• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schudde mijn hoofd "ik heb bij Breadstix best veel op" ik glimlach even bij de herinnereing.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik was zo moe van alles. Wat er de laatste paar dagen is gebeurd. Eerste dag van school lag sebas in het ziekenhuis, toen hadden Kurt en ik verkering gekregen. Daarna was Alexys zelfmoord gaan plegen, waardoor ik een trauma opliep en in een opwelling het uitgemaakt heb met Kurt. Waardoor ik een beetje fanatiek werdt met de boksbal, waardoor ik in het ziekenhuis lag, waarnaar ik het echt heb uitgemaakt met Kurt, maar daarna weer goed gemaakt met Kurt. Vervolgens gaat alles weer goed tussen ons en dan gaat Kurt helemaal anthousiast doen over Damon, dat het lijkt dat Kurt verliefd op hem is. Waarnaar ik vreemdga en vervolgens ligt Kurt in het ziekenhuis. Wat kan er nog allemaal bij? Als ik hem vertelt heb dat ik ben vreemdgegaan, maakt hij het uit. 'Ga slapen, Blaine.' zei Kurt zachtjes tegen me. 'Ik ben oké, en misschien probeer ik ook wel wat te slapen.' zei Kurt. Ik kijk hem aan, moet ik het zeggen? Waarom niet er is vandaag toch meer drama, dan kan dit er ook bij, inplaats van op een andere dag te vertellen, dat Kurt gelukkig is. 'Ik ben vreemdgegaan, Kurt' zeg ik normaal en kijk hem aan. Hier komt het.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:56 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik grinnik wat, en open mijn ogen.
    Ik was al een tijdje gewoon wakker, en kon het gesprek prima volgen.
    'Leuk gesprek' grijns ik breed.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk verbaasd naar Sebas. "huh" is het enigste wat uit mijn mond komt.
    Na een paar minuten zeg ik "oke dan, typisch sebas"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik kijk haar even vaag aan.
    'Ja toch' grinnik ik.
    Ik leg mijn armen in mijn nek en rek me uit.


    El Diablo.

    Finn

    'Sebas! Je bent wakker!' zei ik lachend waarnaar ik even naar Rachel keek. 'Zie je, je had gelijk. Praten helpt!' ik schoof mijn stoel iets dichter bij zijn bed en keek hem aan. 'Bas, wat is er precies gebeurt?' vroeg ik terwijl ik hem afwachtend en bezorgd aan keek.

    Kurt

    'Ik ben vreemdgegaan, Kurt.' zei hij normaal terwijl hij me aan keek. Ik fronste en keek hem niet-begrijpend aan. Maakte hij een grapje? Ik wist me even geen houding te geven. Was dit echt? Droomde ik dit? Maakte Blaine een grapje? 'Wat?' vroeg ik, alsof ik het niet hoorde. 'Je bent wat?' mijn stem klonk kil en ik kreeg het gevoel alsof mijn hart stopte met kloppen. Mijn hoofd begon alleen meer te steken nu, terwijl zijn woorden langzaam tot me doordrongen. ''Ik ben vreemdgegaan, Kurt.'' Ik schudde mijn hoofd en keek hem aan. 'Je maakt een grapje, toch?' vroeg ik twijfelend. 'Zeg me dat dit een grap is!' riep ik zo hard als ik kon waarnaar de steken in mijn hoofd nóg pijnlijker werden en ik mijn gezicht even vertrok.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd "hoelang ben je wakker?" bang dat hij nog meer gehoord zou hebben dan dat wij zouden verwachten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Kwartiertje' mompel ik.
    Ik denk even na.
    'Kurt en Damon waren dronken, Damon liet mij niet rijden, en toen. Bam, in het ziekenhuis door een vrachtwagen' zucht ik.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik slikte maar bedacht me dat hij misschien alles vergeten was. "dus Kurt was dronken, juist" mompel ik meer in mezelf dan naar iemand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Afgelopen week erg druk geweest, kan ik nog inspringen?)


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    [sure]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:^

    Ik kijk hem aan en zie hoe hij reageert op mijn woorden. 'Zeg me dat dit een grap is!' roept hij hard. Ik schudde langzaam mijn hoofd en sta op. Ik kijk hem aan. 'Nee, Kurt. Dit is geen grap, het is echt zo. Ik ben vreemdgegaan' zeg ik pijnlijk. Het was vreselijk om naar Kurt te kijken, hoe moeilijk hij het had. Zelf kon ik me wel neerschieten, omdat ik dat gedaan heb. Ik voelde me echt schuldig en ik kon mezelf niet meer aankijken in de spiegel. 'Ik heb met iemand anders seks gehad' zeg ik dan vervolgens.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Sebas, waarom heb je mij dan niet meteen gebeld? Of iemand anders. Wij hadden jullie thuis kunnen brengen. Als je nuchter was, kon je toch bedenken om niet bij Damon in te stappen.' zei ik verontwaardigd. Mijn stem verhief zich een beetje, maar ik praatte niet al te hard.

    Kurt

    Ik kijk naar Blaine en wendt dan mijn blik af. Hij meende het.. Hij meende het! Ik voelde de bekende tranen weer in mijn ogen branden en begon automatisch te snikken. Het deed zelfs pijn om te huilen, vanwege mijn ribben en hoofd. Maar het kon me niks schelen. Ik huilde als een klein kind. Ik was tot op het bot gekwetst en er kwam geen zinnig woord meer uit. 'Ga weg,' bracht ik snikkend uit. Ik wou alleen zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Mijn mondhoeken krulde een beetje omhoog door Finns moedergedrag, althans vader beter gezegd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heey zeg het is geen bejaarden rpg]:D


    Change is for weirdos ~ Niall Horan