• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik zei waarschijnlijk niet, maar ja, dan is er natuurlijk een kans dat ik wel terugkwam. OLA PEEPZ!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik haal langzaam al mijn pasporten uit mijn zak. "Hier dit zijn ze alle acht. Ferdinand, Jasper, Alliot, Skylar, Dave, Eric, Peter en mitchell." Ik lach mezelf even uit, wat een namen. Ik ga rechtop zitten en kijk even voor e uit. "Dianta hadde nze zoveel pijn mogen doen als zo maar wouden."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Wat is je echte naam?' vraag ik aan hem. Ik staar naar boven, nog steeds. Jasper was weer rechtop gaan zitten. 'En moet je nu ook weer weg?' vraag ik zacht. Jasper had me gekwetst, door met Dianta te gaan. Maar ik kon hem wel begrijpen, ik had het verkloot. Ik wist niet zo goed wat ik meer moest doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Jasper is gewoon mijn echte naam. Jullie, Misery en Mary zijn de enige die mij onder die naam kennen, dus nee ik hoef niet weg." Zeg ik langzaam. Ik stop de paspoorten terug en kijk even voor me uit. "Ik weet dat ik het verkloot heb en dat het nogal raar is dat ik acht namen heb. Maar ik meende het wel. I love you. en dat zal altijd zo blijven." Bekende ik en stond langzaam op. "Ken je Science and aith nog?" Vroeg ik en bego langzaam te spelen en te zingen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Tuurlijk ken ik dat nummer nog, eerder deze avond zong hij het nog voor me. Ik luisterde naar hoe hij zong. En ik zong één zin mee:

    You can't explain a love like ours

    En toen luisterde ik weer gewoon naar Jasper. Hij zei dat hij het meende, de i love you. En voor hem betekent het veel. Toen Jasper klaar was met zingen zei ik:
    'I love you. En nu? Hoe zit het nu met ons?' vroeg ik aan hem. Ik wist niet of ik het wilde weten, maar ik besloot niet meer bang te zijn. Zeker niet in vergelijking dat ik eerder deze avond nog iemand tegen de grond drukte van IMP.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Ik weet niet." Zei ik zacht. "We kunnen niet doen alsof dit alles niet is gebeurt." Zei ik en knikte even. "I love you, really." Zei ik. Nog steeds deed het pijn om het tegen iemand anders te zeggen, maar dit was ook pas de derde keer. En alle drie tegen Jacky. "Als je ook nog van mijn houd hoor ik het graag, maar als je dat niet meer doet hoef je niet te liegen." Ik ging weer achter over liggen en sloot mijn ogen. "I kom er vast wel over heen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij vroeg of ik ook van hem hield. Hij ging achterover liggen en sloot zijn ogen. 'Ik kom er vast wel over heen.' zegt hij. Ik ga bij hem liggen, met mijn hoofd op zijn borst. 'Er is inderdaad nogal wat gebeurt. Maar..' zeg ik. Ook al was er nog zo veel gebeurt,' ik houd ook van jou. I love you. Te amo, in welke taal dan ook. Het kan zelfs in de taal van de liefde, maar ik weet niet of je dat wilt.' zeg ik, een beetje glimlachend. Dat wilt hij toch niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Helaas kent de taal van liefde vele vertalingen." Sprak ik gemeend en sloeg mijn arm om haar heen. Het was waar, de taal van de liefde had teveel vertalingen en dat was jammer. "Zolang jij van me houd vind ik alles wel goed." Ik glimliachte en weess naar een ster. "Zie je die ster, dat is onze ster. Zoland dat de felste ster aan de hemel is is onze liefde goedgekeurd." zeg ik trots


