• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    "Once again, i'm te winner !" riep ik blij. Ik kroop een beetje omloog en sprong toen van de rots af. Ik kwam mooi met beide voetjes op de grond terecht. Ik ging in het zand liggen, wat verder weg van de mensen inclusief Jacky en staarde naar de sterren.

    Jacky
    Ik zag ergens rook vandaan komen, maar ging er niet heen. Als er iets zou afbranden, dan bleef ik alsnog zitten. De vlammen zouden me op mogen slokken. Laat ze maar proberen om me te vullen met hun hitte. Ik staarde naar de sterren. Ik dacht aan mama, en tranen vulde mijn ogen. Ik hield het niet meer, ik stond op, en ging het bos in. Daar zou niemand me horen. Ik liep door de bomen. En ik begon te zingen. Het liedje dat me altijd zou doen denken aan mama.

    Step one you say, "We need to talk."
    He walks, you say, "Sit down, it's just a talk."
    He smiles politely back at you,
    You stare politely right on through,
    Some sort of window to your right.
    As he goes left and you stay right,
    Between the lines of fear and blame,
    You begin to wonder why you came.


    En ik begon harder te zingen, ik moest het eruit zingen:

    Where did I go wrong? I lost a friend,
    Somewhere along in the bitterness.
    And I would have stayed up with you all night,
    Had I known how to save a life.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [i'm going, vanavond kom ik denk ik nog wel even.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Finnie, je moet wel lief voor me blijven, anders wil ik niet meer met je trouwen.'
    'Nee, niet dreigen, Janie. Ik ga echt huilen als je niet met me wilt trouwen,' zeg ik met een lach.
    'Ik moet even iets aan Jacky vragen, loop je mee?' Ze staat op en kijkt naar beneden. 'Alsjeblieft?'
    'Goed dan,' zeg ik en ik ga naast haar staan.

    [Eten, brb!]


    The truth may be orange!

    Jane
    Ik pak Finn zijn hand vast. We zijn natuurlijk wel verloofd.
    Samen lopen we naar Jacky die aan het zingen is.
    'Hee, Jacky, sorry dat ik je stoor maar heb jij misschien mijn schoenen gezien?' vraag ik aan haar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Awesome, the Fray fan for life.)

    Jasper:

    Ik nam een hap van mijn vis. Hij was net niet aangebrand, precies zo als ik het lekker vond. De vieze delen had ik er al afgehaald en voorzichtig nam ik nog een hapje. Niet zo heel ver bij ons vandaan hoorde ik Jacky ´How to safe a life´ zingen. "Hé kan dat kind niet ophouden, ze zingt vals." Schreeude Dianta en sloeg haar armen over elkaar. "Anders moet Jap zingen om het te verbloemen." Lachte 1 van de andere. Van binne nwerd ik boos, omdat Jacky heel goe kon zingen, maar ik zei niks behalve: "Tuulijk." Ik pakte mijn gitaar er weer bij en koos zorgvuldig een liedje uit. Dit keer voor Jacky. ik speelde ´Science and faith´. Gewoon omdat het kon.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ineens vraagt Jane iets aan me, ik had niet doorgehad dat ze richting me was gelopen. Samen met Finn. Hand in hand. En ik word een beetje boos. Oke, Jacky, zet het van je af. Waarschijnlijk had Jane te veel gedronken. Maar dat ze nu deed alsof ze niets had gedaan, dáár kon ik niet tegen.
    'Goh, vergeten wat je gister allemaal gedaan hebt Jane?' vraag ik aan haar.
    'Je schoenen, ik heb geen idee, misschien weet Jasper het wel. Maar die is ook weg.' zeg ik. En een kleine steek in mijn hart. Dan hoor ik ineens science and faith. Een geweldig nummer. Ik luister, het is Jasper.
    'O, ik moet even wat doen.' zeg ik tegen Finn en Jane, en ik loop in de richting van de muziek. Jasper zingt geweldig, en langzaam kom ik dichterbij. Ik zie meerdere mensen, waaronder ook Dianta. Mijn hart krimpt ineen. Misschien hebben ze nu al wat samen, heeft hij ook ik hou van je gezegd tegen Dianta. Ik loop dichterbij, totdat ik niet verder kan zonder ongezien te worden, en ik blijf luisteren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    "Dat is een heel mooi liedje en jij kunt heel goed zingen." Zeg Dianta. Ze schijft wat dichterbij en strijkt haar blonde haar achter haar oor. "Nog iemand waarvoor je het zong?" Grijnst ze. Even kijk ik iedereen aan. "Jacky, het was voor...... Jacky." Zeg ik langzaam en zet mijn gitaar weg. "Het spijt me, ik wil wel met haar aan praten als je dat wil." Ik kijk haar even aan en sla het aanbod af. "Nee, doe dat maar niet, ze mag je volgens mij al niet zo." Lach ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Goh, vergeten wat je gister allemaal gedaan hebt Jane?' Je schoenen, ik heb geen idee, misschien weet Jasper het wel. Maar die is ook weg.' zegt Jacky. Ik weet niet hoe het komt, maar haar stem klinkt boos.
    Voordat ik kon antwoorden was Jacky al verdwenen. 'Blijkbaar is er gister veel gebeurt waar ik niets van afweet,' mompel ik. Ik kijk op naar Finn. 'Wat je ook ooit te horen krijgt, je trouwt toch nog wel met me?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ja, ja dat klopt, Jacky mag Dianta zeker niet. En ik ook niet -.- Daar gaat even wat verandering in komen :Y)]

