• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Ik weet niet. Finn is de liefste jongen die ik ken. Ik denk eigenlijk dat ik hem leuk vind. Tot nu toe zijn we beide niet serieus geweest. Hij zal vast niet zo over mij denken.' Voor het eerst in mijn leven was ik onzeker over iets. 'Ja ik weet het, daar moeten we ook nog veel voor regelen.' Volgens mij was Jasper iets aan het regelen voor Jacky, dat moet ik even navragen.

    [Zullen we als macademia terug is al de bruiloft doen? Ook al is het nog niet acht uur?]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:35 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Vincent???? Het is Jasper in dit topic)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Dude, hij heet Jasper :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En ik vind het goed :3]

    Jacky
    'Je klinkt er onzeker over,' zeg ik zacht. 'Misschien moet je er gewoon voor gaan. Je weet toch, dadelijk heb je je kans, als de bruiloft is. Wat komt er ook alweer na het ja-woord?' vraag ik met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Jacky's jurk, welke kleur is die nou?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Back! Kom maar op met die bruiloft (:]


    The truth may be orange!

    Jane
    'Ik ben er ook onzeker over. Ik snap niet hoe mensen dat volhouden. Altijd maar dat onzekere gedoe. Ik heb medelijden met ze, het voelt kut.' De laatste woorden drongen nu pas door. 'Dan komt de kus,' zeg ik zacht. 'Nee, dat gebeurt vast niet. Het is geen officiele bruiloft.' Ik ben te jong om te trouwen, maar alleen al om de kus zou ik het willen.

    [Facepalm haha]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    BlueHope schreef:
    (Jacky's jurk, welke kleur is die nou?)


    [mintgroen :3]

    Jacky
    'Ik kan er zelf over praten. En op een gegeven moment, dan ben je er wel zeker van.' zeg ik tegen Jane. 'Dan voel je dat.'
    Ik kijk Jane aan als ze zegt dat het geen officiële bruiloft is. 'Het enige wt er niet officieel aan is, is dat we geen dominee hebben om het wettig te maken, voor de rest zo officieel als wat.' dan kijk ik op mijn horloge. 'Het is tijd Jane!' zeg ik tegen Jane. Ik had de spullen allemaal klaargezet vanmiddag, dus daar hoefde ik me geen zorgen meer over te maken. 'Let's go! Ben ik eigenlijk je getuigen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oh gosh, wie is de getuige van Finnie? Any volunteers?]


    The truth may be orange!

    (Jasper en Lars staan voor je klaar!!!!!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik besefte dat het best tijd werd dat ik mezelf klaar moest maken. Ik stond op en nam de kleren, vers ondergoed, handdoek en douchespullen die ik nodig had. Ik liep naar het douchegebouw en ging in een kotje staan. Uitgekleed natuurlijk. Ik douchte me snel. Mijn haar rook naar exotische vruchten, geweldig. Ik had geen andere shampoo. Ik waste mijn lichaam en stapte het hokje uit. Ik droogde me af en deed mijn kleren aan. Bestaande uit een zwarte, zogezegd, kostuumbroek, een wit, V-Hals shirt, wat mooi uitkwam door mijn gebruinde huid, en daarboven een zwart leren vestje. Straks zou ik mijn rode Ray-Ban nog opzetten. Ik deed mijn haar, hoe meisjesachtig dat ook klinkt, en zorgde ervoor dat ik nog beter rook dan dat ik al rook. Haha, ego. Ik poetste mijn tanden, en spoelde met mondwater. Ik stak een pepermuntje in mijn mond en liep terug naar buiten. Bij de tent dropte ik alles en ging op een stoeltje zitten dat ik had gekocht aangezien het gras niet echt goed zat.

    Jane
    'Ja, volgens mij wel,' beantwoord ik haar vraag of zij mijn getuige is, Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het inderdaad tijd is. 'Oh my god, ik ben zo zenuwachtig.' Gelukkig had ik voor mijn doen niet hele hoge hakken aan, ik sta te trillen op mijn benen. 'Wat moeten we nu doen? Zit mijn haar nog wel goed?' Ik stap de tent uit en wacht tot Jacky er ook uit is. 'Zie ik er echt goed uit?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    Jane en Jacky liepen de tent uit en ik liep er naartoe. 'Jane, je ziet er echt prachtig uit!' zei ik vrolijk. Oke, we hadden wat probleempjes gehad, maar ze zag er echt mooi uit. 'Jacky jij ook hoor!' zei ik toen snel.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Finn
    Zoekend liep ik over de camping, in de hoop snel Jasper te vinden. Ik had nog zo'n twintig minuten voor de bruiloft zou beginnen en ik was wanhopig op zoek naar een getuige.


    The truth may be orange!

    Jasper:


    Vrolijk zingend liep ik over de camping.Bijnahad ikalles geregeld, alleen nog Autin vinden. Hij moest me helpen met mijn snode plannetje. Ik kleede me snel om en knopte mijn stropdas. Het ging me nog geen eens zo om de bruiloft. Mijn pak (Maar dan met groene stropdas) Zat preecies goed en mijn haarwerkte eindelijk is mee. Ik haalde mijn hand nog even door mijn haar. "Ga gewoon,Jane en Megan zullen Het leuk vinden." Zeg ik tegen Lars die zijn Iphone zozet dat de muziek zich indegoede volgorde afspeeld. Na een tijdje had ik hemzover om zijn pak aan te doen en alles te filmen. Vrolijk gaf ik hem de camara en haaste me de tent uit. in mijn haast liep ik tegen Finn op. "Weet jij waar austin is, hij moet me met iets helpen."


    dit is Lars zijn pak: http://www.ahfashion.com/products_pictures/cache/normal_884_lg[2].jpg

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:59 ]


    We've lived in the shadows for far too long.