• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Niet zo eigenwijs doen he,' zeg ik grijnzend terug. En ik stak mijn tong terug uit. 'Bravo bravo, je kan een salto. Maar goed, dat heb ik nu niet nodig.' Ik legde Austin de dans uit, stap voor stap. 'En, wat vind je ervan?'

    [Het dansstukje wat Jacky aan Aussie geleerd heeft is van 5:40 tot 6:05 in het filmpje :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Geen antwoord dus. Finn was altijd overal en nergens en ik had hem al een tijd niet meer gezien. Dan niet, dan ben ik alleen gast vanavond. Ik keek even rond, Austin en Jacky waren in het gebouw aan het dansen, dus die kon ik maar beter niet storen. Ik wou geen blok aan zijn been zijn. Dan nog maar even zonnen. Ik zakte neer op het gras en ging op mijn buik liggen, mijn ogen dicht, helemaal weg van heel deze vakantie. Als iemand me nodig had zou ik het vanzelf wel merken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Ik vind hem awesome" zei ik grijnsend. Ik nam mijn iPhone en legde een liedje op -dat liedje dus- dat er perfect bij past. "Oké, ik kan het denk ik" zei ik verzekerd, "3.2.1".

    Jacky
    Austin en ik waren aan het oefenen, en al snel ging het steeds beter. En dat liedje past er ook goed bij. En na de 12de keer oefenen ging het perfect. Als we klaar zijn dan juich ik. 'Woehoe!' zeg ik. En ik geef Austin een high-five. 'En dat je het awesome vind beschouw ik als compliment voor mijn geniale denkvermogen.' zeg ik met een grijns. 'Nog 1 keer oefenen? Want daarna moet ik nog langs Jasper.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb zin in de bruiloft ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Omg ik ook, maar Finn is never online;U]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Finn is nu online :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeh, let the wedding begin =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik knikte en opende mijn mond. Ik sloot hem weer en liep naar mijn telefoon die in de boxen zat. Ik spoelde het liedje een stukje terug. "Wat dacht je als we op dit stuk" begon ik, en ik liet het stuk van een liedje afspelen, "Gewoon Freestyle doen, dan bij elkaar komen en afluisten met die move, ik vind hem cool genoeg om af te sluiten" lachte ik.

    [Jane mist Finnie. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Ik vind het perfect,' zeg ik nadat ik het muziekje afgeluisterd heb. 'Dit gaat geweldig worden,' zeg ik grijnzend tegen Austin. 'De bruiloft begint over niet al te geringe tijd, dus ik ga nog even langs Jasper, en daarna langs Jane.' zeg ik dan als ik zie hoe laat het is. 'Tot dalijk Aussie,' zeg ik met een knipoog en ren dan op zoek naar Jasper.

    'Jaaaaaasper,' zeg ik vrolijk als ik hem zie. En ik sla mijn armen om zijn nek via de achterkant. En geef hem een kusje in zijn nek. 'Jou heb ik gemist,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet eten :3 adios amigos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik zag dat Felies in het gras lag te zonnen. Ik sloop geruisloos naar haar toe en ging op mijn buik liggen, boven haar hoofd. Zodat ik met mijn hoofd boven het hare hing. Ik drukte een kusje op haar lippen.

    Felicia

    Ik lag heerlijk van de zon te genieten en droomde langzaam weg. Ineens voelde ik een heel licht kusje op mijn lippen en meteen opende ik mijn ogen. Ik keek recht in Austin's vrolijke ogen. 'Ook hallo,' zei ik toen ik nog een kusje op zijn lippen drukte. 'Is het allemaal gelukt met Jacky?' vraag ik dan vrolijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik knikte vrolijk, "We zijn tegek samen !" riep ik vrolijk uit. Ik ging rechtzitten. "Echt waar, ze kan misschien niet zo veel moves bedenken maar degene die ze bedenkt zijn geniaal". Misschien moesten we maar eens beginnen dansen. Maar zodat niemand ons kende. Gewoon op YouTube, zien hoeveel hits we hadden. Cool.