• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat hij begint te snikken en ik keek maar naar hem. Ik kon niets doen om zijn pijn weg te halen. 'Ga weg,' bracht Kurt snikkend uit. Zonder iets te zeggen of doen. Liep ik zijn kamer uit, richting mijn huis, terwijl mijn tranen langs mijn wangen glijden. Ik zou niemand meer pijn doen..


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Telefoon was leeg' mompel ik, en kijk naar mijn handen.
    'Tis mijn schuld dat Kurt hier ligt hé?'zeg ik zacht.


    El Diablo.

    Rachel
    Is het goed als ik even bij Kurt kijk of hij wakker is, even me verontschuldigen van straks" zeg ik zacht. Ik loop de deur uit en klop bij kurts kamer aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [welke dag is vandaag in glee? Ik wil wel inspringen, maar dat kan beter op een ochtend]


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    [het is nu laat in de middag vroeg in de ochtend. ik schat een uur of 6


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oh, dan wacht ik nog wel even tot het de volgende dag is (: ]


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    [Jawel, dat is het wel xD]

    Finn

    'Um, nou dat wil ik ook nou weer niet zeggen.' zei ik al iets rustiger. 'Sebas, als het al iemands schuld moest zijn, is het wel van Damon. Hij heeft niet alleen Kurts leven in gevaar gebracht, maar ook de jouwe.' zei ik.

    Kurt

    Blaine liep weg zonder iets te zeggen, hij ging vast naar zijn leuke minaar of minnares toe. Maar al gauw werd er weer aan de deur geklopt. 'Ga weg!' gilde ik deze keer harder, omdat ik dacht dat het Blaine was. Ik wilde hem hier bij me hebben maar ook weer niet. Hij had me bedrogen. Hij hield niet van mij, dat was duidelijk. Ik was kapot, gebroken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hooorde Kurt gebroken ga weg schreeuwen. Snel trek ik de deur open en snel ik naar een huilende Kurt. Ik sloeg mijn armen om me heen. "wat is er Kurt?" zeg ik zacht terwijl ik probeerde rustig te krijgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Het bleek toch niet Blaine te zijn, maar Rachel. Ze liep naar me toe en sloeg mijn armen om me heen. Ik snikte pijnlijk terwijl ik haar aan keek. 'Wanneer houdt dit toch op?!' riep ik waardoor mijn gezicht nogmaals vertrok van de pijn. Schreeuwen en huilen deed pijn. Ik sloeg mijn handen voor mijn gezicht omdat de pijn even de hevig werd en keek daarna Rachel weer aan. 'blaine,' bracht ik snikkend uit. Ik kon amper ademhalen. 'Hij is..-' ik kon het niet eens uit mijn keel krijgen..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik merkte dat hij pijn had. Voorzichtig liet ik hem terug zakken en aaide over zijn gezicht. "stt stil Kurt even uitrusten voordat je teveel pijn krijgt" zeg ik zacht en pak zijn hand vast. Arme Kurt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wie wilt met Mercedes praten? Ze is nog steeds in het ziekenhuis. Ik kan nu niet veel doen met Quinn aangezien ze nog steeds op een bankje bij Amen zit, maar ben aan het wachten op een reactie.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik liet me door Rachel terug zakken, maar ik kon niet stoppen met huilen. Ik moest het aan haar vertellen, ik werd gek als ik dit opkropte. Ik werd sowieso al gek van al die pijn, en dan heb ik het niet eens over de lichamelijke pijn. 'Hij is vreemd gegaan, Rachel.' zei ik fluisterend.

    [Je kan naar Kurt & Rachel toegaan of Sebastian & Finn?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik even door wat hij fluisterd. Ik kijk hem streng aan. "Kurt je moet eerst beter worden, ik zal met hem praten als je dat wilt oké?" Ik veegde wat van zijn tranen weg en wreef even over zijn hand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Wat valt er te praten? Helemaal niets!' riep ik woedend. 'Hij houdt niet van me, want anders had hij me dit niet aangedaan. Ik wil gewoon..-' mijn stem stierf weg. Wat wilde ik eigenlijk? Zelfs dat wist ik niet eens. Ik veegde mijn tranen van mijn gezicht, maar het had geen nut omdat ze al snel weer vervangen werden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    Wanneer ik dacht dat ik gesnik uit de kamer van Kurt hoorde komen, kon ik me niet langer inhouden en klopte zachtjes op de deur voordat ik hem opende.
    "Kurt?" Vroeg ik voorzichtig en stak mijn hoofd naar binnen.
    Wanneer ik hem zag zitten, werden mijn vermoedens bevestigd waardoor ik automatisch de deur wat verder open deed en naar binnen ging.
    "Babe, wat is er aan de hand?" Vroeg ik bezorgd en fronste even toen ik van hem, naar Rachel en terug keek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.