• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Minimaal vier regels! Geen wonder dat jullie zo snel gaan !]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jayson
    'Dit is echt awkward'zegt Will volgens mij doelend op de stilte. Ik grinnik en knik. 'Ja inderdaad'zeg ik en neem nog wat happen van mijn broodje. 'Wie was dat meisje waar je mee aan het praten was?'vraag ik maar aan hem zodat we iets hebben om over te praten. Ik kiik even naar het meisje wat nu alleen zit en kijk daarna een beetje vragend Will's kant op. Daarna komt Alice met een meisje naar ons toe en ik glimlach. 'Heey'zeg ik en ze verteld dat ze iemand voor wilt stellen terwijl ze gebaart naar het meisje naast haar.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 17:35 ]

    Cameron Nikolai Parker
    Ik wou net antwoorden op Will als ik de deuren hoor open gaan en ik Alice en ik denk dan het meisje dat Ronnie heette naar binnen zie lopen, en ik zie Alice wat te eten en drinken pakken en ze lopen dan onze richting uit en Alice komt naast me zitten en ik glimlach naar haar. 'Haaaallloo,' zegt Alice vrolijk 'ik wil jullie aan iemand voorstellen.' zegt ze en gebaart naar het meisje naast haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik moet even eten, en Jayson, ik ben er nu net bij komen zitten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ik moet nu trouwens even naar de winkel ben zo weer terug*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Weet ik had ik al aangepast ^^]

    Veronica Madeline Green.

    Ik werd letterlijk van alle kanten begroet en ik werd er een klein beetje bang van. Nee serieus. Ik ging zitten aan de tafel en trok mijn mouwen tot over mijn handen. Ik glimlachte even en liet mijn lichtgroene ogen over iedereen gaan, "Ik ben dus Veronica, maar de meeste zeggen Ronnie of Veroon of zoiets".

    [Ik zorg zo even dat Jayson weggaat of zo want kan vanavond niet reageren, heb buren bbq dus kan maybe een paar reactie's plaatsten op mobiel maar denk het nie]

    Jayson
    Het meisje stelt zich voor. Ik glimlach 'Jayson'zeg ik tegen haar en sta daarna op. 'Sorry ik moet naar de wc, kan lang duren aangezien ik niet weet waar die is.'Zeg ik lachend en loop weg. Ik kijk door de gangen heen en denk even na of ik samen met Cam langs een wc ben gelopen.

    [Okay hello, ik ga nu even bedenken wat ik tegen Wesley kan zeggen *Had even op je gewacht, haha*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sam
    Er was een stilte gevallen, maar opzich geen ongemakkelijke. Ik kon gewoon even nadenken, het me allemaal laten bezinken.
    Dit was een grote verandering in mijn normale leventje; het was elke dag drugs, drank.. En nu zat ik op een dansschool.
    Ik denk dat het me wel goed zou doen, alleen was ik nog altijd van mening dat ik geen les nodig had.
    ''Wil je wat laten zien?'' vroeg ik Wesley, tot ik me bedacht dat het best fout klonk. ''Eh- Freerunnen, bedoel ik.'' grinnikte ik, en keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *Ben er weer c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Maakt niet uit hoor sweetiee. Ik ga na t eten wel mn pokke kranten doen >.< Volgende week begin ik met mijn zomerjob. JEEEEJ. Not. T verpest mn nagels die ik niet heb >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Maakt niet uit hoor sweetiee. Ik ga na t eten wel mn pokke kranten doen >.< Volgende week begin ik met mijn zomerjob. JEEEEJ. Not. T verpest mn nagels die ik niet heb >.<]

    [Hahaha, veel plezier :'D Ik heb dat een week volgehouden, serieus. Wat een kútwerk is dat :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Ik eet wat van mijn eten en zeg: 'Dit is dus Veroon, Ronnie, wat dan ook.' en ik glimlach naar haar. Dan kijk ik naast me naar Cam en glimlach naar hem en knipoog. 'Ik hou van je,' zeg ik geluidloos. Hij zou de woorden wel van mijn lippen kunnen lezen. En ik neem nog een hap van mijn eten, en ook een slok drinken. Ik kijk de kantine rond, Jayson ging even naar het toilet. Ik hoop dat hij niet verdwaalt. Wel jammer dat hij nou juist nu weg ging, aangezien Veroon er net was en zij ook jazz deed. Ik eet verder en zeg dan: 'En, wat is jullie eerste indruk van de school?' en ik wach even en grijns dan, 'En niet alleen groot zeggen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.