een beetje té vriendelijk naar ons...

    Eden Florence Morales
    'Ik denk dat ik wel nog een kwartiertje kan blijven,' zegt Vincent.
    'Hmmm, moet je zo snel al gaan? Blijf anders tot de volgende act. Ik bedoel maar, dit circus is er echt niet voor altijd,' zegt Amare.
    'Je moet zelf weten of je wel of niet blijft,' zeg ik tegen de jongen. Eigenlijk niet maar goed. 'Maar zoals Amare ook al zei: We zijn er niet voor altijd. Volgens mij gaan we ook bijna alweer weg en het duurt wel een paar jaar voordat we hier weer komen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pronks schreef:
    Evanna Samantha Butterfly

    'Daar heb je helemaal gelijk in, ik zou echt niet weten hoe we dit moeten oplossen.' Ik zucht en Stay gromt terwijl hij zijn kop scheeft houdt en me vragend aankijkt. 'Jij weet ook niks he?' vraag ik liefdevol en sla mijn armen om de wolf heen en druk hem zacht tegen me aan. 'Maar we verzinnen wel wat, het komt wel goed.' fluister ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oeeeeps, oveheen gelezen x'D]
    Madeline 'Maddy'
    Ik knikte instemmend. ''Dat weet ik wel zeker.'' mompelde ik, en zuchtte toen.
    ''Hoelang heeft ze nog?'' vroeg ik haar, doelend op de zwangerschap van Misha. Ik vond wolven geweldig, jonkies al helemaal.
    Het zou verschrikkelijk zijn als ze werden afgemaakt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vincent Reese

    'Hmmm, moet je zo snel al gaan? Blijf anders tot de volgende act. Ik bedoel maar, dit circus is er echt niet voor altijd,' zei Amare en ik keek haar eventjes aan. 'Je moet zelf weten of je wel of niet blijft,' zei Eden daarna. Ik keek haar weer aan. Ik wist niet wat ik wel of niet wou. 'Maar zoals Amare ook al zei: We zijn er niet voor altijd. Volgens mij gaan we ook bijna alweer weg en het duurt wel een paar jaar voordat we hier weer komen,' zei ze verder en ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Ik weet het niet,' zei ik en ik frunnikte een beetje aan mijn fakkels. 'Mijn ouders..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cathy
    Opeens is er een kerkhof om me heen. Ik spring overeind, en keek angstig rond. Nee, hier wou ik niet zijn.
    Verschillende graven kwamen voorbij, maar eentje viel me op; een graf waar mijn naam op stond. Ik voelde hoe ik lichtjes begon te trillen, en ik schudde zwakjes mijn hoofd. ''N-nee..'' stamelde ik zachtjes, en tranen prikten achter mijn ogen. Wat was dit?


    Adam Hayden Ravi Danner.
    Cathy, het meisje die net nog vrij dapper in de stoel zat, springt nu overeind en kijkt rond. Je kan haar angst bijna ruiken.
    Met een grijns loop ik tussen de graven door. Ik concentreer me en laat nu ook wat spoken rondzweven.
    Ik werp een blik op Cathy en zie dat haar handen trillen. "N-nee.." Stamelt ze.
    "Zo zul ook jij er later bij liggen," Zeg ik tegen haar. "Zo zullen we er later allemaal bijliggen. Ook ik," Voeg ik eraan toe en wijs naar een steen waar mijn naam op staat.

    Amare Cecilia Jackson

    De jongen naast Eden, Matthew keek een beetje vaag. Ik liet het maar over waaien en keek Finn weer aan, 'Woon je dan ver?' vraag ik dan. Ik kijk Matthew weer aan, 'Moet jij ook zo al gaan?' vraag ik met een onschuldig glimlachje.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:41 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Geen Vincent!! ;P Finn !!]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evanna Samantha Butterfly

    'Nog een paar weken, drie of zo. Dat denk ik tenminste.' ik was geen expert, maar leefde al vanaf mijn geboorte tussen wolven. 'We zien wel, misschien vind ik iemand die er meer van af weet...' Ik kijk stiekem even bij het doek, niemand kan mij zien maar ik zie alles. 'Wat doen die mensjes in dat publiek toch?' vraag ik aan Madeline. Het leek wel of diegene in een soort dwang was of zo...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ ahahha okee]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik wacht even op een reactie van chaim voordat ik reageer a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cathy
    ''L-Laat het stoppen.'' zei ik schor, en begroef mijn gezicht in mijn handen. Ik wou dit niet.
    Ik wist niet waarom ik zo bang was voor de dood, ik wist het echt niet. Misschien omdat Nico me er vaak mee had bedreigd? Dat leek me het meest logische, in ieder geval.
    ''Alsje.. Alsjeblieft.''

    Madeline 'Maddy'
    Ik grijnsde toen ik naar het meisje keek. Ze was bang, zo bang. Geweldig.
    Ik haalde mijn schouders op als antwoord op Evanna. ''Ik heb geen flauw idee.'' mompelde ik, en bedacht me dat ik me langzamerhand maar moest klaarmaken voor mijn act zometeen. ''Ik ga naar Zuko, je kan mee als je wilt.'' glimlachte ik naar haar, en maakte aanstalten om weg te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Evanna Samantha Butterfly

    'Ik ga naar Zuko, je kan mee als je wilt.' glimlachte ze.
    Ik denk even na.
    'Hmm ik moet Misha nog even eten brengen.' zei ik toen.
    'En veel succes met je optreden, ik ga denk ik nog even oefenen voor ik op moet... Veel succes.' We hadden dit al zo vaak gedaan, maar het succes wensen was een soort van tik bij ons, iedereen zei het.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel