• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Hij pakt de ring vast en schuift die om mijn vingers. 'Je gaat een beetje snel. Je hebt nog geen ja gezegt,' grinnik ik. 'Maar goed Jappie, ik wil.' Vrolijk kijk ik richting Finn. 'Finnie zegt ook ja, hij kan me niet weerstaan.' Ik pak de mannenring en schuif die om zijn vinger. 'We lopen weer op schema.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    Ik was zo blij dat Jacky toch aan ringen gedacht had, dat ik helemaal vergeten was om ja te zeggen.
    'Natuurlijk zeg ik ook ja,' zeg ik met een brede grijns terwijl Jane de ring aan mijn vinger schuift. 'En eigenlijk hou ik helemaal niet van ringen, maar voor jou, Jane, maak ik een uitzondering,' zeg ik nog steeds grijnzend.


    The truth may be orange!

    [DAMMIT FINN, ZOEN HAAR, althans, Jasperos, lief, je moet zeggen; dan mogen jullie elkaar nu kussen.]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:33 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik wacht op Jaspers toestemming (:]


    The truth may be orange!

    [Neem het heft in eigen handen anders :Y) Dat zou Jane denk ik geweldig vinden ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Toen het stil bleef aan Jaspers kant van ons geïmproviseerde altaar, zei ik het maar zelf. 'Finn, u mag de bruid kussen.' Ik nam Jane in mijn armen, legde mijn ene hand op haar rug en drukte mijn lippen op de hare. Een beetje overdonderd door mezelf, dat ik dit durfde.


    The truth may be orange!

    Jasper:

    Ik Stond een beetje om me heen te kijken. "Of wacht ja. Ik moet zeggen: U mag de bruid nu kussen,maar uh. GOD DAMMIT JUST KISS THE GIRL!!!!!!!!!!!!!"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tiffany
    Tijdens de kus verscheen er een lach op mijn lippen. Ik vond het leuk dat Finn het uit zichzelf deed, hij wilde het dus echt. Ik legde mijn armen in zijn nek en deed mijn mond een stukje open zodat mijn tong in zijn mond kon glijden. Het boeit me niets dat er allemaal mensen toekijken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik wou lekker tegendraads doen dus nam ik het zakje rijst dat ik het meegenomen en gooide het naar hen. "Ohw, nee wacht, dat is straks pas, damn it, ben ik weer te vroeg".

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:45 ]

    Jacky
    Ik begin te joelen, te juichen en te klappen als Finn Jane zoent. Ik wist wel dat hij dat zou doen. 'En niet te lang zoenen he,' zeg ik lachend. 'Jullie moeten ook de openingsdans doen!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Verkeerde naam, again (:]

    Finn
    Ik voelde hoe Jane moest lachen onder mijn lippen. Ze legde haar armen om mijn nek en deed haar mond open, zodat haar tong in mijn mond gleed. Mijn tong draaide rondjes om de hare en heel even vergat ik alle mensen die toekeken.


    The truth may be orange!

    Felicia
    Ik tikte Austin aan. 'Kijk dan wat schattig!' riep ik toen Jane en Finn stonden te zoenen. 'Ahw, het lijkt net een film! Wat lief!'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:


    "Awh, schattig. Nu kunnen jullie gaan dansen." Riep ik vrolijk en zette de muziek aan. "Met dank aan Lars." Lars die nog steeds hoofdschuddend stond te filmen zette het goede nummer op. ""Dansen maar."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Jane en Finn moeten openen!' roep ik vrolijk uit. 'Dat hoort.' en ik wacht tot ze gaan dansen. Het is een mooi nummer, perfect om te openen. 'Goed nummer Lars,' roep ik naar Lars.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane. BAM, hij klopt
    Ik leun weer naar achter en kijk hem uitdagend aan. 'Moet je me niet ten dans vragen?' De rest vonden het allemaal maar al te leuk. Snel druk ik nog een kus op zijn lippen. 'Ben ik niet een geweldige zoener?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”