    Jacky
    'Dat is een heel mooi liedje en jij kunt heel goed zingen.' zegt Dianta. En ik zag dat ze wat dichter naar Jasper toe schoof. That son of a bitch. Maar dan girl of a bitch. Ze strijkt een pluk haar achter haar oren. Zodat ze aandacht vestigt op haar haar. Wat doorzichtig. 'Nog iemand waarvoor je het zong?' grijnst ze. Hij zal het wel voor haar gezongen hebben.
    'Jacky, het was voor... Jacky.' zegt hij langzaam. En mijn hart schokt even. Hij... hij zong het voor mij. Hij zette zijn gitaar weg.
    'Het spijt me, ik wil wel met haar praten als je dat wil.' zegt ze. Het maakt mij niet uit, ik hoor nu alles.
    'Nee, doe dat maar niet, ze mag je volgens mij al niet zo,' zegt hij lachend. Ik neem een besluit en loop langzaam tussen de bomen door.
    'Hoi,' zeg ik, maar niet zo hard. En ik weet niet of iemand me gehoord heeft. Als ze vervelende opmerkingen gingen maken, dan had ik wel een goed weerwoord. Dat heb ik altijd al gehad. Niet dat veel dat wisten, veel dachten dat ik gewoon een meisje was. Maar ik had wel dingen meegemaakt, en daar leer je van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Iedereen kijk naar de plek rechts van me. Ik volg hun blik en kom uit bij Jacky. Voordat ik wat kan zeggen staat Dianta al op. "En wat denk jij hier te doen? Eerst Jassie heel veel oijn doen en dan even heel vrolijk hoi komen zeggen alsof er niets aan de hand is." Dainta gaat voor haar staan en loopt een rondje om me heen. "Zeker weer zo eentje die denkt dat ze veel heeft meegemaakt, dat ze het zich kan permiteren om mensen pijn te doen en dan te zeggen: Ik ben schuw door alles wat er is gebeurd. Want dat is geen excus. Jassie is ook een heleboel gebeurt en dan ga jij het emotionele wrak lopen uithangen." Snauwt ze en gaat weer zitten., maar dit keer op mijn schoot. En zoals altijd laat ik mensen op de verkeerde momenten voor mij praten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik moest om Dianta lachen.
    'Zo, goede performence hoor. Wat ben jij goed. Voor welke award ga je? De ik-ben-een-hoer-award? Nou, mijn stem heb je hoor.' zeg ik, en ik weet dat het hard klinkt. Maar ik heb nergens spijt van. Ze is er stil van, dus ik ga verder:
    'Dus jij weet wat er allemaal gebeurt is hè? Dat ik hém heb pijn gedaan. Terwijl Jasper ondertussen dronken werd. Dat Jasper met andere ging flirten. En dat Jasper met Jane uiteindelijk eindigt. Vrolijk lachend samen, elkaar prins en prinses noemend. Elkaar een kus op de wang geven, en als afsluiter op de mond. Maar nee, ik doe hem pijn. En nee hoor, ik heb helemaal niet veel meegemaakt. Ik heb alleen Jasper als eerste weer in mijn hart toegelaten sinds ik 3 jaar geleden mijn moeder voor mijn ogen heb zien sterven.' en dan ben ik klaar. De tranen komen niet, ik voelde me wel goed.