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij sloeg zijn armen om me heen. 'Zolang jij van me houd vind ik alles wel goed.' en hij wees naar en ster. 'Zie je die ster, dat is onze ster. Zo lang dat de felste ster aan de hemel is, is onze liefde goedgekeurd.' zei hij trots. Eerder die avond had ik die ster voor mama aangezien. Hij had gelijk. 'Je hebt gelijk,' zeg ik met een glimlach. Ik sla ook mijn armen om hem heen, en geef hem een knuffel. 'Moeten we de andere vertellen wat er allemaal gebeurt is?' vraag ik aan hem. 'Niet dat ik wil liegen tegen ze, maar ik denk niet dat het een goed idee is..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Denk je dat ze ons zullen geloven. Jij geloofde me amper. Ze zullen heus niet al is van de IMP gehoord hebben." Zeg iik en haal mijn neus op. "Zolang wij het weten is het goed." ik gaf een klein kusje op haar voorhoofd en zuchtte even. Het was goe zo, bijna perfect. Ik denk even terug aan de busrit en begin ´Mary me´ te zingen. Het liedje waar dit allemaal mee begon. Een liedje wat ik me altijd zou herinnenren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij gaf me een klein kusje op mijn voorhoofd. En hij zuchtte even. Alles voelde goed aan zo, en ik was bijna bang dat ik dadelijk wakker zou worden. Toen begon Jasper Mary me te zingen. Het liedje dat hij zong als allereerst, in de bus. Ik zou het altijd koppelen aan hem. Als hij klaar is met zingen lach ik even en zeg:
    'Tuurlijk wil ik met je trouwen. Maar wel als je iets ouder zijn.' en dan geef ik hem een klein kusje op zijn neus. Dat vond ik altijd leuk, op zijn neus. En ik glimlach even naar hem. Dit moment voelde perfect.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Waarom mijn neus, mijn neus is heilig. Jij bent de enige die eraan mag zitten, maar waarom elke keer mijn neus." Vroeg ik bloedserieus. Ik keek even langs haar en slikte even. "Ik en dianta hé. wij hebben.... ik heb..... het kan zijn." Ik liet Jakcy los en stond op. "Dat we .............. "Ik zuchtte even. "Het spijt me." Zeg ik met tranen in mijn ogen. Nog nooit had ik gehuild en nu was ht al de tweede keer, nou de eerstekeer was meer, een traan. Dit, dit was echt huilen. "Het spijt me zo." Breng ik moeilijk uit en kijk nar de grond. "Ik wist......ik..... ik wist niet at me bezielde."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Waarom mijn neus, mijn neus is heilig. Je bent de enige die eraan mag zitten, maar waarom elke keer mijn neus?' vroeg hij serieus. Ik moest erom lachen, ik wilde net zeggen dat het ook ergens anders kon toen hij zei: 'Ik en Dianta hé. Wij hebben... ik heb... het kan zijn,' hij lie me los en stond op. 'Dat we ....' en hij zuchtte. 'Het spijt me,' en ik zag dat hij huilde. Hij had het gedaan met Dianta. Ik voelde me leeg, uit het veld geslagen. 'Het spijt me zo,' brengt hij moeilijk uit, en hij kijkt naar de grond. 'Ik wist.... ik.. ik wist niet wat me bezielde.' en dan te bedenken dat hij dacht dat ik het met Patch had gedaan. Ik wist niet wat ik moest zeggen, ik zat nog steeds. Terwijl Jasper daar zat te huilen. Ik vroeg mezelf af hoeveel Jasper me waard was, na wat er allemaal was gebeurd. Ik stond op en liep naar hem toe, ik ging licht op mijn tenen staan. En kuste een voor een zijn tranen weg.
    'That's the past.' zei ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    ik kon het niet geloven, na wat ik over haar en Paych gezegd had was ze hier niet boos over. "Je bent geweldig." zei ik en ga haar een knuffel. Ik dacht even na, ik mocht het nu niet meer verkloten, het mocht gewoon niet meer. Ik moest me nu sterk houden en alles voor de rest perect maken. "Ik beloof je vanaf nu geen verassingen meer. Als het aan mij ligt tenminste." Lachte ik en begroef mijn gezicht in haar nek. Ik zou 1 ding afvragen, vooral omdat ik het niet ging vragen. aar was ze banger voor. Dat mijn vaders baan alles zou verpesten of dat ik haar nou zo pushen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij begroef zijn gezicht in mijn nek. Wat een beetje kietelde.
    'Gekkie, dat kietelt.' zeg ik tegen hem. En ik geef hem een kusje op zijn oor. En dan fluister ik in zijn oor:
    'Je oor beter dan je neus?' en ik lach er een beetje om, waarna ik zijn hoofd een beetje omhoog til en hem een kusje op zijn mond geef:
    'Of nog beter daar?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.