• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Het gaat superslecht met Nala.. OMFG! Nooooo! En ik MOET weten wat er met Michelle is! Goooooshhh!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [GODDDD ben net terug uit spanje, sorrysorry! Ik ga nu alles teruglezen]


    I can't define who I am.

    Zayngasm schreef:
    [GODDDD ben net terug uit spanje, sorrysorry! Ik ga nu alles teruglezen]

    {ben ook net terug uit griekenland ;p
    rustig maar, veel is er niet gebeurd xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Pff, ja, ik zie het, gelukkig. Ik heb Vintain gemist o.o]

    Vintain
    Ik knipper voorzichtig met mijn ogen en sluit ze gelijk weer als het ietwat felle licht in mijn ogen valt. De neiging om de hele dag lekker in bed te liggen onderdruk ik, want anders is mijn halve dag naar de knoppen. Slaperig ga ik overeind zitten en spring vervolgens mijn bed uit om wat kleren aan te doen. Ondertussen heb ik eindelijk mijn kleren uitgepakt en in de kast gelegd. Een beetje rommelig, maar alsnog een hele prestatie. Ik vis een random shirt en broek uit de kast (later blijkt het een zwart shirt van de Pussycatdolls en een beige broek te zijn) en in de badkamer plens ik wat water in mijn gezicht om mezelf wakker te maken. Mijn haar zit warrig, zoals gewoonlijk, en ik heb geen zin om er iets aan te doen. Op blote voeten ga ik naar beneden.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik voel mezelf voor een stuk ontspannen als ik Vintain op de trap zie verschijnen, maar meteen verdubbelt de spanning weer.
    Wat moest ik zeggen? Wat moest ik doen?
    Het verborgen houden zou al moeilijk zijn, maar voor hem? Zo goed als onmogelijk. Ik slikte even, maar verplichte mezelf te glimlachen naar hem. Ik spreidde mijn armen lichtjes.
    "Look who's back."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Het voelt vreemd om haar terug te zien. In het eerste geval ben ik blij. Ik bedoel, ik mag haar heel erg, en dat zoenen was fijn... Maar als ik goed kijk zie ik pas hoe ze eruit ziet. Hoe zwak ze oogt. En ik schrik. Als aan de trap genageld kijk ik naar haar wallen, haar magere gezicht, haar doffe haar dat eerst zo levendig rood en springerig was. Zo lang was ze toch niet weggeweest?
    En nu weet ik zeker wat er met haar aan de hand is. Nala, onzekere Nala... Anorexia. Ze zegt iets tegen me, maar ik ben er niet op gefocust dus haar boodschap gaat mijn ene oor in en het andere uit. Anorexia... Anorexia... Zo'n onschuldig woordje... Als het geen 'ziekte' was geweest zou het zelfs een leuke voornaam kunnen zijn. Nala spreidt haar armen, maar ze ziet er zo zwak uit. Ik krijg zin om te huilen.


    I can't define who I am.

    Michelle
    Zoute tranen drupten op het biks in de voeremmer. Ik kon het gewoon niet langer bedwingen en hoopte maar dat Vintain naar beneden zou komen zodat Sanne niet achter me aan zou komen. Niemand mocht weten dat ik moest huilen, ik was als het ware de leider van de groep, ik moest stabiel zijn en alles bij elkaar houden, zeker nu het zo'n rotzooi leek te worden. Een paar keer probeerde ik de enorme brok in mijn keel weg te slikken maar het bleek onmogelijk, het was onmogelijk. Ik vervloekte mezelf in stilte, waarom moest dit nu gebeuren, waarom precies NU?
    'Sorry dat het eten vandaag zo zout smaakt,' mompelde ik zachtjes tegen Merkur. Daarna liep ik door naar de rest van de paarden, ik bewaarde Allegro voor het laatste en toen ook hij voorzien was begroef ik mijn hoofd in zijn manen en begon met gierende uithalen te huilen.
    {Drama, drama, drama}

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:44 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Oh noooo, Michelle :(]


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik beet op mijn lip toen ik zijn reactie zag. Ik keek naar mijn voeten en haalde diep adem.
    Ik wist dat dit moeilijk ging worden, ik was erop voorbereid. Ik moest sterk zijn. Maar ik wist dat ik nu even mezelf moest kunnen vermanen voor ik sterk kon zijn.
    "Nou, dan ga ik maar achter mijn andere koffer." mompelde ik zacht en draaide me snel om.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik ging buiten naast mijn koffer staan en haalde trillerig adem. Onbewust voelde ik hoe de nagels van mijn rechterhand in de muis van mijn linkerhand drukte. Niet zo lang geleden was ik nog dieper gezakt. Ik besefte dat ik mijn leven er niet beter mee maakte, maar voor enkele momenten leek de pijn minder. Hij leek zo goed als te verdwijnen, wanneer ik mezelf pijn deed.
    Lichamelijke pijn om de geestelijke te vergeten. De armbanden verborgen mijn polsen nog steeds, maar nu zat ik opnieuw met mijn nagels in mijn hand. Ik verplichtte mezelf me op de pijn te concentreren. Ik voelde mijn mentale muren weer op zijn plek komen, terwijl er al een klein beetje bloed in mijn handpalm verscheen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mag Luna naar Michelle? -wbw-]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Tuurlijk}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Jaaj. Ik wil weten wat er is XD
    Maar uuhh.. het is wel ff rijden van de ranch waar ze nu is naar de ranch van Michelle. Hoe kan ik dat dan doen? Michelle kan niet eeuwig supererg blijven huilen..]

    Luna
    De taxi rijdt al snel het erf op, en vanaf dat moment is het eigenlijk heel raar. Het voelt goed om te bedenken dat ik weer naar Merkur ga, naar Michelle, naar de rest van mijn vrienden. Goed om te bedenken dat ik mevrouw Starre weer gelukkig gezien heb, na haar toon aan de telefoon. Goed om te weten dat het hier goed ging, goed om de paarden weer gezien te hebben. Maar er zijn ook slechte kanten.. Ik heb mijn zusje niet gezien. Misschien komt ze wel te weten dat ik hier geweest ben, en dan.. Zo stom dat ze nog niet kan smsen ofzo. En dat als ik bel dat ik kans loop om mijn ouders te zien.. Maar het is ook niet fijn om alles weer achter me te laten, alles hoe ik het vroeger gered heb enzo.. Maargoed, ik mis Merkur, Michelle en mijn vrienden nu al, plus het is daar super awesome.. Nee, ik moet er wel gewoon heen. De autodeur die dichtgedaan wordt door mevrouw Starre trekt eigenlijk mijn aandacht en ik besef dat ik in een waas gehandeld heb met mijn koffer in de achterbak leggen en instappen. Ik glimlach even naar mevrouw Starre en de rest die overal staat, zwaai naar bepaalde mensen en zeg de paarden in mijn hoofd gedag. Dan geeft de chauffeur gas en starend uit het raam hoop ik dat ik er snel ben.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ik kan wel gwn ergens in een hoekje van de stal gaan zitten en dan tegen Allegro praten ofzo, en dat jij dat dan hoort?? Dat houd Michelle wel een tijdje vol ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Het is nu vroeg in de morgen toch? Ik denk dat Luna uuhh.. over een uurtje of twee, drie aankomt? Dan zal Michelle vast niet meer huilen en zal de rest ook wel wakker zijn. Bweh. Ik wil op dit moment in die stallen zijn XD Maar ik moet gaan.. Kom strx nog wel ff terug op mijn mobiel, maar dan ben je meestal al offline ;)]


    Stop acting normal. It gets bored.