• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk even naar Candice en knik dan 'Ja, wij slapen altijd samen. Scheid ons alsjeblieft niet!!' zeg ik met gefakde tranen die over mijn wangen glijden. Candice kijkt even op en loopt dan snel naar een andere kamer 'Hier kunnen jullie samen slapen' zegt ze zo gehaast mogelijk om mij stil te krijgen. Ik grinnik even waarna ik naar de kamer loop 'Dankje wel Candice' zeg ik met een kinderlijk stemmetje om het nog geniaaler te maken en plof dan neer op het bed.

    Amelia Rivers - District 12

    Zodra de deur dicht valt begin ik hard te lachen. Ik laat me op ons bed vallen en trek mijn kussen over mijn hoofd om het lachen te smoren. 'Je bent echt geniaal Shadow' roep ik en prik hem even zacht in zijn zij. Ik ga weer zitten en glimlach. 'Gaat het weer met je?'


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even 'Ja het gaat weer, denk dat ik teveel mijn krachten gebruikt heb hierheen' en ik glimlach even naar Amelia. Maar ik wist beter, wat naar buiten wilt probeert het al jaren, in de avond is die het ergst. Vechtend ben ik door het leven gegaan om overeind te blijven maar met elke dag word het erger en nu zelfs overdags als ik teveel schaduw gebruikt heb of soms zelfs als ik niks gebruikt heb. Ik draai mijn hoofd even en kijk dan naar het plafond 'Wat zou Candice allemaal aan ons vertellen?' vraag ik dan aan Amelia.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik rol me naast Shadow en kijk hem aan. 'Als er iets is moet je het me wel vertellen hoor.' Ik pak zijn hand en knijp er even in. 'En wat betreft Candice' begin ik. 'Dat zal vooral zijn over hoe we moeten overleven en dat soort dingen' zeg ik. 'Al hebben wij ons dat zelf al geleerd.'


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even 'Waarschijnlijk ja' zeg ik dan en kijk Amelia even aan 'Dr is niks, ik voel me alleen een beetje moe meer niet' zeg ik met een glimlach waarna ik mijn ogen sluit. Ik moest wel iets verzinnen maar nog geen seconde later voelde ik hoe mijn lichaam futloos werd en ik al snel in slaap was gevallen.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik kijk glimlachend even naar Shadow en leg de deken van ons bed over hem heen. Ik kleed mezelf voor een deel uit en kruip dan naast hem. Ik sluit mijn ogen en zie het weer voor me hoe Shadow en ik in het bos naast ons district oefenden.


    ~

    Louise - District 6.

    Ik ga aan een tafel zitten, naast mijn districtgenoot en we beginnen te praten. Hij vertelt me over zijn familie, zijn 6 zusjes en 2 broertjes. Die moeten het zwaar hebben nu. Ik zuchtte en nam een hap eten. Het smaakte me goed. Ik had in geen jaren zo goed gegeten, maar dat zal snel weer veranderen.

    Julie - District 11
    Ik neem ook een slok van het drankje dat hij neemt maar slik het met moeite door. Het is zo bitter. Je ziet al aan mijn gezicht dat ik het niet lekker vind. 'Alles is lekker, behalve dit dan.' Ik voel hoe de trein vaart minderd en sta op. Als ik door het kleine raam naar buiten kijk zie ik het overdreven gedoe van het capitool. Het ziet er zo gek uit dat ik zelfs in de lach schiet. Een man met een blauw gezicht, lijkt net een alien. Niemand kan dat mooi vinden. 'Kom,' zeg ik vrolijk tegen Matthew. Ik stap uit en loop het trainingsgebouw binnen, wat nog luxer is dan de trein.

    [Waar is iedereen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik liep door een duisternis, ik had dit al vaker mee gemaakt, het was een droom, een nachtmerrie.
    Twee pik rode ogen kijken mij aan vanuit de duisternis waarna ik begin te rennen, de ogen komen dichter en dichter bij, twee armen grijpen mij vast en ik schrik wakker. Het zweet druipt van mijn lichaam af en ik kijk naar Amelia die waarschijnlijk ligt te slapen. Ik stap het bed uit waarna ik onder de douche ga om het zweet van mij af te halen.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik merk dat Shadow naast me wakker word en stil uit bed kruipt. Ik slaap niet maar hou mijn ogen gesloten. Hij had een nachtmerrie gehad, ik herkende zijn manier van doen op z'n moment. Als ik de douche hoor open ik rustig mijn ogen en ga zitten.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik stap de douche uit maar blijf in de badkamer staan, ik kijk in de spiegel, de rooie ogen die mij hadden achtervolgt zie ik in de spiegel, nu niet verhuld in de schaduw maar in mijn eigen ogen. De pupillen die ik hoor te zien zijn verdwenen, alles is gewoon vuur rood, ik zucht en laat mijzelf op de grond zakken. De nacht komt eraan, ik merk het aan de verranderingen.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik hoor de douche uit gaan en wacht tot Shadow weer de kamer binnen komt, maar dat gebeurd niet. Ik kijk naar buiten waar het langzaam nacht begint te worden en ik weet hoever het weer is. Ik laat mezelf langzaam uit het bed glijden en loop naar de badkamer. 'Shadow?' vraag ik zacht en open de deur op een kiertje.


    ~

    Matthew - District 11

    Ik volg Julie naar buiten en zie hoe iedereen naar ons zwaait. Onze mentor maakt een zwaaiend gebaar dat we na moeten doen. Ook verstrengeld hij zijn handen. Ik neem er van aan dat dat betekend dat ik haar hand moet pakken. Ik zucht. Neem dan voorzichtig Julie's hand en zwaai tot we binnen zijn.

    Wat is de laatste post van Florian? poging 3 dan maar


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik hoor de deur langzaam open gaan achtermij waarna ik heb dicht duw 'Blijf weg!!' schreeuw ik alleen maar dr en doe de deur opslot. Ik kijk weer in de spiegel en merk hoe slierten schaduw langs mij omhoog vloegen, ik moest er tegen vechten, vooral nu met Amelia zo dicht in de buurt. Een duistere krijs verlaat mijn mond die deels de gamgen van de hoofdstad vult, ik laat mijzelf op de grond vallen waarna ik naar mijn hoofd grijp, ik moet er tegen vechten, ik moet van wat in mij zit winnen.