• Thanks to Aragog

    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    Panem

    Jongens
    1. Julian Alex Bryori (Nesaea)
    2. Samuel Alexander Grey (HurtedHeart)

    Meisjes
    1. Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    2. Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    1. Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    2. Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    3. Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    4. Caelum Niiréar (Nausicaa)
    5.

    Meisjes
    1. Chryse Jinx Chantrea (Nesaea)
    2. Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    3. Octavia Selena Midnight (LacunaCoil)
    4. Delilah Persephone Villain (Leannan)
    5. Lagune Amphitrite Elyssia (4Everdeen)

    Cjokradam

    Jongens
    1. Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (LacunaCoil)
    2. Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)
    3.
    4.
    5.

    Meisjes
    1. Adelynn Chiara Lave (Nesaea)
    2. Diara Colleen (Leannan)
    3. Myrrha Valloittaa (Nausicaa)
    4.
    5.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:38 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Myrrha en Delilah moeten verder gaan, ik vond het kinda interessant :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik ben aan het wachten op een reactie :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Valeria is niet zo snel. Ik moet ook wel eens een tijdje op haar wachten :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    (Oh, kun je dan even je laatste bericht met Delilah quoten, ik weet al niet meer precies wat erin stond :'$
    Ik moet nu trouwens ook eten, gadver, bami (no_chears))

    Caelum Niiréar
    Ze keek nog niet om, dus maakte hij zijn uitstraling nog wat sterker. Het bos vervulde hem van het gevoel dat het hem altijd gaf, het gevoel dat hij een deel was van de natuur, dat alles een nooit eindigende cyclus was en hij en alles in deze wereld hoorde daarbij - dát moest die pure schoonheid zijn waar de mens altijd naar op zoke was.
    Het prikkeldraad en de hekken versperden echter zowel de weg als het gelukzalige gevoel. Adelynn had de hekken blijkbaar nog niet in de gaten. Gespannen keek hij toe wat ze ging doen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Bami is vies en jij gaat veel te vroeg eten..]

    Adelynn Chiara Lave
    De drang om om te kijken groeide, maar ik wist wie het was. En na wat hij tegen me had gezegd, weigerde ik simpelweg. Ik moest ervoor tegen mezelf vechten, tegen de krachten die hij op me uitvoerde.
    Opeens kwam ik een hek tegen. Prikkeldraad maakte het niet bepaald aantrekkelijk om er overheen te klimmen, maar ik had de boom al gezien. Misschien brak ik iets, maar die kans was niet erg groot. Als kind klom ik vaak in bomen, waarom zou ik dat zijn verleerd? Alleen maar omdat ze alle bomen in onze buurt hadden gekapt?
    Toen ik naar de boom liep, keek ik naar de plek waar Caelum stond. Ik vervloekte mezelf. Zo snel als het kon wendde ik mijn blik weer af, pakte de laagste tak en hees mezelf omhoog.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [M'n zus is lasagne aan 't maken en zij maakt lekkere lasagne en 't ruikt lekker en nu heb ik honger.. (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    @Leannan
    Wilt Diara Chryse anders ontmoeten? (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leannan schreef:
    Delilah Persephone Villain

    "Miss Valloittaa, denk goed na voor je dat mondje van je opentrekt." Siste ik vals en keek haar hooghartig aan. "Of kijk eerst maar tegen wie je het hebt."
    De doden waren het niet bepaald met me eens, maar toch bleven ze dingen vertellen over haar, sommigen probeerden zelfs op me in te praten door me te vertellen wat voor persoon ze was.
    Maar ik kon moeilijk antwoorden, aangezien dat gewoon vreemd zou zijn op een openbare plaats.
    "Delilah Persephone Villain," Stelde ik me voor en bekeek haar kritisch van top tot teen. "Nakomelinge van Hades, god van de dood voor het geval je dat nog niet wist."


    [dat was mijn laatste post + jullie weten niet wat goed is :') Bami is zo lekker, behoort tot mijn lievelingseten.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ja is goed, dan kan ik Diara ook laten meespelen. Sorry trouwens dat ik zo laat reageer, maar mijn computer loopt telkens vast en ik word er echt gek van.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nesaea schreef:
    Julian Alex Bryori
    "Mijn huis is sowieso veel luxer dan dit geval hier. En dan moet ik ook nog doen alsof ik er blij mee ben," bromde ik, nadat ik de handdoek in de wasmand had gegooid. Pas toen merkte ik Melrose's onderzoekende blik op.
    Ik grinnikte. "Bevalt het schat?" Ik pakte de boxer van het kastje en trok die aan, om vervolgens de badkamer uit te lopen en de ramen van mijn slaapkamer open te zetten. Leunend op het venster keek ik naar buiten.

    Melrose
    Ik grinnikte. ''Dat doet het zeker.'' antwoordde ik, en liep naar beneden, door naar de keuken waar ik een glas water pakte.
    Ik nam een slokje, en miste de luxe van Panem al. Maar dit was voor Snow, daar deed ik het voor. Ik leunde tegen het aanrecht, en keek een beetje voor me uit. Ik zat hier voorlopig nog wel even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    4Everdeen schreef:
    Lagune Amphitrite Elyssia"
    "Mijn broer is erg belangrijk in het leger. En hij is terug. Daarom zat ik op het dak," vertelde hij me. Ik trek een wenkbrauw nieuwschierig en half gefronst op. "Dus daarom zit je op het dak? Is je broer dan zo vervelend?" vroeg ik. Nadat ik de vraag had uitgesproken schaamde ik me voor mijn nieuwschierigheid. "Het spijt me, als je niet wil antwoorden maakt dat niet uit," zei ik met rode wangen.

    Jefferson 'Jef' Claude Fuente

    'Het spijt me, als je niet wil antwoorden maakt dat niet uit,' Ze kreeg rode wangen. Ah, fijn iemand die een beetje verlegen was. 'Maakt niet uit. En ja, hij is zo vervelend. Hij doet alles goed en ik doe niets goed volgens mijn ouders. Ik kon niet aanhoren hoe hij beter was,' Ik klaagde een beetje en keek even omhoog. Maar natuurlijk scheen de zon wel elke dag. 'Ik ben Jefferson , maar ik hou het liever op Jef. Jij?' Vroeg ik aan haar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    (Ben er weer ^^ En het is idd wel vroeg, maar mijn ouders hebben iets met "vroeg"... in de vakantie staan ze ook om half acht op, crrrazy people.
    Ik ga nu posts maken :3)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Quizet lag eruit en daarna lag wifi hier eruit u_u]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [En nu moet ik eten *sigh* Tot over een halfuurtje x ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Eetze!x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''