• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    Ik keek naar Sebastian die naar achteren reed en rondjes begon te draaien. 'Nee, dat zou ik niet kunnen want dan lag ik waarschijnlijk allang op de grond, denk ik.' lachte ik waarna Rachel bij ons kwam. 'Schat, ik heb geen auto bij me. Ik wil je best brengen, maar ik zou niet weten hoe..' zei ik.


    Kurt

    'Ik herken hem helemaal niet zo.' zuchtte ik waarna ik haar aan keek. 'Er zijn zoveel dingen die ik niet begrijp.' zei ik. Waarom begon hij een relatie met me als hij echt niet van mij hield? Als hij namelijk van me hield deed hij me niet zoveel pijn. 'Hij stond er op dat ik met Damon mee ging,' vertelde ik aan haar. 'Alsof hij me weg wilde hebben zodat hij ongestoord zijn gang kon gaan.' zei ik. Ik haalde mijn schouders op en keek haar dankbaar aan. 'Bedankt, Cedes. Dat je naar mijn gezeur wilt luisteren.' zei ik. Normaal zou ik glimlachen, maar dat lukte me dit keer echt niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grinnik, en rij weer naar de tafel.
    'Artie kan het je vast leren?' grijns ik.


    El Diablo.

    Finn

    'Nee, geen goed idee. Ben zo onhandig als wat.' gaf ik toe, ook al was dat toch al algemeen bekend. 'En zou niet weten waar het goed voor zou zijn.' grijnsde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik ga even van de computer weg...mijn hoofd staat zowat op springen, meh D: Misschien dat ik straks terug ben als het wat beter is.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik liep rustig naar huis en de tranen bleven maar stromen. Ik hield van Kurt en ik wou hem echt geen pijn doen. Mijn reden was niet meer zo goed. Ik dacht dat hij op Damon was, maar ik moest weten met mijn stomme hoofd. Dat het dus niet zo was en toen ben ik vreemdgegaan. Ik was helemaal niet goed voor Kurt, eigenlijk voor niemand. Ik kon beter alleen blijven, zo kan ik moeilijk iemand pijn doen. Ik kan niet zonder Kurt en ik wil met hem een leven opbouwen, alleen ik doe hem maar elke keer pijn. Misschien moet ik maar verhuizen naar een andere school? Dan zou ik Kurt misschien niet meer tot last zijn..


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "owja tot morgen ik bel nog wel"zeg ik zacht en geef hem vlug een kus.
    Ik loop naar buiten en bel papa met de vraag of hij me even snel kan ophalen bij het ziekenhuis.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ;ik ga weer voor ik betrapt word haah, ik reageer mroge weer op harold of leroy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leroy Berry

    Ik zuchtte als ik moest stoppen met de derde borrel. Ja, het was gewoon zo'n gestres allemaal. Ons kleine meisje, zwanger! De telefoon ging en deze keer nam ik de telefoon op. 'Rachel, lieverd ben jij dat?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Hahaha, badass XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet gaan! Kom morgenavond pas weer online, heb een lange schooldag. XD Alvast slaaplekker en tot morgen! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Leroy nam op " ja ik ben het, ik was vergeten dat Mercedes ons gebracht had dus zou je me willen ophalen bij het ziekenhuis? Ik zit buiten ". Zeg ik snel.
    Bah ik had echt geen zin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leroy Berry

    Uit schrik liet ik bijna de telefoon uit mijn handen vallen.
    'Ziekenhuis?!' vroeg ik bezorgd. 'Lieverd, wat is er gebeurt?' was ze niet lekker geworden?
    Was er iets met de baby aan de hand?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "nee pap, een paar klasgenootjes hebben een ongeluk gehad, 1 lit nog in coma en de andere 2 ontwaakt" ik besloot niets van Kurt te vertellen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leroy Berry

    Vreemd genoeg was ik opgelucht. Dat was natuurlijk vreselijk voor die kinderrn, maar thank god was er niets aan de hand mrt Rachel.. 'Schat, Hiram komt er meteen aan en is er binnen een paar minuten.' zei ik tegen haar waarna ik ophing en tegen Hiram vertelde waar Rachel was. Hij moest wel rijden want ik had al twee borrels op. Hij ging meteen weg om haar op te halen. Dan zou ik haar zo wel zien. Ik bereidde me voor op het gesprek. Als ik maar niet te emotioneel werd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Hij hing op en ik zag de auto al aan komen. Ik stond op en stapte snel in.
    " hoi" zeg ik en yeef hem snel een kus.

    ( back voor een kowartiertje)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan