• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Samantha Blue Ice - District 9

    De jongen uit district 12 staat op en loopt onze kant op. Cordo had gezegd dat we voor iedereen moesten uit kijken. 'Wist je dat staren onbeleefd is?' Hij ogen gaan over ons heen. Ik doe hetzelfde. wat zou zijn verhaal zijn? Zal hij mij uit eindelijk vermoorden? allerlei vragen gaan door mijn hoofd. 'Ik ben Talon' antwoordt Talon. Ik was zo erg in gedachten verzonken dat ik niet eens door had dat ik me niet had voor gesteld. Iets doet me opkijken. Wat was dat? ik kan zweren dat ik een schaduw raar zag bewegen. 'Ik ben Samantha Blue Ice' zeg ik dan. De jongen die voor ons staat lacht even. 'ik ben Shadow Repaer, en dat daar is Amelia Rivers' stelt hij zichzelf en zijn districtgenoot voor.


    you were born original don't die as a copy

    Florian James Jackson - District 10
    Ik moest toegeven, dit was wel hele erge luxe. ''Wow, zijn dat muffins?'', grijnsde ik en pakte een muffin van een schaal. Ik plofte neer op de bank en begon 'm te eten. Ik had altijd wel gehoord van die dingen, maar we hadden nooit het geld om ze te kopen.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ze stellen zichzelf voor en ik glimlach even 'Ik ben Shadow Repaer, en dat daar is Amelia Rivers' zeg ik en kijk ze even aan. Beide zijn ze wel sterk maar zouden ze sterk genoeg zijn om de schaduw voor te blijven... Ik kijk ze even aan en lach dan 'Jullie zijn zekker net aangekomen of niet?' zeg ik met een glimlachje.

    Samantha Blue Ice - District 9

    'Jullie zijn zeker net aangekomen of niet?' vraagt Shadow met een glimlachje. Talon knikt. 'is hier ook nog wat te beleven?' vraagt hij aan hem. Mijn ogen worden getrokken door een groep mensen. Er verschijnt een klein glimlachje als ik de verschrikkelijke kleren zie, die ze aan hebben. de vrouwen hebben allemaal een andere kleur pruik op, en zelfs de mannen hebben verschillende kleuren haar. Het is hier zo anders dan Thuis. mijn glimlach verdwijnt weer. Wat mis ik Thuis.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:04 ]


    you were born original don't die as a copy

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Ik kwam aan op het station, en mijn mentor zei dat ik het Capitool een beetje kon verkennen. Ik besloot dat maar te doen. Alle mensen zagen er helemaal anders uit, sommigen zelfs raar. Alleen drie mensen zagen er een beetje normaal uit, dat moesten vast Tributen zijn. Ik liep naar ze toe en glimlachte. ''Hey..'', zei ik zachtjes. Ik viel ook zomaar het gesprek in.

    [Wow, deze post is echt:S]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even 'Het enigste wat hier te doen is, is mensen uitlachen vanwege hun raare kleding. Voor de rest kan je veel eten op de kosten van je begeleider' zeg ik met een lachje. Ik kijk even naar het meisje die iets minder vrolijk kijkt opeens en leg mijn hand op dr schouder 'Het is nog niet begonnen, en iedereen van je district zal je kunnen zien als je in de arena bent dus met zo'n sip hoofd rondlopen is niet handig' zeg ik met een glimlach waarna ik dr hoofd iets omhoog die 'Dus kijk wat vrolijker, thuis zijn ze al verdrietig genoeg volgens mij' en ik glimlach nog eventjes.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik heb geen zin meer in eten en ren naar Shadow. 'Hallo' zeg ik tegen de jongen en het meisje die bij hem staan. Ik wist niet helemaal waar ze het over hadden en of Shadow me al had
    voorgesteld. 'Ik ben Amelia.' Ik glimlach en bekijk ze.


    ~

    [Marigold is ook bij het gesprek gekomen(nerd)]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk het meisje even aan en glimlach 'Hoi' zeg ik even en kijk dan naar Amelia die ik een por geef 'Ik had al gezegt wie je was hoor' en begin te lachen. Ik schrik wanneer ik in mijn nek gegrepen word en merk dat het Candice is 'DUS JULLIE HEBBEN LEKKER GEGETEN HE?!' zegt ze boos tegen ons en ik glimlach alleen eventjes.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:14 ]

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Ik frons een beetje als iemand de nek van de jongen vastpakt, en rol dan met mijn ogen. ''Zijn er nog meer Tributen al aangekomen, of zijn wij de enigen?'', vraag ik en kijk iedereen stuk voor stuk aan. Ze waren niet gemeen ofzo, het was alleen irritant dat we moesten gaan vechten voor ons leven.


    Billy Bob Bob Billy :P

    amelia Rivers - District 12

    Ik por grijnzend terug en kijk dan heel lief naar Candice. 'Moeten jullie ons thuis maar niet laten verhongeren terwijl hier genoeg is.' Ik trek Shadow van haar los en kijk scherp naar de enorme bijenkorf op haar haren. Ik knijp mijn ogen tot sleetjes en veroorzaak een kleine bliksemflits die haar pruik laat vlam vatten. Ik draai mijn hoofd weer weg en kijk onschuldig naar Shadow.


    ~

    Samantha Blue Ice - District 9

    'Het is nog niet begonnen, en iedereen van je district zal je kunnen zien als je in de arena bent dus met zo'n sip hoofd rondlopen is niet handig' Zegt Shadow. Hij tilt mijn hoofd een stukje omhoog. 'Dus kijk wat vrolijker, thuis zijn ze al verdrietig genoeg volgens mij' Zijn glimlach bemoedigt me een beetje. Talon die naast me staat. Hij is duidelijk ongemakkelijk bij het feit dat Shadow me aanraakt. 'Hallo' Amelia komt naar ons toe. 'Ik ben Amelia' zegt ze terwijl ze ons bekijkt. weer stellen we ons voor.


    you were born original don't die as a copy

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik begin keihard te lachen wanneer Candice naar een fontein loopt om dr pruik te blussen 'Dat is heeeel lullig Amelia' zeg ik terwijl ik blijf lachen. Ik kijk even naar het meisje en schud mijn hoofd 'Nee, wij zijn tot nu toe nog de enige' zeg ik met een glimlach waarna ik zie dat Candice boos wegloopt.

    Samantha Blue Ice - District 9

    Uit het niets Komt er een vrouw naar Shadow en Amelia. Ze beginnen tegen elkaar te praten maar ik ben alweer afgeleid. 'Ik denk dat ons uur bijna op is' zegt Talon. Ik knik en kijk weer naar Shadow en Amelia. Op dat moment Begint de pruik van de vrouw te fikken. Mijn ogen worden groot terwijl Talon hard begint te lachen. 'wij gaan weer' roept Talon terwijl hij me mee trekt naar een kraampje. Hij zoekt een paar taartjes uit en begint zich vol te stoppen. ondertussen kijk ik verder naar de mensen, terwijl ik op een kleine cupcake aan het knabbelen ben.


    you were born original don't die as a copy

    Amelia Rivers - District 12

    'Heb ik van jou geleerd weet je nog?' Vraag ik en kijk hem lief aan. De anderen die op dit moment bij ons staan zijn helemaal niet zo close met hun districtgenootje terwijl Shadow en ik alles van elkaar weten en op dit moment behoorlijk lol hebben. Ik glimlach breed. 'Hebben jullie geen coach geval?'' Vraag ik.


    ~