    'Dus, Dianta, jij wist alles hè?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik zag al voor me hoe dit ging eindigen, ik ou het alleen voorkomen. Diantaa stond op en pakte een foto uit haar tas. "Dit is mijn broertje, mijn andere drie broertje en zusje zijn dood gegaan bij de geboorte, mijn moeder is aan de drank en mijn vader is weggegaan, dus ja, ja ik weet alles. En neem ik ben geen hoer. Want ik, ik heb nog maar 1 vriendje gehad, en toevallig weet ik, tot in tegen stelling van zo een dom huppelkutje als jij, wel de defenitie van dat woord." Ze ging voor Jacky staan. "Mensen weten niet wat ze doen als ze dronken zijn, weet jij wat er door hem heenging, heb je dat uberhaupt gevraagt? Nee, hou dan je bek, lieve schat. Want Jassie verdient zoveel meer dan dat." De woorden klinken scherp en ik weet zeker dat Dianta als ze wou een gat in iemands hart kon branden met niks meer dan woorden. "Jouw probleem is dat je te veel om jezelf geeft. Je bent een egocentric- idiote- sletterige- naife- stomme- domme- achtelijke- rare- huilend wrak." Dianta zei de woorden alsof ze geschreven stonden in een groot boek der wetten. "Dus ga mar snel terug naar het, aan jou ruikende, stinkende hol waar je vandaan komt en laat Jassie verder gaan met zijn leven, wat zonder jou zoveel makkelijker zou zijn." Dianta gaat weer zitten en doet haar haar goed. Ik kijk alleen maar toe en wacht op Jacky reactie. Waarom kon ik niet 1 keertje voor mezelf praten, waarom?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Haar woorden deden me niets.
    'Weet je Dianta, wat het is met mensen zoals jij. Ze denken dat ze met woorden mensen kunnen neerpinnen. En misschien andere mensen, maar niet mij. Ik heb geen woorden nodig zoals egocentrisch, idiote, sletterige, naïve, stomme, domme, achterlijke, rare, huilend wrak. En toevallig weet ik wel wat een hoer is. Het staat voor me in levende lijve. En sorry hoor, maar ja, het wordt inderdaad heel erg gemakkelijk voor hem als jij voor hem praat. En als je überhaupt geluisterd had, dan zou je gelijk door hebben gehad, dat toen ik zei of je alles wist. Maar ja, het was me al snel duidelijk, je hebt geen greintje verstand. Ik had misschien aan Jasper kunnen vragen hoe hij zich voelde. Dát was misschien egocentrisch, maar voor de rest. Nee, ben ik eigenlijk niet egocentrisch. O, en ik kan je vertellen, als je zo lelijk blijft kijken, krijg je rimpels. Het boeit me niets wat je over me denkt, en ik vind het rot voor je, dat je andere drie broertjes, en zusje dood zijn gegaan. Want we weten dus beide hoe het voelt om iemand te verliezen. Maar als je ook maar een béétje medeleven zou hebben, of niet zo dom zou zijn als het achtereind van een varken, dan had je geweten hoe ik me voelde.' Ik wist dat ze me elk moment kon gaan slaan. Dat zou nog leuk worden dacht ik bij mezelf, maar dat was het niet waard.
    'Jasper, wat je ook doet, volg gewoon je hart, oke?' zeg ik tegen hem. En dan draai ik me om, en loop weg. Niet uit lafheid, maar meer zodat ik erger zou voorkomen met Dianta.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik luister naar de woorden van Jacky. "Oke, laat ik is naar mijn hart luisteren." Schreeuw ik en sta op. Ik had er genoeg van. Ik wou dit niet meer. Ik vond het niets om haar zo te zien. Ze moest vrolijk en blij zijn enzo. Ik keek naar het zand dat zich tuusen mijn tenen verspreidde. De lucht was nu bewolkt, alsof het aanvoelde wat er hiier gebeurde. "Je heb gelijk." Zeg ik tegen Jacky.


    We've lived in the shadows for far too long.