• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [eh was op het vorige topic nog...pag 20 2e reactie ofso]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wesley Dylan Marshall.

    Een luide gil verlaat haar mond, wanneer ik haar laat schrikken en ik bovenop haar beland. "Ja, toevallig wel.. Maar jij had een voorsprong!" Zegt ze met een overdreven teleurgestelde toon en schiet in de lach, als ik in haar wang knijp. "Niets voorsprong, had je maar sneller moeten reageren" Zeg ik, waarna ik met een grote grijns de zak met gummiberen uit mijn broekzak haal. Geamuseerd kijk ik haar aan. Ik mag Sam wel en ben dan ook blij dat zij ook Hiphop doet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rechazame zei op 6 juli 2012 - 23:41:

    Deavon Calvin Turner
    Ik kijk even een tijdje naar Charline "ik spijbelde niet ik childe gewoon op school. Doen wat we wilde lol trappen enzo maar echt iets geleerd. Niet echt waarschijnlijk alleen bij spaans omdat de lerares gewoon hot was en bij muziek omdat we daar gewoon van hielden" zeg ik. "Meisjes die langsliepen cijfers geven maar niemand kwam echt boven de 6.5 bij mij. Mijn school was saai maar nu mis ik het. Hier is het pas echt kut"

    [Srry kan geen streepjes doen want zit op mobiel]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sam
    Ik ging recht op zitten, en prikte met mijn vinger tegen zijn borstkas. ''Jíj draagt geen hakken, ík wel.'' zei ik, en mijn ogen volgden de gummiberen die Wesley uit zijn zak haalde.
    ''Jíj..'' bromde ik, en keek hem quasi-boos aan. Ik sloeg mijn armen over elkaar, en keek de andere kant op. Als hij gummiberen ging eten, hoefde ik het niet te zien; wetend dat ik er trek in zou krijgen en weer veel moeite moest doen om die zak te bemachtigen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chárline
    Ik knikte instemmend. ''Ik vond school maar niks, ik mag van geluk spreken dat mijn ouders er niet achter zijn gekomen.'' grinnikte ik, en trok mijn shirtje even recht. ''Ik sprak meestal af met mensen die helemaal niet meer naar school gingen.'' zei ik schouderophalend, mezelf voorgenomen dat ik het drank gedeelte achterwege zou laten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:25 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Deavon Calvin Turner
    ''Ik sprak meestal af met mensen die helemaal niet meer naar school gingen.'' zegt Chárline schouder ophalend.Ik haal mijn wenkbrouwen even op. "Dat deed ik ná school" zeg ik droogjes. "Denk eerder dat je van geluk mag spreken dat je uberhoupt naar school mag/mocht Dametje" zeg ik. Ik kijk Chárline geamuseerd aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    Ik grinnikte. ''Tsja, toen was ik jong, koppig, en had totaal geen motivatie voor school. Wat moest ik anders toen? Terug naar huis gaan, zeggen tegen mijn ouders dat ik 'even' geen zin had?'' ik lachtte bij het idee. Nee, dan was ik morsdood. ''Maar het was leuk, die mensen begrepen me. Ik had het gevoel dat níemand me begreep, zelfs mijn eigen ouders niet.'' zei ik schouderophalend. Ja, die mensen zorgden er voor dat ik mijn zorgen weg kon drinken. Ik zuchtte zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    Sam gaat rechtop zitten, waarna ze met een van haar vingers tegen mijn borstkas aan prikt. ''Jíj draagt geen hakken, ík wel.'' Zegt ze, waarna haar ogen naar mijn gummiberen gaan. ''Jíj..'' Bromt ze en kijkt me quasi=boos aan. Nadat ze haar armen over elkaar heen heeft geslagen, kijkt ze de andere kant op. Vast bang dat ze de verleiding niet kan weerstaan. "Ik wil de hakken wel eens proberen. Omygosh, welke jongen wil dat nou niet" Een 'duhh' geluidje rolt over mijn lippen, waarna mijn grijns veranderd in een glimlach en ik een gummibeertje tegen haar hoofd aan gooi. Ik grinnik even, als hij naar beneden valt. Precies in haar decolleté.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    Mijn mondhoeken krulden omhoog bij zijn gay-momentje, en hoe hard ik ook probeerde om het te onderdrukken, een giechel ontglipte me.
