• Thanks to Aragog

    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    Panem

    Jongens
    1. Julian Alex Bryori (Nesaea)
    2. Samuel Alexander Grey (HurtedHeart)

    Meisjes
    1. Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    2. Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    1. Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    2. Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    3. Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    4. Caelum Niiréar (Nausicaa)
    5.

    Meisjes
    1. Chryse Jinx Chantrea (Nesaea)
    2. Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    3. Octavia Selena Midnight (LacunaCoil)
    4. Delilah Persephone Villain (Leannan)
    5. Lagune Amphitrite Elyssia (4Everdeen)

    Cjokradam

    Jongens
    1. Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (LacunaCoil)
    2. Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)
    3.
    4.
    5.

    Meisjes
    1. Adelynn Chiara Lave (Nesaea)
    2. Diara Colleen (Leannan)
    3. Myrrha Valloittaa (Nausicaa)
    4.
    5.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:38 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Delilah Persephone Villain

    "Waar is je grote mond gebleven?" Lachte ik en sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik haar weer met diezelfde, zelfvoldane glimlach aankeek. "Liefje, dit was nog maar een begin van waar ik tot in staat ben, dus wees voorzichtig."
    Een windvlaag liet mijn roodbruine haren wild om me heen vliegen, maar niet veel later hingen ze weer sierlijk rond mijn gezicht.
    "Volgende keer zal ik niet zo genadig zijn," Merkte ik koel op en hield mijn hoofd een tikkeltje schuin. "Dus prijs jezelf gelukkig vandaag."
    Ik wist dat het een rotstreek van me was, maar aangezien ik vandaag niet in mijn opperbeste bui was, kon iedereen zich aan wat verwachten als ze moeilijk tegen me deden.
    Vaag was ik me er van bewust dat het nog wel even zou duren voordat ze weer volledig in orde zou zijn, maar tot die tijd had ik de touwtjes hier in handen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Dat is dan nog één van de weinige wiskunde-onderdelen die ik snap... Maar jij doet toch havo? Dan kun je wiskunde in de vierde laten vallen *jaloers*)

    Caelum Niiréar
    Wat hij deed had dus wel effect gehad. Hij grinnikte.
    "Nou, kom je nog?" vroeg hij. "Want, zoals ik al gezegd had, ga ik je niet halen." De grinnik was uit zijn stem verdwenen en zijn ogen waren weer als vuur, zwart vuur dat ondanks zijn kleur een mistig bos van licht wist te voorzien.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aragog schreef:
    (...)
    Melrose
    Ik grinnikte. ''Dat doet het zeker.'' antwoordde ik, en liep naar beneden, door naar de keuken waar ik een glas water pakte.
    Ik nam een slokje, en miste de luxe van Panem al. Maar dit was voor Snow, daar deed ik het voor. Ik leunde tegen het aanrecht, en keek een beetje voor me uit. Ik zat hier voorlopig nog wel even.

    Julian Alex Bryori
    Nadat ik een broek en shirt aan had getrokken, liep ik ook naar beneden. Bedenkelijk keek ik de bescheiden ruimte rond, ging weer op de bank zitten. Die Dulcin had gezegd dat het een 'goede' bank was. Mijn bank in Panem was honderd keer beter, als het niet meer was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Myrrha Valloittaa
    Ze wreef zich in de ogen; stond zichzelf echter niet toe om te geeuwen.
    "Moet ik me daar gelukkig mee prijzen? Slaap hebben we sowieso allemaal nodig," spotte ze. Moorddadige gedachten over Dulcinnen drongen zich op ergens aan de rand van haar gedachten, maar de muur was zo dik... en zij was zo moe... Wat dacht ze ook alweer? Oh ja, dat de Dulcinnen... tegennatuurlijk waren... dit kon nooit goed zijn voor de wereld...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Uhm yes, maar ik ga N&G doen en daar zit 't gewoon bij inbegrepen. Ze zijn volgens mij ook van plan om wiskunde ook bij havo verplicht te maken.]

    Adelynn Chiara Lave
    "Dus, hier wordt jij gelukkig van? Mensen naar je toe lokken en bespelen als poppen?" sneerde ik, nog steeds weigerend naar hem te kijken. Ik schudde mijn blonde lokken voor mijn gezicht, deed mijn best om hem zo ver mogelijk uit mijn gezichtsveld te houden.
    Ik had verdomme naar huis moeten gaan. Ik had überhaupt niet met die Dulcin mee moeten gaan. Dit was nutteloos. Een rilling liep over mijn rug, en ik sloeg mijn armen over elkaar.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    Julian Alex Bryori
    Nadat ik een broek en shirt aan had getrokken, liep ik ook naar beneden. Bedenkelijk keek ik de bescheiden ruimte rond, ging weer op de bank zitten. Die Dulcin had gezegd dat het een 'goede' bank was. Mijn bank in Panem was honderd keer beter, als het niet meer was.

