• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Aangepast]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Courteous schreef:
    [Mij topics]

    [Ik heb zelf ook nog een personage gemaakt, maar mag ik daar ookal mee beginnen?]


    natuurlijk


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    ''eh- ja, ik denk 't wel.'' glimlachte ik, en zonder Alexys nog een blik waardig te gunnen liep ik met Ray naar de Common Room.
    Eenmaal aangekomen keek ik in het rond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn Melodie Harmonie
    Ik begon het aardig koud te krijgen dus liep ik terug het kasteel in. Ik wist niet echt wat te doen dus ging ik maar richting de Common Room. Hopelijk was het daar gezellig..
    Onderweg naar de Common Room werd ik door iemand tegen de muur geduwt waarna ik een paar jongens lachend hoorde weglopen.
    "Laat ze maar lachen Dawn.." Fluisterde ik tegen mezelf toen ik weer verder naar de Common Room liep.


    Little do you know

    Ray Enquest

    "Eh- ja, ik denk 't wel." Zegt Elisábeth en ik loop met haar mee naar de commonroom.
    Daar aangekomen kijkt ze rond. "Niemand hé." Zeg ik met een lachje.
    "Oké, sorry wacht, als ik de deur open komt er net iemand aanlopen." Zeg ik en open de deur, daar komt Dawn aangelopen.
    "Zie je." Lach ik naar Elisábeth.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marcel

    Vanaf een afstandje zag ik hoe weer een paar jongens Dawn lastig vielen, Dawn negeerde het gewoon maar mij deed het pijn. Ik zou nooit voor haar op kunnen komen. Ik ben al sinds de 1e op haar verliefd. Niet dat het ooit wat kan worden, zij is een slytherin en ik een gryffindor


    Can't control my second personality

    [Op welke pagina van het rollentopic staat Ray? ;3
    Ik post zo wattttt]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn Melodie Harmonie
    Als ik in de Common Room kom zegt Ray "Zie je" waarna hij lacht.
    Ik kijk ze vragend aan "Wat is er?" Vraag ik een beetje onzeker aangezien ik dacht dat ze het over me hadden want ik was de enige hier.
    Een beetje verlegen laat ik me in de feuteuil vallen en kijk Ray en Elisábeth nog altijd vragend aan.

    [Hoe schrijf je Feuteuil? xD Is het Feuteuil, Fauteuil of Feauteuil? Ben neit zo goed met dat woord.. xd]


    Little do you know

    Hmm, is het een idee om dat gedoe in dat kamertje te skippen? Dan kan Elion naar de leerlingenkamer en heb ik ook weer wat te rpgen xD


    Don't run away this time and die like a man.

    [De middelste, Fauteuil denk ik zeg anders zetel xd] [Ray staat op een van de laatste paginas]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 19:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [óooo ik zie hem, ha, hij is twee jaar jonger dan Elisàbeth, ze gaat hem ukkie noemen denk ik.. Be warned :3 ik ben zo terug, kwartiertje ofzo x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Haha was ik nog niet op gekomen xD Ik zeg wel Zetel dus =p]


    Little do you know

    Ray Enquest

    "Wat is er?" Vraagt Dawn wat onzeker naar mijn gevoel.
    "O, niks." En kijk Elisábeth even aan. "Wij kwamen hier om mensen uit te nodigen voor vanavond, maar er was niemand. En toen zei ik, als ik de deur open komt er net iemand aanlopen, en ja, dat was jij." Zeg ik en grinnik even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn Melodie Harmonie
    "O, niks." zegt Ray en hij kijkt Elisábeth even aan. "Wij kwamen hier om mensen uit te nodigen voor vanavond, maar er was niemand. En toen zei ik, als ik de deur open komt er net iemand aanlopen, en ja, dat was jij." Legt hij grinnikend uit.
    "Oke" Zeg ik dan waarna ik opsta en de Common Room weer verlaat.
    Als ik weer door de gangen loop en weer door dezelfde jongens word geduwd waarna ze me uitscholden voor freak schiet ik vol. Ik haatte het als iemand me zo noemde. Vroeger werd ik ook altijd zo genoemd.. Er zaten nare herrineringen aanvast.
    Ik rende snel naar buiten want ik wilde niet dat iemand me zag huilen.. Ik wilde niet dat ze me zielig noemde of me uitlachte omdat ik huilde.
    Waarom was ik ookalweer naar Hogwarts gegaan? Ohja.. Ik ben een heks en dus was ik zo'n beetje verplicht naar Hogwarts of één van de andere toverscholen te gaan..
    Ik liet me buiten in het gras zakken waarna ik mijn tranen de vrije loop liet en niet veel later kwam mijn uiltje Courage op mijn schouder zitten waarna ze haar kop tegen mijn wang aandrukte als teken dat ik niet moest huilen..


    Little do you know

    Colt45 schreef:
    Hmm, is het een idee om dat gedoe in dat kamertje te skippen? Dan kan Elion naar de leerlingenkamer en heb ik ook weer wat te rpgen xD


    is goed


    Keep your head up, keep your heart strong