• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jacky is nu bij Jane. Maar als je haar roept, komt ze misschien wel :3 ik ga nu eten ;D TOSTI'S <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia
    Mijn haren zaten precies goed en mijn make-up zat ook wel goed. 'Ik ben klaar!' riep ik hard over de camping. Het maakte me niet uit dat het waarschijnlijk niemand wat boeide, maar ik vond het wel leuk om te schreeuwen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Finn
    Met mijn handen in mijn zakken slenterde ik over de camping, op zoek naar iemand die me raad kon geven. Bij voorkeur een meisje. In de verte, bij het douchegebouw, zag ik Felicia staan. Ik versnelde mijn pas en liep naar haar toe.
    'Hé Felicia, ik heb je hulp nodig! Ik heb geen idee wat ik moet aantrekken straks.' Smekend keek ik haar aan.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Wat is er?' vraagt Jacky. Vrolijk ga ik overeind zitten. 'Nou, je had een beloofte gemaakt, die mag je niet verbreken. Doe jij mijn haar en make-up?' Ik zoek de rommelige tent door naar mijn make-up tas. 'Aha, hier is de ene.' Ik overhandig haar een tas die het gemiddelde mens een weekendtas zou noemen. 'Hier zitten krultangen, stijltangen en al die haar shit in.' Dan ga ik op zoek naar de andere tas. 'En hier zit mijn make-up in.' Deze koffer is nog groter dan de eerste. 'Begin maar.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia
    Finn kwam ineens het gebouw inlopen. 'Hé Felicia, ik heb je hulp nodig! Ik heb geen idee wat ik moet aantrekken straks.' zei hij en hij keek me smekend aan. 'Kom al.' zei ik vrolijk. Ik voelde me best vereerd dat hij mij vroeg voor zijn kleren. 'Shit, Jane is hier.. Mag ik je koffer doorzoeken, want je mag Jane nog niet zien.' zei ik smekend toen we voor de tent stonden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Finn
    'Kom al!' zei ze vrolijk en ze volgde me naar mijn tent. 'Shit, Jane is hier. Mag ik je koffer doorzoeken, want je mag Jane nog niet zien.' Ik haalde mijn schouders op.
    'Prima, doe maar.' Ze ging de tent binnen en ik zette me neer in het gras, wachtend tot ze weer naar buiten zou komen.


    The truth may be orange!

    Felicia
    'Hallooo!' zei ik blij toen ik de tent binnen ging en Jane en Jacky zag. 'Niet kijken hoor, ik moet kleren voor Finn zoeken.' zeg ik en ik ruk zijn koffer open en begin wild tussen zijn kleren te zoeken. Uiteindelijk vind ik een zwarte broek, een witte blouse en een grijze trui. Ik loop de tent uit. 'Trek dit eens aan.' zeg ik en ik geef het aan hem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    'Is goed,' zeg ik met een grote glimlach. Ik vond het geweldig om te doen. 'Oke, je jurk is in verschillende redelijk felle kleuren, dus ik ga je make-up er op instellen. Ik maak geen clown van je, trouwens.' zeg ik lachend. En ik begin met Jane's make-up. Als ik daarmee klaar ben zoek ik even naar een spiegel en houd die voor. 'En, wat vind je ervan?' vraag ik aan haar. 'Als je het goed vind, de make-up, dan ga ik verder met je haar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Met grote stappen komt Felicia uiteindelijk de tent uit. Ze duwt een stapeltje kleren in mijn handen: een zwarte broek, een witte blouse en een grijze trui.
    'Trek dit eens aan,' zegt ze en gehoorzaam doe ik de kleren aan. Ik neem een soort van pose aan en kijk afwachtend naar haar reactie.

    [Eten, ben straks terug!]


    The truth may be orange!

    Felicia
    Ik lachte breed toen hij de kleren aan had en liep naar hem toe. Ik vouwde het boordje van zijn blouse nog iets over zijn trui heen en stapte toen weer weg. Zijn kleren(zonder die opdruk op de trui) zagen er super uit. 'Perfect.' zei ik vrolijk. 'Je ziet er goed uit Finnie!'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [hahahah die opdruk ]

    Jane
    'Perfect,' glimlach ik. Ze stelde haar smaak af op mijn make-up, zodat ik er niet uit zag als een barbiepop. Jacky is meestal niet van dat overdreven gedoe. 'Ik heb al een idee voor mijn haar, ik wil van die grote pijpenkrullen. Zoals-' Ik zoek in mijn tas naar een foto. Er is altijd van alles in mijn tas te vinden. 'Dit.' Ik laat haar de foto zien van hoe ik mijn haar wil hebben. 'En daarbij wil ik een kroontje.' Ik zoek in mijn koffer naar het kroontje die ik voor mijn sweet sixteen had gekregen. Ik heb werkelijk allerlei troep mee. 'Deze.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    De foto die Jane liet zien was werkelijk prachtig.
    'Dat komt voor elkaar! Zoiets had ik al in gedachten.' zeg ik met een glimlach. Ik ga aan de slag, en na een half uur ben ik klaar met het haar. 'Oke Jane, dan nu nog de finishing touch, het kroontje.' en ik ga voor Jane staan en zet het kroontje mooi op haar hoofd. 'Je ziet er zo geweldig uit Jane.' en ik liet haar nog de achterkant van haar haar zien. 'Oke, we hebben nog 3 kwartier tot de bruiloft. Heb je er al zin in?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ik zie er, al zeg ik het zelf, mooi uit. 'Het is echt prachtig geworden Jacky, dankjewel.' Nog een keer kijk ik in de spiegel. 'Tuurlijk heb ik er zin in.' We doen net alsof het een echte bruiloft is, terwijl het gewoon voor de grap is. Ik kijk naar de speelgoed ring om mijn vinger. 'Heb je mijn geweldige verlovingsring al gezien?' Ik laat haar de ring zien. 'Schattig he?' Dan zie ik mijn jurk liggen. 'Ik doe hem alvast aan.' Voorzichtig kleed ik me om, ik wil de jurk niet stuk maken.

    [Dit is dus de jurk van Jane. Is hij niet geweldig? Daarin wil ik later sowieso trouwen. hihi]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Jane trekt haar jurk aan, en het staat geweldig zo.
    'Vind je hem echt leuk?' vraag ik aan Jane. 'Zoals ik Jasper leuk vind. Alhoewel, meer dan leuk.' ik keek nu al uit naar de bruiloft van mij en Jasper. We hadden het er vanmiddag over. Maar eerst moet ik nog mijn verjaardag vieren. 'Over 3 dagen is mijn verjaardag.' deel ik Jane ook mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Welke kleur is Jacky's jurk??)


    We've lived in the shadows for far too long.