    Melrose
    Ik volgde de bedenkelijke blik van Julian naar de bank waar hij nu op zat, en grinnikte. Mijn bank was zo'n twee keer groter, en ik durfde te wedden dat 'ie ook een stuk zachter en comfortabeler was.
    Ik trok de kast open, maar trof er enkel oud brood en te droge worst aan. ''Verschrikkelijk dit.'' mopperde ik, en wenste dat ik iets te eten van Panem had meegenomen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Alex Bryori
    Met een zucht sprong ik op. Ik werd onrustig van dit kakhuis.
    "Naar buiten?" stelde ik voor, maar liep al naar de voordeur. Ik trok die open, gromde toen het nog altijd even benauwd was buiten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caelum Niiréar
    Hij spreidde zijn armen als een teken van onmacht. "Het is eerder een vloek dan een zegen, zou je kunnen zeggen." En bovendien leek het Adelynn eerder af te stoten dan aan te trekken, hoe vreemd het ook was. Eigenlijk had hij het nog nooit meegemaakt dat een vrouw er niet tegen kon. Een binnenpretje welde op toen hij aan de hyperactieve, kirrende vriendinnen van Medeia dacht. Die waren er nogal gevoelig voor en lagen tijdens bezoekjes dan ook aan zijn voeten. Letterlijk.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Adelynn Chiara Lave
    Met een ruk draaide ik me om. Het irriteerde me, maakte me kwaad dat hij het op me uitprobeerde.
    "Houd er dan mee op!" schreeuwde ik hem letterlijk toe. Zodra ik naar zijn gezicht keek, zette ik twee stappen in zijn richting. Maar ik wilde niet wegkijken. Mijn turquoise ogen brandden, boorden zich diep in de zijne, ondanks de aantrekkingskracht die erin lag.
    Alle spieren in mijn lichaam spanden zich aan. Ik vroeg me af wat het verschil maakte. Mijn lichaam en ziel reageerden op hem, maar ik kon me er beter tegen verzetten. Misschien had ik dat wel aan Zeyra te danken. Geweldig.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Delilah Persephone Villain

    "Slaap?" Vroeg ik arrogant. "Je weet net zo goed als mij dat het geen vermoeidheid is...Of toch geen natuurlijke."
    Ik wilde me omdraaien om weg te gaan, maar bedacht me.
    "Voordat ik het vergeet," Zei ik en keek haar weer met die vertrouwde arrogantie aan. "Je mag blij zijn dat je tenminste nog dode mensen hebt die om je geven, in plaats van de levende die je amper zien staan."
    Ik vroeg me af wat voor impact mijn woorden op haar hadden en wachtte geduldig af zodat ik haar reactie kon peilen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik ga even douchen, brb x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caelum Niiréar
    Hij hield zijn hoofd enigszins schuin; knipperde een maal met zijn ogen. Ze leek toe te geven, eindelijk. Hoewel hij geen idee had wat hij moest doen als hij haar eenmaal had overgehaald. De keerzijde van zijn kracht gebruiken en verdwijnen, haar verward achterlaten?
    "Ik herhaal: kom je nu nog?"

    Myrrha Valloittaa
    Haar vermoeide, verzwakte hoofd had ondanks zijn traagheid wel degelijk door dat Delilah's woorden bedoeld waren om haar te raken. Op één van die andere mensen had het waarschijnlijk ook wel gewerkt, maar niet op haar. Wist die Dulcin veel; dit bewees maar weer hoe simpel ze waren.
    "Het is volkomen logisch dat ze me niet zien staan, zoals jij het zo mooi verwoordt," bitste ze. "Wat dat betreft schaar ik me nog liever bij mijn dode 'vrienden'." En het wás waar, dat de dood haar evenzeer aantrok als het leven; misschien nog wel meer, zelfs.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Adelynn Chiara Lave
    Mijn handen balden zich tot vuisten. "Stik erin," siste ik hem toe, maar mijn woorden spraken mijn lichaam sterk tegen. Ik deed mijn ogen dicht, klemde mijn kaken op elkaar.
    Opeens voelde ik hoe mijn voeten grond raakte. Met een ruk opende ik mijn ogen weer, en stond oog in oog met Caelum. Mijn spieren verslapten. Had mijn eigen lichaam me nou verraden?
    Mijn ogen vlamden toen ik hem een woedende blik toewierp en een stap achteruit zette. Misschien was het beter geweest om met Zeyra mee te zijn gegaan. Minder vernederend. Ik was gewend aan de schaamte die hij me liet voelen, maar dit was nieuw voor me.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Om de één of andere reden zie ik voor me dat Delilah haar dan gaat vermoorden en Myrrha dan gered wordt door Chryse omdat ze Delilah bang maakt *wijst naar Chryse's kracht en extra* xd

    Maar ik neem aan dat Delilah niet zo erg is dat ze iemand doodt uit irritatie :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caelum Niiréar
    Nu kon hij een grijns toch echt niet meer verbergen. "Ah, daar ben je al," mompelde hij met een stem die de meeste vrouwenharten sneller deed kloppen, voor hij zijn uitstraling in enkele seconden zo verkleinde dat ze er bijna geen notie meer van zou hebben dat hij hier nog stond, dat ze zich af zou vragen waar hij gebleven was, zo onopvallend zou hij zijn.
    Hij wist ook niet wat hij anders moest doen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.