• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ik heb even een naam nodig van Jane's beste vriendin.......:Y) )


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia
    Austin was weg met Jasper en Lars had me dodelijk aangekeken, jammer voor hem, ik bleef bij Austin. Ik liep naar de plek waar het zou gaan gebeuren en ging vooraan op een stoeltje zitten. Trots keek ik naar Jane en Jacky, ze zagen er allebei supermooi uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Manon (flower)]


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    [Manon (flower)]


    [Hoe zou je daar nou op komen? ;p]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    (...)

    [Hoe zou je daar nou op komen? ;p]


    (Is Manon goed, of wil je iets anders?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Natuurlijk is Manon goed (:]


    The truth may be orange!

    Jacky
    'Tuurlijk komen er mensen, kijk daar is Felicia al.' zeg ik tegen Jane. Felicia gaat op een stoel zitten. 'Kom Jane, dan moeten wij verdwijnen, want jij hoort naar Finn te lopen.' en ik sleur Jane mee, voor zover dat gaat op haar hakken. 'O.. ik weet trouwens niet wie de ceremonie doet, als niemand dat doet, dan doe ik dat wel. Dan ben ik gewoon en je getuige, en je ceremoniemeester.. Meesteres.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Ik rende even terug naar mijn tent. Ik wou indruk maken op Jacky, dit is wat ik deed. Voorzichtig zette ik de laptop op een tafel en zette hem goed. "daarna gaf ik een hand aan de man die de ceremonie meester voor moest stellen. "Goedeavond." zei ik vrolijk. En duwde de man op zijn plaats. "Finn, hier staan. Lars film vana daar en Austin, sit the fuck down." Zei ik vrolijk en keek vol spanning naar de laptop. "Iedereen dit is Manon. De beste vriendin van Jane, ik vond dat ze erbij moest zijn." Skype was er niet voor niets. Zelf ging ik ook goed staan. Showtime.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    De eerste "gasten" gaan al zitten. Het gaat dus wel door. 'Jasper zou dat doen als het goed is, dat had hij me gevraagd.' Stiekem kijk ik door de straten naar het stukje camping die langszaam volstroomt. Oké, niet echt volstroomt, er komen maar een stuk of vijf mensen. 'Ieeh, het is zo spannend!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Finn, hier staan,' zegt Jasper en hij duwt me op mijn plaats. Holy fuck, alles wordt blijkbaar ook gefilmd en zelfs de beste vriendin van Jane volgt alles mee vanaf Skype. Ik kijk even nieuwsgierig rond, in de hoop een glimp van Jane op te vangen, want ik ben erg benieuwd naar hoe ze er uitziet.


    The truth may be orange!

    Jacky
    'Ik denk dat Jasper dat perfect zou kunnen,' zeg ik met een glimlach tegen Jane. Als ik iedereen zie zitten, wacht ik op het goede moment en zeg tegen Jane: 'Ben je er klaar voor?'

    [Moet er niet een daar komt de bruid muziekje aan voor als Jane gaat lopen? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (En het muziekje begint. *Jasper drukt op een knopje*)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    Wanneer de muziek begint, draai ik me om en ik kijk gespannen naar achteren, wachtend op Jane. Ik sta voor een soort van tuintafel, die volgens mij het altaar moet voorstellen. Ik ben erg benieuwd wie er voor dominee gaat spelen.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Ik ben er klaar voor,' grijns ik. Ik pak Jacky haar arm vast en trek haar mee. Een lach verschijnt op mijn gezicht als ik Finnie zie staan, die er inderdaad goed uit ziet. 'Tadatadam.' Vrolijk begin ik het muziekje te zingen dat er altijd op bruiloften is terwijl ik loop. Dan valt me de laptop met Manon op het scherm me op, ze denken ook overal op. 'Hee Manon!' Zo snel mogelijk, wat niet snel is op hakken, ren ik naar de laptop en ga ervoor staan. 'Gave jurk hé?' lachend draai ik een rondje. 'Maar ik moet gaan, ik ga trouwen zoals je al weet.' Snel ren ik weer terug naar Jacky. 'Overnieuw, jullie hebben niets gezien!' Ik trek Jacky weer mee terug achter de bosjes en kom dan weer tevoorschijn. Dezelfde lach verschijnt op mijn gezicht als ik Finn zie. Weer begin ik het lied te zingen terwijl we door het gangpad lopen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    Jane loopt naast Jacky langzaam over het gangpad, een tikje wankel op haar hoge hakken. Ik moet lachen. Ze ziet er geweldig uit in die jurk.


    The truth may be orange!