• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Je ziet er geweldig uit Jane, en je haar blijft de hele avond goed zitten. Geloof mij maar.' en ik geef Jane een knuffel. 'Thanks Felies, jij ziet er ook goed uit.' en ik kijk even rond. 'Laten we maar naar de plek gaan dan.' zeg ik tegen Jane en Felicia. Ik voel nog even voor de zekerheid of ik de ringen bij me had. Check.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet even computer switchen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Jasper kwam zijn tent uitgelopen en in zijn haast liep hij tegen me. 'Weet jij waar Austin is, hij moet me met iets helpen.' Ik haalde mijn schouders op.
    'Misschien bij de douches, om zich klaar te maken. Maareuhm, Jasper, zou jij mijn getuige willen zijn. Die heb ik namelijk nog niet en het is nog maar een kwartiertje voor de bruiloft echt begint.'


    The truth may be orange!

    Tiffany
    Even was ik verbaast door Felicia haar compliment, we kunnen het nou niet echt goed met elkaar vinden. 'Dankje,' mompel ik. Ik was haar kut opmerkingen zeker nog niet vergeten. 'Staat Finnie al klaar?' Gelijk schiet ik weer in de stress. 'Hij zal me daar toch niet laten staan hé? Of nee zeggen?' Als ik me al zo druk maak op een nep-bruiloft, hoe zal het dan wel niet gaan op mijn officiële bruiloft.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Finnie is klaar ja, ik heb hem speciaal voor je aangekleed.' lach ik. 'En hij laat je echt niet staan hoor. Oh ja, het spijt me voor alles wat ik heb gezegd Jane, ik heb echt geen zin meer in ruzie. Ik snap het als je me niet kan vergeven, maar dan nog, het spijt me.' zeg ik dan eerlijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Ik had eerlijk gezegt niet verwacht dat ze sorry zou zeggen. Aan haar blik en stem te zien en horen meende ze het oprecht. 'Het spijt mij ook, ik had niet gelijk zo bot moeten reageren.' Ik glimlach naar haar. 'Als jij hem hebt aangekleed, zal hij er vast top uitzien, net zoals jij.' Het jurkje van Felies was werkelijk prachtig. Haar haren zaten ook perfect.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    "Ïk zou me vereerd voelen." Zei ik oprecht en zuchtte even. "Dit is het dan, al is het niet echt-echt." Ik slikte even en haalde iets uit mijn zak. "Ik moet je alleen om toestemming vragen. Ik wilje bruilot namelijk een beetje gebruiken om jacky iets te vragen." Ik haalde de ring uit mijn zaken opende voorzichtig het doosje. "Ik wil misschien niet meteen trouwen, maar ik wil wel genoeg tijd hebben om te wennen aan het gevoel en me voor te bereiden." Lag ik uit en keek even naar de ring.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia
    Ook zij bood haar oprechte excuses aan en gaf me zelfs een compliment. 'Dankjewel, ik ga heel eventjes Austin zoeken. Succes dadelijk!' zei ik glimlachend en ik liep weg. 'Hello handsome.' zei ik lachend toen ik Austin als een of andere macho in een stoeltje voor de tent zag zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik keek op, "Welk mooi meisje riep er me ?" vroeg ik glimlachend. Mijn broek spande teveel, serieus, had wel logica aangezien ik die 2 jaar geleden gekocht had ofzo.

    Finn
    'Ik zou me vereerd voelen,' zegt hij met een korte zucht. 'Al is het dan niet echt-echt.' Hij haalt iets uit zijn zak. 'Ik moet je alleen om toestemming vragen. Ik wil je bruiloft namelijk gebruiken om Jacky iets te vragen.' Hij haalt een doosje uit zijn zak, waar een prachtige ring in zat. 'Ik wil misschien niet meteen trouwen, maar ik wil wel genoeg tijd hebben om te wennen aan het gevoel en me voor te bereiden.' Ik kijk hem met een brede lach aan.
    'Ik ben benieuwd naar haar reactie, volgens mij gaat ze dolgelukkig zijn!', zeg ik oprecht. 'En laten we nu Austin gaan zoeken, we hebben niet zoveel tijd meer!'


    The truth may be orange!

    Felicia
    Ik liep naar hem toe en ging bij hem op schoot zitten wat net ging voordat het stoeltje inzakte. 'Ik zie nergens een knap meisje hoor.' zei ik blozend en ik drukte snel een kusje op zijn wang. 'Waar zie jij dr dan?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:


    "Austin zit daar." Zei ik en wees naar Austin die op een stoeltje voor zijn tent zat. Ik zag Fel ook al aankomen. Daarmee zag ik Lars vast beraden doorlopen naarde plek, terwijl hij een blik naar Fel worp. Ik zweer je als blikken konden dooden was Fel doodgegaan, opgestap en weer doodgegaan. "Hoi Austin." Riep ik blij en maakte een gebaar. "We moeten gaan, we hebben nog 5 minuten."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Zoals Felicia al zei, Jane, hij laat je niet staan.' zeg ik geruststellend. 'En als hij dat wel doet zal ik hem persoonlijk naar het altaar slepen.' en ik moet grijnzen als ik het voor me zie. 'Kom, je moet klaar gaan staan, dadelijk moet je namelijk naar het altaar lopen.' en ik loop samen met Jane naar de plaats waar we dadelijk samen zullen lopen, zodat ze elkaar het ja-woord kunnen geven. Ik had Jasper niet meer gezien, die zou dadelijk mijn jurkje pas zien. 'Kijk Jane,' en ik wijs naar hoe ik alles heb neergezet. Ik heb zelfs een paar stoelen neer gezet, om het effect na te bootsen. 'Ik heb mijn best gedaan, hopelijk vind je het wat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ik kijk even naar de plek waar de bruiloft zou gaan beginnen, niemand zat er nog. 'Het is prachtig Jacky, maar er is niemand.' De teleurstelling was op mijn gezicht te zien maar veranderde gelijk weer in een lach. 'Nu allemaal van jullie luie donders en naar mijn bruiloft komen!' roep ik hard. Het moet wel te horen zijn op deze kleine camping.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:22 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik drukte vlug een kusje op haar lippen. "Lipgloss" zei ik lachend. Ik stond recht zonder haar te doen vallen en liep met Jasper mee. "Ik kom al". Ik nam nog vlug de boxen mee voor mijn iPhone zodat die alvast klaar stonden voor de dans.