• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:

    Ik lag en shud mijn hoofd even. In mijn hoofd herhaalde ik het liedje 'Dear Maria count me in' en zacht zong ik mee. Het ging tot nu toe nog vrij goed vond ik. Ik wierp een blik op Lars,die duidelijk hele andere prioriteiten had dan de bruiloft filmen. Lachend gooide ik een klein steentje naar hem. Snel filmde hij Jane weer. Fijn, kon ik dat ook gaan monteren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Jane en ik liepen samen over het pad, terwijl Jane nog heen en weer dartelt. Jasper ziet er ook echt knap uit. Ik knipoog naar hem. En dan komen Jane en ik bij het altaar aan. Tenminste, de tuintafel die het altaar moet voorstellen. En ik knik naar Finn. Ik voel nog even, en ik heb de ringen nog steeds, voor als Finn geen ringen heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Wanneer Jane bijna naast me staat, bedenk ik me plots dat ik geen ringen heb. Ik probeer het te seinen naar Jacky, vorm 'help' met mijn mond, in de hoop dat zij het wel merkt, maar Jane niet. Wanneer Jane naast me staat, laat ik mijn hand rond de hare glijden en ik knijp er even bemoedigend in. Ik glimlach naar haar. God, ze ziet er echt heel mooi uit zo.


    The truth may be orange!

    Jane
    Ik hou op met mijn gezang als we aankomen. Normaal ben ik een ster in het lopen op hakken. Door de zenuwen sta ik weer op mijn benen te wankelen. Ik laat Jacky los en ga voor Finn staan. Het altaar is ook orginieel bedacht: een tuintafel. Ik kijk even om me heen om te zien wat ze allemaal wel niet geregeld hebben, het ziet er gaaf uit. Dan kijk ik weer naar Finn.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:11 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Lachend keek ik naar de hele ceremonie achtig iets. Dit was echt de beste bruiloft ever. Ik bedoel, een tuintafel als altaar ? Beter kan niet !

    Jacky
    Ik zie Finn seinen om hulp, maar ik heb geen idee waarvoor. Ik laat hem maar zo staan, hij zal vanzelf wel zien dat alles er is. Ik vraag me af of het over de ringen gaat, maar die komen pas wanneer Jasper dat zegt. Dus ik laat óf Finn nog even in zenuwen, of ik weet niet waar hij wel hulp mee nodig heeft. 'Jullie zijn er leuk uit samen,' zeg ik met een glimlach. 'Hit it Jasper!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moringa schreef:
    Tiffany
    Ik hou op met mijn gezang als we aankomen. Normaal ben ik een ster in het lopen op hakken. Door de zenuwen sta ik weer op mijn benen te wankelen. Ik laat Jacky los en ga voor Finn staan. Het altaar is ook orginieel bedacht: een tuintafel. Ik kijk even om me heen om te zien wat ze allemaal wel niet geregeld hebben, het ziet er gaaf uit. Dan kijk ik weer naar Finn.


    [LOL, wat is het met iedereen vandaag, ze heet Jane, niet Tiffany ;)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heel veel mensen zie ik vandaag al de verkeerde namen zeggen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wehhh, sorry. Het is vandaag niet echt mijn dag. Hoeveel fouten ik wel niet heb gemaakt. xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia
    Austin zat naast me te lachen en ik glimlachte breed toen ik zag hoe schattig ze daar samen voor het zogenaamde altaar stonden. Toch hield ik Lars in de gaten, ik had echt het gevoel dat hij me elk moment ging aanvallen ofzo, maar dat zou hij toch niet doen op een bruiloft?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik pak een groot, maardanook echt groot boek it mijn tas en lag het op de tuintafel. Ik had het uit eenklein winketje niet zo heel diep in de stad. Ik sloeg het open, en het was misschien een beetje cliché, en stofwolkjes vloge omhoog. Inhet hele grote boek was een halve bladzijde beplakt met een ander soort tekst. ""We zijn haar vandaag bij een om" Begon ik mijn hele verhaal, na een compleet verzonnen verhaal,wat nergens over ging, sloeg ik het boek weer dicht. "Wat is daarop u antwoord?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Jasper leest een heel verhaal voor, en ik vind het lief van hem. En hij zag er echt goed uit. 'He Finn,' zeg ik dan, voordat ze antwoord geven. Ik tover de ringen tevoorschijn en houdt ze schuin omhoog ten teken dat ik ze ga gooien naar ze. 'Deze soms nodig?' het waren mooie ringen, en ik wist zeker dat Finn en Jane ze ook mooi zouden vinden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ik moet lachen om het verhaal dat Jasper verteld. 'Dude, het slaat nergens op.' Ik kijk opzij naar Jacky die twee ringen tevoorschijn haalt, die werkelijk prachtig zijn. 'Alleen al om die ring zou ik ja zeggen.' Ik kijk weer naar Finnie. 'En om jou natuurlijk.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    Jacky lijkt mijn kreet om hulp niet door te hebben, dus ik wend me maar naar Jasper. Hij leest een heel verhaal voor uit een gigantisch boek.
    'Hé Finn,' klonk opeens de stem van Jacky. Ze tovert ringen tevoorschijn en gooit ze naar mij. 'Deze soms nodig?'
    Ik zend haar een dankbare blik en leg de twee ringen op de tuintafel. Ik neem de ene, duidelijk de vrouwenring. Wanneer ik Jane's hand vastneem, kijk ik haar even glimlachend aan en ik schuif de ring rond haar vinger.


    The truth may be orange!

    Jacky
    Hij schonk me een dankbare blik en mijn glimlach wordt nog groter. Ik had al een beetje verwacht dat hij het zou vergeten. Het ziet er heel mooi uit, hoe hij de ring om haar vinger schuift. En even krijg ik tranen in mijn ogen, het ziet er bijna net zo prachtig uit als toen bij mijn ouders. En ik kijk heel even omhoog en zeg dan in gedachten Ik hou van je mam, weet je, ik zal deze dag, en jullie dag nooit vergeten. En dan knipper ik even een paar keer, zodat de tranen weer weg gaan. En kijk weer naar Jane en Finn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.