    Voordat ik iets kon zeggen, voelde ik iets tegen mijn hoofd, en dat 'iets' viel vervolgens in mijn decolleté.
    Langzaam draaide ik mijn hoofd naar Wesley, die grinnikte. ''Je kan goed mikken. Suprising.'' mompelde ik sarcastisch, en viste de gummibeer uit mijn shirtje. Ik lachte even, en at 'm op. ''Meer.'' commandeerde ik Wesley, en ik keek hem 'serieus' aan terwijl ik mijn hand uitstak.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    Ik kijk Chárline even aan. ik snap haar niet helemaal. Ze zou zo dankbaar moeten zijn. In plaats daarvan word ze opstandig. Ik begrijp zoiets gewoon niet. Ik bidde vroeger dat mijn ouders rijk waren. Nu is mijn moeder met haar nieuwe man rijk en pap is arm. Dat wilde ik ook weer niet. "ik ga eerlijk met je zijn Chárline" zeg ik na een tijdje. "Ik begrijp niks van jou. Je zou dankbaar moeten zijn met rijke ouders die er voor zorgen dat je je best doet. Beter dan ouders die niet naar je om kijken zoals miljoenen kinderen hebben.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    Verbaasd keek ik hem aan. Wat wist hij er nou van?
    ''Dan ken je mijn ouders nog niet.'' zei ik, en het kwam er killer uit dan dat ik bedoelde.
    Ik had liever géen ouders, dan deze ouders. Mijn vader sloeg me zodat ik zou doen wat híj wou, mijn ouders pushten me tot dingen die hun wouden en ze staan niet stil bij mijn gevoelens of wensen. Elke dag moest ik de blauwe plekken verbergen.
    Nee, mijn ouders waren zo perfect nog niet, en dat was wat iedereen altijd dacht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    "Ik ken je ouders niet nee" zeg ik kalm, ondanks dat Charline op een kille toon sprak. "Maar denk je eens in. Al zouden je ouders nog zo slecht zijn. Welk recht heb jij om je zo te gedragen?" Vraag ik en ik haal mijn wenkbrouwen even op. "Lieve Charline. Denk je echt dat dat werkt? Meestal werkt het juist averechts" zeg ik. Ik kijk haar even aan. Ik wilde haar niet terecht wijzen ofzo maar het is vaak wel de waarheid.

    [Sorry ben op tel...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    ''Ik denk niet dat dít..'' bij die woorden trok ik mijn mouw omhoog, waar een grote, pijnlijke blauwe plek zat. ''..Beter is dan géén ouders hebben.'' siste ik, en trok mijn mouw weer omlaag. Hij zou het waarschijnlijk niet begrijpen, maar mijn ouders leken net vreemden voor me. Alsof ik hun dochter niet was, maar een éen of andere marrionette die hun constant bestuurden naar hun wil. En dat was geen verschil tussen geen ouders hebben, naar mijn gevoel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    Ik rol met mijn ogen, draai me om en trek mijn trui uit waardoor er een aantal littekens op mijn rug zichtbaar worden. Vervolgens draai ik me weer om. "Geloof maar dat dat ook niet erg fijn voelde" zeg ik droogjes. Ik trek mijn trui uit en stop mijn handen in mijn zakken. "Ik ben vaak boos geweest op me pa. Tot ik besefte dat hij het alleen deed om me te sturen. Ik kan niet zeggen dat ik hem dankbaar ben. Kan wel zeggen dat ik hem respecteer en hem mis" zeg ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]