• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Hiram Berry

    'Ja, lieverd. Waar ben je nou toch? Je had beloofd om op tijd thuis te zijn en het is veel te laat geworden. Leroy, ik en jij zouden dat gesprek nog hebben. En Leroy is al bijna aan zijn derde borrel toe.' kirde ik iet wat dramatisch.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Ik kan zelf ook naar de kantine' grinnik ik, en met een paar bewegingen zit ik in de rolstoel. 'Let's go!' grijns ik.


    El Diablo.

    Mercedes

    "Moet ik zijn wagen inslaan voor je?" Zei ik met een kleine glimlach in een poging hem op te beuren.
    Ik was van mening dat Blaine niet langer goed voor Kurt was.
    Dit was immers al de tweede keer dat hij Kurt kwetste en ik had het vermoeden dat hij dit ook geen derde keer kon verdragen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik zucht nogmaals. "ik vraag Finn of hij me thuis brengt tot zo" snel hang ik op. Verdomme ze waren het niet vergeten. Ik voel me een beetje bang worden. Met angst loop ik naar Finn. "ze willen met me praten, dus kun je me naar huis brengen>?" ik kijk hem even aan en zie Sebas in de rolstoel.


    [nu moet ik dus gaan. maar ik reageer morgen. breng haar morgen maar naa rhuis ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Oké dan,' grijnsde ik waarna ik achter hem aan liep naar de kantine.
    Het viel nog mee dat hij überhaupt in de rolstoel ging zitten. Daarna kwam Rachel naar ons toe om te vragen of ik haar naar huis wilde brengen. 'Is goed, ik kom er zo aan, oké?' zei ik tegen haar. Dat had toch niet zoveel haast.

    Kurt

    Ik toverde een klein nep lachje op mijn gezicht en schudde mijn hoofd. Maar al gauw voelde ik me weer miserabel. Waarom deed Blaine dit? 'Geld je aanbod van toen nog?' vroeg ik waarnaar ik Mercedes nog altijd aankeek met een betraande gezicht. 'Wat ik ben helemaal klaar met jongens.' grapte ik zonder te lachen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grinnik en neem snel een slushee en een puntzak friet. Ik ga aan een tafeltje zitten. 'Rolstoelen zitten best lekker' grinnik ik.


    El Diablo.

    Mercedes

    Ik lachte en liet langzaam zijn hand weer los.
    "Ik zou ja kunnen zeggen, maar ik betwijfel of je dan gelukkig zou zijn." Glimlachte ik troostend. "Ander en beter, toch?"
    Een kleine zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik naar Kurt keek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik knikte naar Finn en hoopte dat hij snel zou komen.
    Als mijn vaders boos en ongerust waren hoefde ik het gesprek helemaal niet mmeer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ben even stiekem en kort er]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Serieus? Want het lijken mij echt vreselijke ondingen. Ik zou er niet eens normaal mee kunnen rijden denk ik.' zei ik. 'Je eet trouwens best gezond voor iemand die net een harttransplantatie heeft gehad.' zei ik sarcastisch.

    Kurt

    'Ik snap het niet, ik snap het gewoon niet.' zei ik weer gefrustreerd tegen Mercedes. 'Alles was nep en gespeeld.' zei ik waarna er weer een traan over mijn wang rolde. 'Ik dacht dat wat we hadden echt speciaal was, maar hij had gewoon seks met een ander.' zei ik waarna ik halverwege de zin weer begon te huilen, fijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Ja he' mompel ik.
    Ik kijk naar Finn en rij wat achteruit.
    'Dus jij zou dit niet kunnen?' grijns ik, en begin rondjes te draaien.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik besluit maar naar de kantine te lopen om daar op hem te wachten.
    IK zie Sebas met eten zitten en Finn grijnzen. "Finn mijn ouders zijn een beetje chagie dus zou je me nu gelijk kunnen bregne deste sneller ik ervan af ben" mompe; ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en ik ga weer. ik reageer morgne.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Moet ik dan op Rachel reageren of niet??]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    Met mijn duim veegde ik een traan van zijn wang af en hield mijn hoofd wat schuin.
    "Ik keur het absoluut niet goed wat hij heeft gedaan," Zei ik terwijl ik mijn hoofd schudde. "Het lijkt me zo...Niet Blaine."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.